Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Moet ik constant op de vlucht zijn voor alles wat me maar toe komt?
|
Verwijderd
|
Misschien is je kamer te warm...zet een raam open als je gaat slapen oid... En geen rare dingen doen (enge boeken lezen, enge films kijken, kamer opruimen, ruzie maken, koffie/cola drinken) vlak voor je gaat slapen. Zorgen dat je rustig bent voordat je in bed gaat liggen, denk dan de dag door, en dan gaan slapen...soms werkt het.
|
![]() |
||
Citaat:
misschien laten je dromen je wel zien dat je je nog steeds op laat sluiten en kleineren door bepaalde mensen of door jezelf (zie dit dan niet letterlijk, maar kijk bijvoorbeeld eens of je bepaalde emoties wegstopt in een klein hokje om ze niet te hoeven ervaren) En wie weet laat je droom je ook wel zien dat je -misschien zonder het te weten- op de vlucht bent voor dingen die je onder ogen zult moeten gaan zien... Durf er eerlijk en open naar te kijken, en kijk waar het patroon in je dagelijkse leven terugkomt...misschien kun je er iets mee.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Hmmmz...ik weet wat dromen kunnen doen, en vooral als je er veel mee bezig bent kan zoiets er flink inhakken. Waarschijnlijk weet je nog wel hoe ik het heb opgelost...idd...toch van de droom werkelijkheid maken, met alle gevolgen van dien...maar ik ben er wel van af, en het was erg verhelderend. Nu iig nooit meer last van nachtmerries
![]() Het is een kwestie van ermee omgaan naar eigen inzicht...maar wel ermee omgaan. Iets doen dus, waarbij bewust niks doen en het wegduwen ook een keuze is. Is het misschien geen idee om iemand te vinden die symboliek in je dromen kan vinden? ah well...xie je zondag! Hil.
||
Citaat:
Ik ben voor dingen op de vlucht, ik probeer dingen weg te stoppen en dat allemaal om de dag door te komen en nou is de nacht weer vervelend aan t doen ![]() Tis ook nooit goed ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En euhm, mjah, maybe kan mn psych erbij helpen. Maar het is telkes een andere droom ![]() Nah, xie je zondag ook geloof ik ![]()
||
Citaat:
Ik denk dat je je dromen dankbaar mag zijn, hoewel dat (heel) raar klinkt. Voor dingen op de vlucht gaan is niet goed voor je, en je onderbewuste probeert je het goede te laten doen door je steeds weer met situaties in aanraking te brengen waarin je duidelijk gemaakt wordt dat je iets aan moet pakken. Neem je dromen serieus en doe er iets mee, uiteindelijk zul je het, wat het ook moge zijn, onder ogen moeten zien... Probeer het dus niet als iets vervelend te zien dat je overkomt om je te pesten, maar probeer ervan te leren en doe er iets mee... succes!
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik heb het ook een tijd lang achter elkaar gedroomd...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb dat ook maar gelezen in een boekje en in het volgende boekje staat weer iets heel anders...dus ja het zegt niks of geloof je er toch wel een beetje in ? ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geesten. Tiim | 17 | 31-12-2009 00:29 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 17-08-2008 08:54 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |