![]() |
|
Ik heb net even je Quetelet-index (ook wel body-mass index, afgekort BMI) uigerekend. Deze is ongeveer 27,35, wat overeenkomt met de categorie "iets te zwaar". Als je 59 tot 73 kg zou zijn zou je in de categorie "gezond" vallen, dus als je wilt afvallen kun je proberen om een streefwaarde van 73 kg te halen.
|
![]() |
Ik ga je niet zeggen dat je niet te dik bent, want je bent idd iets te zwaar. Voor je gezondheid is het dus ook beter als je wat afvalt. Dat betekend NIET dat je meteen terug moet naar maatje 36, maar ik denk dat als je een kilo'tje of 8 afvalt, je je gezonder en beter in je vel voelt.
Als je denkt dat je dat niet alleen af kunt maar je wilt het wel graag, schakel dan de hulp in van een dietiste. Ik raadt dat wel meer mensen aan hier, want een dietiste weet natuurlijk alles over het onderwerp en is als je wilt afvallen of andere problemen hebt, een steuntje in de rug. En als je je nu prima in je vel voelt.. dan zou ik het zo houden. Ga NOOIT lijnen omdat anderen over je klagen of omdat je perfectie wilt. Je moet het zelf willen, het voor jezelf doen. En het perfecte lichaam bestaat niet. Cat
|
![]() |
Ik doe heel veel aan sport, elke dag naar de gym voor 2 uur ofzo..en ik doe heel veel aan basketbal, maar soms eet ik ook best wel veel snoep. Ik heb best wel gespierde benen (zeggen mijn vriendinnen) en we hebben zware botten in de familie..oh ja, ik ben stevig gebouwd..
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ken je irl (je weet wel, Leonie van orkest
![]() [Dit bericht is aangepast door Leonoor (14-02-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hey Leo! wow, dat is echt heeeeeeeel erg toevallig!!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ben ik te dik? FM-Lover | 8 | 18-12-2013 15:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding, Gewicht & Gezondheidstopic #25 fizzle-fluffy | 500 | 08-08-2011 16:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ben ik te dik??? mzzlman | 37 | 18-03-2005 11:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
ben ik te dik? liefmeiskuh | 19 | 05-02-2003 23:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ben ik te dik ? sientje | 5 | 03-03-2002 18:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
ben ik te dik lieveknuf | 40 | 10-11-2001 17:35 |