![]() |
|
Verwijderd
|
*ben té lang (1.81/misschien wel 1.82)*
ik wou dat ik zo'n mooie lengte had, grote vrouwen vind ik prachtig... met van die lange benen... *wauw* *té grote voeten (logisch); maat 41/42* ik heb 40/41 en ik ben tien cm kleiner dan jou, in verhouding met je lengte heb jij kleine voetjes. een vriendin van mij is ook een meter tachtig, en die heeft ne 43/44! *té brede schouders, ja echt, ik ben een vrouw en loop ik daar een beetje met van die lelijke brede schouders, echt oer-oer lelijk gewoon.* heb je iets tegen brede schouders?? dan heb je iets tegen mij!! ![]() ![]() *ik heb een beetje een onderkin* dat heeft iedereen. kijk gewoon mooi rechtop en het is al heel wat minder, je zal zien! *ik heb een vieze dikke buik* ( ik ook ![]() *blue* |
![]() |
|
![]() |
hoezo is 1.82 te lang dan voor een vrouw? Ik wou dat mijn vriendin (als ik die had dan
![]() en bovendien als je vind dat je een lelijke buik hebt, kun je die gewoon zo wegtrainen, okee duurt een tijd. groeten the conquer
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
1 ik ben ook iets van 180 en vond het ook veel te lang omdatju nooit leuke hakschoenen aan kan wil je nog door de deur
![]() 2 hahah ik vind het altijd zo grappig als iemand zich een beetje druk gaatb lopen maken om voeten, mijn vriendin heeft ook jou maat en baalt ook daarvan, maar wat maken de VOETEN nou uit dan??!! net of iemand gaat denken, oh leuk mens, die miep , alleen haar voeten zijn nét 5 mm te lang..........nee dus ![]() 3 dikke buik? ja KAN je wat aan doen he..... 4 idd een onderkin, dat heeft iedereen wel nou succes ermee , ik zou idd ook wel graag een pic willen zien! kan da nie?
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was Verwijderd | 17 | 13-03-2022 22:41 | |
Psychologie |
alle problemen van onzeker luna-23 | 12 | 27-12-2011 14:53 | |
Psychologie |
Onzeker, in de knoop met mezelf, enzovoort... Diaantjeh | 4 | 05-06-2008 08:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Het lichaam voorbij Njits | 2 | 27-11-2004 19:03 | |
Psychologie |
Beautiful - onzekerheid lso | 8 | 20-05-2004 18:41 | |
Seksualiteit |
sex terwijl je onzeker bent over je lichaam. Kan dat? *charm girl* | 30 | 06-02-2002 17:36 |