Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
stam is toch rechts??
chivu is links, en dus hebben ze niet zoveel aan stam tis natuurlijk wel leuk als ie bij ajax komt, maar als vervanger van chivu heb je dr niet zoveel aan en frank de boer is ook transfervrij alleen zullen de salarissen van de boer en stam wel hoog zijn. dus kosten ze toch nog best veel. en ik ben dr toch een beetje bang voor dat het net zo iets wordt als witschge en winter, die kwamen ook ngo ff trug naar ajax, maar zitten als ze geluk hebben op de bank. die spelers kosten dus alleen maar geld
|
Frank de Boer lijkt kandidaat nummer 1. Ik zou hem een jaartje gebruiken en Nigel de Jong gedurende dat jaar nog meer laten klaarstomen voor het hoogste niveau. De Boer is al op leeftijd, dus als-ie stopt, kan Nigel de Jong zijn opvolger worden.
|
![]() |
is nigel de jong dan nog niet klaar voor het hoogste nivo
ik den kvan wel in de CL vond ik em echt niet slecht spelen maar aan de andere kant is het ook wel goed de boer te halen hij brengt ervaring en rust, en das misschien wel nodig want eind dit seizoen lopen de contracten van witschge en winter af, en volgens mij die van litmanen ook. maar ik ben ook weer bang dat het net zon geval wordt. dat ie soms ff mag invallen, maar wel een te hoog salaris krijgt. en dat moet ajax niet meer hebben
|
Verwijderd
|
frank de boer, mag van mij wel terug komen
![]() In een competitie als de Nederlandse competitie doen kunnen ze nog wel mee ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Jaapjo komt volgend jaar met Phillip waarschijnlijk weer naar Eindhoven.. Als Guus slim is haalt ie ook nog 8 Koreanen 'rbij en tada we halen die schaal weer met gemak naar Eindhoven
![]() Lijkt me sterk als Jaap voor Amsterdam kiest ipv de club waar hij groot is geworden.
||
Citaat:
Die is juist goed met z'n rechter bovenbeen...
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|