Oud 16-02-2002, 21:24
Somebody16
Somebody16 is offline
Hoi. Ik heb net op het forum een topic over borsten gelezen, waar ik me niet echtlekker bij voel. Het ging namelijk over wat voor soort borsten jongens mooi vinden, natuurlijk werd er gezegd rond, enz. Nu zijn de meeste meisjes gezegend met mooie borsten. Vooral kleine borsten van slanke mensen. Nu ben ik ook niet echt dik ofzo en heb kleine borsen en nu is het probleem dus dat ze ook nog 'hangen' en er gewoon onwijs lelijk uitzien. Ik ben hier best onzeker over en ik voel me er niet prettig bij als iemand ze ziet. Ze zien er namelijk ook niet mooi uit. Heeft iemand misschien tips voor meer zelfvertrouwen of tips om je borsten 'meer in model' te krijgen? en ben je zelf tevreden met je borsten?
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 22:04
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
je kunt je borstspieren trainen.. daar worden je borsten steviger van. Misschien gaan ze dan minder hangen? Kweet alleen niet wat voor oefeningen sorry..
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 09:15
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Je borstspieren kun je trainen door veel te zwemmen.
Of je armen gebogen voor je houden ( op schouderhoogte ) en dan je handen een minuut hard tegen elkaar aandrukken. Als je dat een paar keer per dag doet voel je dat echt wel

*oef *
Oud 17-02-2002, 09:55
Marshall
Marshall is offline
..heb ik van een meisje op dit forum.. hand palmen tegen elkaar drukken... kuzz
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 21:02
DarkCat
DarkCat is offline
Ik ben tevreden met mn borsten... ze staan niet recht overeind (wat er trouwens onnatuurlijk uit zou zien ) maar ze hangen ook niet. Ik vind de grootte goed (kleine C cup), mn tepels zijn ook wel ok.. alleen mn ene borst is ietsje anders als de andere

Een goeie stevige bh voorkomt iig dat je borsten niet meer gaan hangen en verder is de bovengenoemde oefening goed voor je borstspieren

Maak je niet teveel zorgen, geen enkele borst is hetzelfde, en ook al lijkt het alsof alle meisjes om je heen perfecte borsten hebben: weet je hoeveel push up bh's er jaarlijks verkocht worden?
Oud 17-02-2002, 21:47
Verwijderd
ehm ik zelf heb cup c of d ligt aan de bh, en ik zorg dat ze mooi stevig blijven door middel van opdrukken, en de bovengenoemde oefening is ook goed...succes
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 08:49
Verwijderd
ik ben absoluut ontzettend ONTEVREDEN over m'n borsten

ze zijn behoorlijk klein en ik vind ze ook niet bepaald rond ofzow. verder raken m'n tepels zo fucking snel geirriteerd (misschien open ik daar nog weleens een topic over wat daar nou aan te doen is... ) en daar word ik ook niet goed van

maarjah, laatst zag voor het eerst een jongen m'n borsten (ja m'n vriendjuh), je wilt niet weten hoe zenuwachtig ik was, ik d8 dat hij echt gigantisch op me af zou knappen
Maar hij zegt dat ie ze juist mooi vindt nou jah, hij blijft dat steeds maar zeggen en ik merk ook wel aan 'm dat hij het meent

dus tsja......ik begrijp er nix van....ik vind ze zelf nog steeds niet mooi, maarjah als hij ze mooi vindt......maak ik me er niet meer zo druk over denk ik.....kweenie....

liefs,

Alicia
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 08:51
Verwijderd
Citaat:
Somebody16 schreef:
Hoi. Ik heb net op het forum een topic over borsten gelezen, waar ik me niet echtlekker bij voel. Het ging namelijk over wat voor soort borsten jongens mooi vinden, natuurlijk werd er gezegd rond, enz.
ja die topic daar werd ik ook zwaar onzeker van
ik was eerst nooit onzeker over m'n borsten totdat het moment kwam dat m'n vrindje eraan zat (toen ik nog gewoon m'n kleren aan had dan). damn ik heb er nachten van wakker gelegen hoe het nou verder moest, echt waar
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 12:22
Het Prutje
Het Prutje is offline
Citaat:
Somebody16 schreef:
Nu ben ik ook niet echt dik ofzo en heb kleine borsen en nu is het probleem dus dat ze ook nog 'hangen' en er gewoon onwijs lelijk uitzien. Ik ben hier best onzeker over en ik voel me er niet prettig bij als iemand ze ziet. Ze zien er namelijk ook niet mooi uit.
Pf, ik denk dat jij mn verloren tweelingzusje bent ofzo Eindelijk, ik ben niet de enige (rot voor jou natuurlijk ook, maar ik weet precies hoe je je voelt)
Als ik soms over straat loop (vooral in de zomer) kan je mn minderwaardigheidscomplex gewoon zien dalen tot ver beneden t nulpunt. Ik ben ook hartstikke onzeker over die krengen, maar om nou een operatie ofzo te laten doen... hmm vind ik iets te radicaal. Misschien komt er ooit een dag met een jongen die ze wel mooi vindt... (net als bij jou, alicia) hoewel ik wel doodonzeker zou zijn, that's for sure. Oh pfff strax komen ook weer de strandscenes, je wil niet weten hoe ik daar tegenopzie Naja
Genoeg geklaagd. Voor de rest ben ik wel tevreden met mezelf, ik heb best een leuk hoofd al zeg ik het zelf 8) maar het is zo gaar dat die borsten alles verpesten
Ik leef met jullie mee jongens
Laten we een lotgenotenclub beginnen ofzo, om al je traumatische spiegel-ervaringen te delen
Succes ermee in elk geval, k ga wel meteen met die oefeningen beginnen hoor! (thnx )
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 15:01
bloempje
bloempje is offline
Er is helemaal geen reden om onzeker te zijn...het valt best mee hoe jongens over borsten denken...Ik ben ook nog wel eens onzeker, maar een goed vriendje boeit het helemaal niks hoe groot of rond ze zijn...en das echt waar....En als het wel zo zou zijn is het een sukkel...ook jongens zijn zo onzeker als wat...
Oud 19-02-2002, 10:49
Verwijderd
Citaat:
bloempje schreef:
Er is helemaal geen reden om onzeker te zijn...het valt best mee hoe jongens over borsten denken...Ik ben ook nog wel eens onzeker, maar een goed vriendje boeit het helemaal niks hoe groot of rond ze zijn...en das echt waar....En als het wel zo zou zijn is het een sukkel...ook jongens zijn zo onzeker als wat...
volgens mij heb je hier gelijk in
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Marshall_Mathers schreef:

ja van een topic hoe train ik mn borstspieren
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 12:02
chattie_temp
chattie_temp is offline
Ik heb best grote borsten, cup D. Ze passen helemaal niet bij m'n lichaam. Ze zijn wel rond en hangen niet echt, maar ik vind het zo verschrikkelijk dat als ik bijv. op m'n rug lig, ze helemaal wegzakken onder m'n armen. Ik weet niet of je begrijpt wat ik bedoel, maar het is echt vet irri.
Ik ben verder niet echt ontevreden over m'n borsten, hoor.

xxx chattie
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 15:30
Sanuelya
Sanuelya is offline
Citaat:
chattie schreef:
Ik heb best grote borsten, cup D. Ze passen helemaal niet bij m'n lichaam. Ze zijn wel rond en hangen niet echt, maar ik vind het zo verschrikkelijk dat als ik bijv. op m'n rug lig, ze helemaal wegzakken onder m'n armen. Ik weet niet of je begrijpt wat ik bedoel, maar het is echt vet irri.
Ik ben verder niet echt ontevreden over m'n borsten, hoor.

xxx chattie
Ja ik weet wel wat je bedoeld ik hebt het ook. Ik heb ook een cub D (bijna dan) en als ik op mijn rug lig glijden mijn borsten naar de zijkanten van mijn lichaam. Vind het er erg stom uit zien maar ik denk dat hetniet anders kan. Zou er ook apart uit zien als ze naar voren zouden blijven staan.
Ik vind dat borsten over het algemeen wel iets leuks hebben. Ze zijn zo eigen, niemand heeft de zelfde. Wat ook wel me alles is maar toch.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 11:12
prikkeldraad19
prikkeldraad19 is offline
Ik ben ook niet echt tevreden over mijn borsten, maar mijn vriend is er gek op, dus ik laat het maar lekker zo.
Ik vind dat ze te groot zijn en te veel hangen, maar hij is er blij mee, dus tja, ik leer er maar mee leven.
Oud 22-02-2002, 19:03
orihika
orihika is offline
hey, ik ken je gevoel hoor, ik heb namelijk ook heel (maar dan ook heel) kleine borsten ik kan met moeite een mini-Acup vullen, if you know what i mean. ik kan dus goed begrijpen dat je je hierdoor echt niet goed voelt, want ik voel net hetzelfde.. ik kan wel aanvaarden dat mn borsten klein zijn, maar ik heb een soort tepel-complex (tklinkt grappig, maar voor mij is het dat dus niet) ik heb namelijk heel (maar dan nog heler dan hierboven) kleine tepels. als ze niet hard zijn, dan zie je niet eens iets! en als ze hard zijn, dan zie je nog steeds maar een heel klein dingkje.. ik kan het nog altijd niet geloven dat juist mij zoiets moet overkomen.. zijn er toevallig nog jongedames die hetzelfde meemaken? want ik heb het gevoel dat ik echt wel de enigste ben..
kusjes!!
Oud 22-02-2002, 19:43
Kat
Kat is offline
Als je een bh aan hebt dan ziet niemand dat je borsten hangen.
Verder kan je bepaalde oefeningen doen (heb ik gelezen) om ze meer naar voren te laten staan. dan moest je je handen voor je lichaam tegen elkaar zetten, en dan tegen elkaar duwen, en zo een paar seconden vasthouden, en dan weer loslaten. kweenie meer precies hoevaak je dat per dag moet doen, maar het idee is er.
Oud 22-02-2002, 20:52
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik vond(vind) mijn borsten ook niet mooi, ze zijn helemaal niet vol. Met bh kan het ermee door maar zonder Maar laatst kreeg ik van een vriend (gewone vriend waar ik af en toe wat mee zoen ed en nauwelijks zie omdat hij in a'dam woont en ik in friesland, niet dat dit van belang is maar ok) plots een compliment dat hij mijn borsten zo mooi had gevonden en dat hij dat gewoon ff kwijt moest ja hij had ze zonder kleding gezien bij tl-licht ik was de hele dag happy nog steeds eigenlijk.
Oud 22-02-2002, 21:09
CleoWoman
CleoWoman is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef:

Dank u! Dat was ikke (dit is een andere naam van me)
Maar ik blijf zeggen dat het helpt! Die van mij hangen helemaal niet, je maakt ze stevig om vaak oefeningen ervoor te doen. Zoals dus die oefening met je handpalmen.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 21:09
CleoWoman
CleoWoman is offline
Citaat:
MegaManX schreef:
ja van een topic hoe train ik mn borstspieren
jah
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 19:39
lake bodom
lake bodom is offline
hm ik ben op zich wel tevreden met me borsten, alleen een beetje klein, maatje b, das wel weer jammer, alsk op me rug lig, voel je er bijna niks van...
enne iedereen heeft toch verschillende borsten, dus je hoeft je er echt niet onzeker over te voelen. en misschien kun je een push up bh gebruiken om ze wat voller te laten lijken.. en inderdaad handen tegen elkaar drukken..
owja en bij mij is t tussen me 2 borsten soms een beetje ruw, wat helpt is om nachtcreme (vooral weleda iris) erop te smeren, daar word het heel zacht van..
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 20:10
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Ik ben wel tevreden, want borsten zijn nou iets waar je zelf niet bepaald veel aan kunt doen ( in vergelijking met al die andere dingen waar ik ontevreden over ben ), dus stop ik mijn energie maar in dingen die ik WEL kan veranderen.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten