![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Als ik soms over straat loop (vooral in de zomer) kan je mn minderwaardigheidscomplex gewoon zien dalen tot ver beneden t nulpunt. Ik ben ook hartstikke onzeker over die krengen, maar om nou een operatie ofzo te laten doen... hmm vind ik iets te radicaal. Misschien komt er ooit een dag met een jongen die ze wel mooi vindt... (net als bij jou, alicia) hoewel ik wel doodonzeker zou zijn, that's for sure. Oh pfff strax komen ook weer de strandscenes, je wil niet weten hoe ik daar tegenopzie ![]() Genoeg geklaagd. Voor de rest ben ik wel tevreden met mezelf, ik heb best een leuk hoofd al zeg ik het zelf 8) maar het is zo gaar dat die borsten alles verpesten Ik leef met jullie mee jongens Laten we een lotgenotenclub beginnen ofzo, om al je traumatische spiegel-ervaringen te delen ![]() Succes ermee in elk geval, k ga wel meteen met die oefeningen beginnen hoor! (thnx ![]() |
![]() |
|
![]() |
Er is helemaal geen reden om onzeker te zijn...het valt best mee hoe jongens over borsten denken...Ik ben ook nog wel eens onzeker, maar een goed vriendje boeit het helemaal niks hoe groot of rond ze zijn...en das echt waar....En als het wel zo zou zijn is het een sukkel...ook jongens zijn zo onzeker als wat...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb best grote borsten, cup D. Ze passen helemaal niet bij m'n lichaam. Ze zijn wel rond en hangen niet echt, maar ik vind het zo verschrikkelijk dat als ik bijv. op m'n rug lig, ze helemaal wegzakken onder m'n armen. Ik weet niet of je begrijpt wat ik bedoel, maar het is echt vet irri.
Ik ben verder niet echt ontevreden over m'n borsten, hoor. xxx chattie |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind dat borsten over het algemeen wel iets leuks hebben. Ze zijn zo eigen, niemand heeft de zelfde. Wat ook wel me alles is maar toch. |
![]() |
|
![]() |
hey, ik ken je gevoel hoor, ik heb namelijk ook heel (maar dan ook heel) kleine borsten
![]() kusjes!!
|
Als je een bh aan hebt dan ziet niemand dat je borsten hangen.
Verder kan je bepaalde oefeningen doen (heb ik gelezen) om ze meer naar voren te laten staan. dan moest je je handen voor je lichaam tegen elkaar zetten, en dan tegen elkaar duwen, en zo een paar seconden vasthouden, en dan weer loslaten. kweenie meer precies hoevaak je dat per dag moet doen, maar het idee is er.
|
![]() |
ik vond(vind) mijn borsten ook niet mooi, ze zijn helemaal niet vol. Met bh kan het ermee door maar zonder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik blijf zeggen dat het helpt! Die van mij hangen helemaal niet, je maakt ze stevig om vaak oefeningen ervoor te doen. Zoals dus die oefening met je handpalmen. |
![]() |
|
![]() |
hm ik ben op zich wel tevreden met me borsten, alleen een beetje klein, maatje b, das wel weer jammer, alsk op me rug lig, voel je er bijna niks van...
enne iedereen heeft toch verschillende borsten, dus je hoeft je er echt niet onzeker over te voelen. en misschien kun je een push up bh gebruiken om ze wat voller te laten lijken.. en inderdaad handen tegen elkaar drukken.. owja en bij mij is t tussen me 2 borsten soms een beetje ruw, wat helpt is om nachtcreme (vooral weleda iris) erop te smeren, daar word het heel zacht van.. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[Vragenlijst] Alles over Borsten supergirl#1 | 32 | 06-03-2012 07:29 | |
Liefde & Relatie |
meisjes en hun borsten! Flickan | 114 | 27-05-2010 13:53 | |
Liefde & Relatie |
borsten Flickan | 55 | 05-02-2010 22:49 | |
Seksualiteit |
borsten Flickan | 14 | 23-01-2010 12:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borsten... (vragenlijstje erbij =p) Sjanna | 229 | 03-01-2006 13:58 | |
Seksualiteit |
Kleine borsten (vragenlijst erbij) reageer please! Sjanna | 6 | 23-07-2005 19:53 |