Oud 19-02-2002, 07:30
miep
miep is offline
hallo iedereen,
misschien past dit beter op pscyhologie, maar omdat het probleem toch echt wel om mijn lichaam gaat, plaats ik hem toch maar hier, als ie beter op psych past merk ik het wel...
ik haat dus heel veel dingen aan mijn lichaam. ik zal het even op schrijven.

ben té lang (1.81/misschien wel 1.82)
té grote voeten (logisch) ;maat 41/42
té brede schouders, ja echt, ik ben een vrouw en loop ik daar een beetje met van die lelijke brede schouders, echt oer-oer lelijk gewoon.
ik heb een beetje een onderkin
ik heb een vieze dikke buik
en dan nog allemaal kleine dingetjes, maar die ga ik niet op noemen.
nouja nu denken jullie: wat moeten wij hier mee? nou ik wil graag dat je het met me eens bent; ja (té) brede schouders zijn lelijk bij een vrouw, ja 1.82 is lelijk bij een meisje, etc etc. TENZIJ je het er natuurlijk niet mee eens bent, maar ik denk dat vrijwel iedereen het met me eens is, m'n omgeving zegt dat ik zeur, maar dat zeggen ze om me niet pijn te doen, ik hoop dat jullie wel eerlijk kunnen zijn..

miep

ps. heel erg bedankt als je gaat/hebt (ge)antwoord(en) ik weet het jaja, uiterlijk boeit niet, maar ik ben helemaal zo opgegroeid, het zit er zo ingestampt, ik heb een ideaal beeld in m'n hoofd, en kom daar echt niet van af....
Oud 19-02-2002, 07:55
lupus
lupus is offline
Daar kunnen we zo niet over oordelen. Heb je een foto?
Oud 19-02-2002, 10:49
watervrouw
watervrouw is offline
Er zijn veel meeer meiden met brede schouders. en ik vind dat absoluut niet lelijk. En als je ook lang bent past dat ook wel bij je bouw. En maat 41/42 heb ik ook en het is niet altijd makkeijk maar lelijk is het niet.
Dat vind ik der van en ik ben eerlijk geweest
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 11:57
kizzy
kizzy is offline

ben té lang (1.81/misschien wel 1.82)
*sow what, vinden de meeste jongens juist mooi, ik ben ook zoiets

té grote voeten (logisch) ;maat 41/42
*wees blij dat je geen maatje 36 erbij hebt.. koop schoenen waar je niet van die flapvoeten in hebt en er is geen probleem

té brede schouders, ja echt, ik ben een vrouw en loop ik daar een beetje met van die lelijke brede schouders, echt oer-oer lelijk gewoon.
*heel super breed is niet al te mooi, maar als je kleding draagt waar het nie zo in op valt geen probleem.. 'k heb het doordat ik heel veel heb gesport ookal... nou niet heel erg maar wel een beetje.. BOEIE

ik heb een beetje een onderkin
*uhmz.. niet al te mooi idd

ik heb een vieze dikke buik
*vies = nooit mooi.. maar ja, doe er iets aan als je er last van hebt (buikspier oefeningen)

ik weet idd niet wat je ermee wil berijken.. bij brede schouders weten wij niet als dit overdreven is of dat het heel erg meevalt.. P
PLAATST EEN FOTO VAN JE LICHAAM ANDERS..

jah ik weet het ook nie verder hoor.. 'k snap niet wat je eraan hebt als iedereen zegt "ja dat vind ik ook" terwijl ze geeneens weten als je nou 50 of 100 kg weegt..
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 07:20
Verwijderd
Ik heb ook maat 41/42, niks mis mee, zijn ook zat leuke schoenen voor te vinden (vind ik dan iig). Zoals iemand voor mij al zei, maatje 36 zou bij 1.82 idd nogal vreemd staan. Ik heb niet alleen een dikke buik, maar de rest is ook niet al te 'mager', tis wel eens vervelend, wil je het veranderen, ga buikspieroefeningen oid doen. Brede schouders heb ik ook behoorlijk, ik heb vroeger heel veel gezwommen (waterpolo en wedstrijden), en daardoor zijn ze behoorlijk breed, helaas niks aan te doen.

Probeer jezelf te accepteren, hoe moeilijk dat misschien al is, aan je lengte, schoenmaat, brede schouders (en misschien wat dikke buik (maar misschien is dat iets wat alleen jij vindt, en niet zo is)) kun je nou eenmaal weinig aan veranderen. Helaas.

[Dit bericht is aangepast door Leonoor (20-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 07:34
Internationalist
Internationalist is offline
Citaat:
Leonoor schreef:

Probeer jezelf te accepteren, hoe moeilijk dat misschien al is, aan je lengte, schoenmaat, brede schouders (en misschien wat dikke buik (maar misschien is dat iets wat alleen jij vindt, en niet zo is)) kun je nou eenmaal weinig aan veranderen. Helaas.

Oud 20-02-2002, 08:21
Marshall
Marshall is offline
ik hou van je zolang je maar niet breder dan mij bent ego he kuzz
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 12:36
Verwijderd
*ben té lang (1.81/misschien wel 1.82)*
ik wou dat ik zo'n mooie lengte had, grote vrouwen vind ik prachtig... met van die lange benen... *wauw*

*té grote voeten (logisch); maat 41/42*
ik heb 40/41 en ik ben tien cm kleiner dan jou, in verhouding met je lengte heb jij kleine voetjes. een vriendin van mij is ook een meter tachtig, en die heeft ne 43/44!

*té brede schouders, ja echt, ik ben een vrouw en loop ik daar een beetje met van die lelijke brede schouders, echt oer-oer lelijk gewoon.*
heb je iets tegen brede schouders?? dan heb je iets tegen mij!! ik zit er echt niets mee in van een beetje breed geschouderd te zijn. trouwens, het is de verhouding schouders-taille-achterwerk die bepalen of je een mooi figuur hebt. ik heb tamelijk brede heupen (of een redelijk dikke kont, noem het hoe je het noemen wilt ), tamelijk smalle taille en brede schouders (even breed als m'n heupen), dus ik ben dankbaar om m'n brede schouders! heb ik tenminste geen peer-figuur!

*ik heb een beetje een onderkin*
dat heeft iedereen. kijk gewoon mooi rechtop en het is al heel wat minder, je zal zien!

*ik heb een vieze dikke buik*
( ik ook )

*blue*
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 14:19
the_conquer
the_conquer is offline
hoezo is 1.82 te lang dan voor een vrouw? Ik wou dat mijn vriendin (als ik die had dan ) zo lang was.

en bovendien als je vind dat je een lelijke buik hebt, kun je die gewoon zo wegtrainen, okee duurt een tijd.

groeten

the conquer
Oud 20-02-2002, 15:07
miep
miep is offline
ik wil jullie allemaal even bedanken voor jullie lieve berichten!! vind jullie heel lief

miep
Oud 20-02-2002, 15:15
Paulaah
Paulaah is offline
Als je model wilt worden moet je ook lang zijn.. ik dacht iets van : 1.75 misschien wel 1.80 (ik zou het niet weten ) maargoed..
Dat zegt dus nix dat het lelijk is.. want modellen zijn best knap opzich...
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 15:31
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Paulaah schreef:
Als je model wilt worden moet je ook lang zijn.. ik dacht iets van : 1.75 misschien wel 1.80 (ik zou het niet weten ) maargoed..
Dat zegt dus nix dat het lelijk is.. want modellen zijn best knap opzich...
een vrouwelijk model oet minimaal 1.74m zijn. ik vind lange vrouwen over t algemeen best mooooiii!!!!

Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 15:40
LovelyOne
LovelyOne is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef:
een vrouwelijk model oet minimaal 1.74m zijn. ik vind lange vrouwen over t algemeen best mooooiii!!!!

1,78 hoor, maar dat geeft nie.
Oud 20-02-2002, 15:41
Verwijderd
Citaat:
LovelyOne schreef:
1,78 hoor, maar dat geeft nie.
Ligt aan het bureau dan, denk ik. Want ik zou lang genoeg zijn, en ik ben geen 1.78m. En niet knap genoeg. Maar het ging over de lengte.

[Dit bericht is aangepast door Leonoor (20-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 20:40
cybahgurl
cybahgurl is offline
1 ik ben ook iets van 180 en vond het ook veel te lang omdatju nooit leuke hakschoenen aan kan wil je nog door de deur maar nu, i have accepted want iedereen zegt alltijd das juist mooi , nou ik vind het bij een ander nooit zo lelijk als bij mezelf, maarja kan moeilijk een stuk van je benen afhalen he dus dat moetje maar accepteren!!
2 hahah ik vind het altijd zo grappig als iemand zich een beetje druk gaatb lopen maken om voeten, mijn vriendin heeft ook jou maat en baalt ook daarvan, maar wat maken de VOETEN nou uit dan??!! net of iemand gaat denken, oh leuk mens, die miep , alleen haar voeten zijn nét 5 mm te lang..........nee dus en btw ik vind het juist wel schattig staan!
3 dikke buik? ja KAN je wat aan doen he.....
4 idd een onderkin, dat heeft iedereen wel

nou succes ermee , ik zou idd ook wel graag een pic willen zien! kan da nie?

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten