Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
tja je kan het op verschillende manieren doen,wat je ook kan doen is,voordat de bus gaat rijden je shit verstoppen op bv een toilet in de bus,dat je het er gewoon achter plakt met een stuk tape,mocht het gevonden worden is het natuurlijk niet van jou ..
Wat je ook kan doen is het in een flesje aftershave,of iets dat luchtdicht is ,zodat de doggy';s het niet ruiken ! sUCCES |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
suc6 kussssssss |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
die van wiet meesmokkelen heb ik een keer gedaan *ook voor eigen gebruik* naar luxemburg en toen hadden we het in allemaal plastic zakjes gedaan en in de tent gestopt en daarna opgerolt. Ja wel te ruiken opzich alleen k had het id dat ze daar nie gingen zoeken... maar hoe vaak word je nu eigenlijk helemaal gecontroleerd?? bijna nooit... k heb eigenlijk gewoon het risico genomen... en k heb naar zwiterland gewoon in mn portomonee gehouden.
xm
|
![]() |
Ik ging laatst met de trein naar Hamburg, en had 26 euro wiet bij me. (eigen gebruik) Ik had een kadetje met pepersalami zonder boter genomen en gewoon het brood opengemaakt. Het zakje wiet zat in zilverfolie. Kwamen er twee van die douaneapen met een hond maar die rook niks. Het kadetje zat gewoon in de zak met brood die gewoon op tafel lag. Geen probleem.
||
![]() |
Citaat:
sim-pel dit deed ik.. klein spa flesje kopen ( blauw!) en bacardie lemon in pleuren ofzo( alles wat dezelfde kleur heeft) ik heb gewoon voor de leraren kunnen zuipen ideaal ![]() p.s.: als je leraar een slokje water van je wil ben je de lul.. mijne mocht gewoon niet ! ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Smokkelen kamp supersilverdees | 1 | 20-11-2014 18:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Opvallend nieuws #1 Kitten | 500 | 22-04-2010 19:07 | |
[Gisteren in netwerk] Kindersmokkel door Nederlandse Somaliërs Melpomene | 23 | 17-02-2006 13:24 | |
Nieuwsberichten zonder discussiewaarde a la "tiswah" Joostje | 500 | 22-02-2005 12:27 | |
Werk, Geld & Recht |
Werken in de luchtvaart/het toerisme Pan Am | 5 | 19-10-2003 07:37 | |
Drugs & Alcohol |
smokkelen very drunk driver | 62 | 06-04-2003 20:49 |