Advertentie | |
|
![]() |
|
het is toch altijd japan tegen nederland ofzo? (toch niet vlamingen tegen nederlanders, of bedoelde je dat ook niet?)
Ik vind het wel leuk om te kijken, hoewel ik nu zappend kijk en vroeger altijd gespannen hoopte dat 't de nederlanders zou lukken al die steentjes om te krijgen ![]() Ik blijf niet dáárom thuis, maar aangezien ik thuis ben, denk ik dat ik het wel (zappend) zal kijken.
|
Ik geloof dat t in Nederland is...
![]() Ik kijk er wel naar als ik toevallig thuis ben, maar ik pas mijn plannen er absoluut niet voor aan! Het is heel even leuk om te zien, maar het is zo commercieel gericht met al die achterlijke belspelletjes rond de uitzending en al die reclame die erin vewerkt is, dat het een beetje vervelend begint te worden... (het zal ook wel meespelen dat het hier op SBS6 wordt uitgezonden en niet door de publieke omroep)
|
Hier is al een topic over...
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=266794 En het is in Nederland maar die man (nederlander) regelt het samen met belgen en duitsers ... maar die van Nederland is 100× mooier en leuker als die pogingen in China ensow... |
![]() |
|
ik heb met mn vrienden een dominodagje georganiseerd. We hebben een hoop dominostenen om van te voren al in de sfeer te komen en we gaan het helehuis ook volbouwen. Daarna natuurlijkDE UITZENDING: gezellig met zn allen voorde tv ( alser tenminste nog plaats is tussen de dominostenen
![]() Feest!!!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
"vroeger" was het wel kewl, jaar of 15 geleden deden ze dat 1x per jaar bij de tros (?)...
het id blijft wel leuk, maar alleen al het feit dat er weer zown ACHTERLIJK belspelletje bij hoort, maakt het totaal niet meer leuk ik hoop echt dat het n keertje fout gaat met die reclame-onderbrekingen; lullig voor de bouwers, maar wie gaat er ook in postcode-loterij ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|