Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Geen goed plan, vrijwilligerswerk, het woord zegt het al.
Wanneer je verplicht vrijwillegerswerk moet doen, dan krijg je problemen. Stel nou dat ik verplicht in de zorg moet gaan werken. Ik interesseer me er helemaal niet voor en toch moet ik het werk verrichten, de mensen die ik zou moeten helpen zien aan mij dat ik het niet leuk vind, dat heeft dus ook weer invloed op de patienten. ZIj gaan zich minder prettig voelen. Vrijwilligerswerk wordt verricht door mensen die zich echt in willen zetten voor het desbtreffende werk, zij leveren ook goede prestaties, en dragen daadwerkelijk een steentje bij... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het geen verkeerd plan. Bij mij is een zorgstage al verplicht (vrije school) en dat is hardstikke leuk. Ik loop een stage met verstandelijk gehandicapten. en dat zijn vreselijk lieve en aardige mensen. In een bejaardehuis is het ook leuk om stage te lopen. Voor degene die het echt niet willen moeten ze dan maar wat anders bedenken: stage in het bedrijfsleven of zo! (saai!!!!!!)
|
![]() |
|
Je hebt scholen waar dat al moet, maar dat weet je als je daar opgaat.
Ik ben tegen dat verplicht, ik hou gewoon niet van dat woord. Dus zeker niet verplichten maar je zou het aan de man kunnen brengen bij de scholieren/studenten dat ze er een bepaalde vergoeding voor krijgen qua geld of misschien beter als het vanuit school gaat een bepaald cijfer of weet ik veel wat. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, dat gaat alleen maar ten koste van de tijd die je kan besteden aan huiswerk. Scholieren hebben het al zo druk (ik spreek uit ervaring) en dan ook nog eens een verplicht aantal uur in de week werk doen voor nix lijkt me te veel van het goede. Ergens moet er dan compensatie zijn voor de tijd dat je niet aan school kan werken.
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
The summer is saai #1636 Spoiler-Dude | 500 | 25-03-2012 21:55 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #108 rare kwast | 493 | 21-09-2007 21:11 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[Debat] Verplichte stage van drie maanden bij maatschappelijke instelling Verwijderd | 0 | 22-04-2007 18:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het regeerakkoord T_ID | 244 | 03-03-2007 00:21 | |
Algemene schoolzaken |
Kunstacademie Info (VRAAG MAAR RAAK) aquafemme | 67 | 13-02-2007 06:24 | |
Psychologie |
Inschatten van problemen en het inschatten van sterke punten (van jezelf) iamre18 | 34 | 26-02-2003 19:27 |