hee, ik wil graag goede raad van mensen, want ik kom er niet helemaal uit... ik steek maar gewoon met mijn verhaal van wal, en als je het wil lezen, asjeblieft...
Iets meer dan een jaar geleden leerde ik een jongen van mijn school beter kennen, we konden het heel goed met elkaar vinden en daarom gingen we heel veel met elkaar om... In het weekend bleef ik meestal bij hem slapen, omdat hij woont in de stad waar we meestal uitgingen, en ik niet.
Ik kreeg iets later een vriendje, waar ik stapeldol verliefd op was, maar ik voelde altijd dat het een beetje mwoah zat tussen ons (zeg maar, hij was niet verliefd op mij...)
In ieder geval, toen dat een beetje op zijn einde begon te lopen, was die vriend van me jarig, ik noem hem wel even A. Zoals gewoonlijk bleef ik bij hem slapen, het enige was, dat ik (samen met alle andere verjaardagsgasten) straalbezopen was.
Toen het rustiger was voerde ik met A een paar diepe gesprekken over mijn relatie en dat het zo kut ging enzo, uiteindelijk gingen we slapen. Omdat er meer mensen bij hem sliepen en de bedden op waren, ging ik bij hem in bed.
Ineens vertelde hij aan me dat hij verliefd op me was, en hij probeerde me te zoenen, ik ging er niet echt op in maar ik kon het ook niet echt verhinderen omdat ik half sliep en niet doorhad wat er aan de hand was. De volgende ochtend vroeg ik aan hem wat er nou was gebeurd, en of hij verliefd op me was... we hebben er toen nuchter een gesprek over gevoerd en ik vertelde hem duidelijk dat ik verliefd was op mijn vriendje.
Sindsdien spraken we elkaar minder, en ook op een andere manier. Ik vond dat vreselijk jammer, zeker omdat het twee weken later uitging met 'het vriendje', en ik wel iemand kon gebruiken om bij uit te huilen.
Hij deed zijn eindexamen en toen de vakantie aanbrak dacht ik, nu kunnen we weer leuk dingen doen en afspreken, misschien wordt het weer net zoals eerst. We spraken inderdaad een paar dingen af, en dat was reuze gezellig. Maar toen hij van vakantie terugkwam, had hij een vriendinnetje. Ik was natuurlijk blij voor hem, maar op de een of andere manier sprak ik hem nu nooit meer, altijd als ik belde, nam dat vriendinnetje op en zij ze dat hij er niet was. Als ik hem belde kon hij niet iets afspreken omdat hij iets met haar moest doen, vreselijk jammer...
Nu is dus de vakantie alweer een tijdje voorbij, het is al enorm lang uit met zijn vriendinnetje, en we zijn weer 'on speaking terms'. Pasgeleden was hij ziek (dat hoorde ik op school) en toen ben ik op visite geweest in het ziekenhuis, we bellen zo af en toe, en dit weekend gaan we gezellig naar de bios.
D'r is zeg maar een ding... toen ik hem weer zag voor het eerst sinds de vakantie (toen had ik m echt lang niet gezien) kreeg ik zo'n beetje een kriebeltje toen ik hem zag... ik dacht eerst dat het kwam omdat ik zo onwennig was, maar nu ik hem vaker en vaker zie, besef ik dat ik hem leuker vind dan ik dacht...
wat moet ik doen?
zit er een kans in dat hij mij ook leuk vind (nog steeds ofzo??)
enne... wat moet ik doen?
als je dit helemaal hebt gelezen, thank joe!! dat is vast een hele opgave geweest, als je nog vragen hebt, I'm here to aswer them... bedankt alvast voor je tips