Oud 31-01-2002, 17:11
CharlieMe
CharlieMe is offline
Hoi ik ben een meisje van 17 en zit met een voor mij nogal groot probleem...Ik ben namelijk heel erg wit en schaam me hiervoor. Ik durf in de zomer niet naar het zwembad omdat je van die mooie bruine mensen ziet en ik het idee heb dat ik echt nagekeken wordt...wat kan ik doen om wat bruiner te worden en wat kan ik het best voor soort kleding e.d. aan??? Ik vindt bijvoorbeeld Isabella uit GTST wel heel mooi ondanks dat ze zo wit is, hoe doet ze dit??? HEEL ERG BEDANKT!!!!!
Oud 31-01-2002, 17:15
Verwijderd
Iig goed smeren voordat je de zon in gaat, hoge factor, anders wordt je alleen maar rood, en das nog minder (vind ik iig). En langzaam opbouwen, van af het eerste beetje zon steeds wat langer buiten in de zon zijn, dan ben je misschien ietsjes bruin als de zomer echt begint. Eventueel een zonnebankkuur, maar daar moet je heel erg mee uitkijken, zeker als je een hele witte (en vaak gevoelige huid) hebt. Als je echt een witte kleur hebt zul je moeten accepteren dat je nooit echt bruin zult worden, is helaas niks aan te doen. Wat voor kleren het wel mooi maken, weet ik niet. Iig geen zwart, denk ik, dan steekt een witte huid nog meer af (ik leek vroeger altijd een lijk bv). Maar echt verstand heb ik daar niet van, dus ja.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 17:17
lake bodom
lake bodom is offline
je kunt onder de zonnenbank gaan..
is volges mij wel beetje slecht,.. maar t helpt denk ik wel..
en isabella uit gtst, zij heeft gewoon een hele mooie egale huid, en een beetje glimmend, dus kdenk dat t daarom mooier is..
moet je je heel veel insmeren met bodymilk .. en baby olie, dat doe ik ook altijd..daardoor ziet mijn witte huid er mooier uit..
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 17:39
gitan
gitan is offline
Bekend probleem! Ik heb ook zeg maar 'geen huidskleur'. Ernstig wit dus.. Ik gebruik heeel soms van die zelfbruin creme. Dat helpt meestal alleen maar heel fftjes.. Maar je wordt toch nog we'l bruin als je dat ip hebt. Dás weer wle ene voordeel. Alleen is het soms ook nog wel eens lastig om het egaal op je lichaam te smeren.
De laatste tijd zit ik er niet meer zo mee. Ik ben wit.. so what?!! Kga lekker naar het strand met m'n witte lijf, anders word ik helemaaaaal nie bruin!

-KTF-
Janneke
Oud 31-01-2002, 21:00
virus1824
virus1824 is offline
Ik ben ook vrij wit, maar zonnen en zonnebank heeft nooit veel opgeleverd accepteer het zou ik zeggen, heb ik ook gedaan
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 17:44
christina14
christina14 is offline
zonnebank maar ik zou je wel eerst goed laten adviseren want anders kan het misgaan als je zon blanke huis heb oja je hebt ook pigment pillen dat zijn pillen die je een paar keer per dag in kan nemen en door die pillen bouw je pigment op en word je sneller bruin door ek zonnestraaltje en als je effetjes onder de zonnebank gaat word je heel snel bruin heeft mn nicht ook heeft goed geholpen bij haar en de bruin heid blijft ook langer zitten
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 14:18
Courtney
Courtney is offline
Lekker 1 keer per week onder de zonnebank gaan! Dat doe ik ook en ik ben lekker bruin. Je hebt verschillende soorten zonnebanken bij een zonnestudio en ik zou beginnen met de lichtste. Na een tijdje kun je het opbouwen.

Neem maar van mij aan: zo'n zonnebank is heerlijk en doet wonderen!!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 15:26
silver_kane_freakje
silver_kane_freakje is offline
nah ik ben ook wit, maar het kan me weinig schelen...
Oud 07-02-2002, 16:24
~Ierepier~
~Ierepier~ is offline
Ikke ook wit.. zomer moet ik zelfs met lanhge mouwen en lange broeken aan lopen en een petje op mn harsens
en mn face insmeren met factor 30.. nouja zo ongeveer dan...
ik moet ook elke drie-zes maanden naar het ziekenhuis voor controle..(we hebben die ene k*t ziekte in de familie nml.)

en geloof me ik wil niet eens bruin zijn.. haat de zon en de zomer!!! het boeit me echt geen fuck dat ik wit ben.. zoalng ik maar leef!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 16:26
Sannetje
Sannetje is offline
Het hangt ook van je haarkleur af he, met sommige haarkleuren word je gewoon bijna niet bruin, wat je ook doet...

Oud 07-02-2002, 17:16
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Iig goed smeren voordat je de zon in gaat, hoge factor, anders wordt je alleen maar rood, en das nog minder (vind ik iig). En langzaam opbouwen, van af het eerste beetje zon steeds wat langer buiten in de zon zijn, dan ben je misschien ietsjes bruin als de zomer echt begint. Eventueel een zonnebankkuur, maar daar moet je heel erg mee uitkijken, zeker als je een hele witte (en vaak gevoelige huid) hebt. Als je echt een witte kleur hebt zul je moeten accepteren dat je nooit echt bruin zult worden, is helaas niks aan te doen. Wat voor kleren het wel mooi maken, weet ik niet. Iig geen zwart, denk ik, dan steekt een witte huid nog meer af (ik leek vroeger altijd een lijk bv). Maar echt verstand heb ik daar niet van, dus ja.
witte huid maakt je toch helemaal niet kwetsbaarder onder een zonnebank. je raakt sneller verbrand maar je hebt evenveel kans als iemand met veel meer pigment op bijvoorbeeld huidkanker...
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 17:59
DarkCat
DarkCat is offline
Ik ben ook wit, maar niet 'melkwit'. Ik loop de hele zomer in de zon, ik verbrand zelden, maar bruin word ik ook niet snel. Ik heb een hele lichte huid en ik vind het bestwel mooi ook, vooral als ik met uitgaan donkere/opvallende make up draag.

Je kan gaan zonnebanken, maar gezonder is om trots te zijn op je witte huid!
Als je er erg bleek uitziet kan een levendige haarkleur of wat make up een heel mooi accent geven..

Cat

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten