Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en grindcore iets met punk te maken ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik denk juist dat er meer extreme dingen komen. Heel zoet gezijmel, maar ook juist hardere dingen. Computergemaakte dingen en zuivere dingen.
De echt goede muziek zoals Alanis Morissette, Sarah en Within Temptation, van zulk soort dingen zullen altijd wel blijven bestaan. Mensen hebben soms toch behoefte aan iets goeds?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk is goed niet objectief, maar ik denk toch dat sommige dingen gewoon beter zijn dan anderen. En dat is voor een gedeelte persoonsgebonden, maar voor een deel ook een feit. Want er wordt tegenwoordig toch een hoop rotzooi gemaakt? Er zullen altijd mensen blijven die geen "computermuziek" hoeven, die gewone zuivere muziek willen. En dat is dus wat ik bedoel.
|
Misschien zijn we af van de identiteitsloze marketingpunkbandjes als di-rect of de hele k-otic rotzooi.
Maar ik weet het niet, misschien word er teruggegaan naar meer oervorm van muziek. Harder en extremer kan nog steeds, maar niet eeuwig, dus ik vraag het me af. Over 48 jaar komen we nog een x samen, goed? dat is wel lachen
|
hmmmmmmz
ik ga der niet erg over nadenken nu ik ben niej in de stemming maar vroeger vonden ze the beatles al hard en jeetje ze hadden haar tot OVER hun oren! en ze deden geen stropdassen om! dat was wel even radicaal en dat kon gewoon niet erger naja en kijk nu us wat vor muziek we allemaal hebbe
|
mouse on mars for president
we zullen te maken krijgen met een electronica muziek dictatuur net zo als in sommige landen je een religie wordt opgedrongen, is iedereen in 2050 verplicht om Mouse On Mars, Tristeza en dergelijke elke morgen minstens 30 minuten aan te horen. of de financiele top komt aan de macht natuurlijk dat zal betekenen dat er niet zoveel goede muziek zal zijn
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
welke hedendaagse artiest zal in 2050 nog geluisterd worden? Verwijderd | 116 | 13-11-2005 13:15 | |
Drugs & Alcohol |
Paddo-ervaring Revelation15 | 9 | 05-06-2002 09:06 | |
Drugs & Alcohol |
Een Paddo-ervaring nijn | 10 | 25-02-2002 16:20 |