Advertentie | |
|
![]() |
|
ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben net thuis van een luistersessie, ben ongelovelijk brak, wat terecht is aan het biertjes aantal te zien en ik ga nu slapen, ik heb geloof ik vannacht ook ongelovelijk.... ach laat maar
trusten
|
Graveland - Celtic Winter
Ildjarn - Forest Poetry Godless North - Summon the age of Supremacy Armagedda - The Final War Approaching Bijna alle celtic frost beinvloedde black metal bandjes eigelijk. ...owja, en Onkel Tom - Ich glaub´nicht an den Weihnachtsmann natuurlijk ![]()
|
![]() |
|
Spock's Beard - Snow (maar das omdak em nog maar net gekocht heb en omdat et soms weleens sneeuwt in de winter)
Slash's Snakepit (das heel leuk voor zonnige dagen om te luisteren als je buiten bier ligt te drinken in het gras met vrienden, maar ook leuk om mee op je kamer te zitten met thee of jack daniels en een boekje en wierook aan in de winter) Amorphis (donker) Opeth is al genoemd RHCP ook nah eigenlijk is alles leuk voor in de winter EN de zomer EN de herfst EN de lente ![]()
|
een paar albums die ik met winter associeer:
NOFX - Heavy Petting Zoo Assorted Jellybeans - What's Really Going On Choking Victim - No Gods No Managers Eels - Electro Shock Blues AFI - Black Sails in the Sunset The Dickies - Dawn of the Dickies Craigs Brother - Homecoming
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Rock EpicAlastis | 57 | 31-08-2007 19:42 | |
Lifestyle |
Het Grote Winkeltopic Jules | 187 | 23-07-2006 15:49 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Vrije tijd |
Voetbalnamen Mr.Oizo | 7 | 24-06-2004 17:32 | |
Muziek |
vul aan : hoe word je een muziek die-hard? a new noise | 79 | 15-01-2003 10:38 |