Oud 08-03-2001, 12:37
Verwijderd
Ik zette vanmorgen m'n bakkie aan, bleek dat ik niet meer op internet kon. Dus ook niet dattie blijft hangen bij "Website gevonden..." maar echt in één keer BAM, de pagina kan niet weergegeven worden.... Dat is vaag, want zelfs chello doet het 's morgens om 9 uur nog wel redelijk. Wat bleek: ik had ineens een IP van 192.254.102.217 gekregen in plaats van het standaard 213.46.140.48 adres? wtf...want ik had niks veranderd. Dus ik voor de zekerheid nóg maar eens alles instellen zoals het hoorde (stond het al, maar gewoon dom doen wil soms helpen). Rebooten => zelfde kut-IP. Ik word pissig en vul handmatig m'n ouwe IP, DNS'en en gateways in. Nog steeds no luck. Zet 'm weer op auto, krijg ik ineens een IP van 198.201.211.8 ? omg...dus ik de chello helldesk bellen. Vragen ze: "zit het stekkertje van de modem wel goed in de ..." AARGHH, ik ben net wakker GVD en ik ben niet DOM ofzo! Dus ik uitleggen wat er aan de hand is...zeggen ze van niks te weten, ook geen storingen bekend...

Uurtje later reboot ik m'n bak, krijg ik een (chello) IP toegewezen van 213.38.138.188...dus ik weer bellen met de helldesk: "Nee meneer, Uw IP blijft hetzelfde en kunt U zelf niet wijzigen...als het gewijzigd wordt gebeurt dit door ons, en per maand" Wat is er nu net gebeurd dan hé? Waar is m'n ouwe IP? Ik wil gvd m'n ouwe IP terug....

------------------
All Your Base Are Belong To Us
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2001, 14:11
Escape
Escape is offline
het is by the way chello

------------------
Came here with my dick in my hand.Don't make me leave here with my foot in yo ass<>kussies van michelle??
Met citaat reageren
Oud 08-03-2001, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Escape schreef:
het is by the way chello

Je meent het? Wow, wat een intelligentie! Bedankt voor deze verhelderende opmerking! Dom van die nare man hè? Dat hij dat niet wist...

[Dit bericht is aangepast door PIE (08-03-2001).]
Met citaat reageren
Oud 08-03-2001, 20:04
Verwijderd
[update]

Dit is wel een beetje 'n monoloog, maar het moet er gewoon ff uit...'k heb m'n ouwe IP weer terug...ik heb gewoon de IP's van de DNS en DHCP servers van het "nieuwe" IP gebruikt, en handmatig m'n ouwe ingevoerd...mag wel niet van sjello...maar vooruit en mezelf ff een coole hostname toegekend (nare-man.arnhem.chello.nl )

Maar het belangrijkste...het is nu 3 over 9 's avonds en ik down gewoon met 170 kb per seconde! Ik weet niet precies waardoor het komt, maar ik heb ik heb gewoon een packetloss van nog maar 1% en een snélheden...sjiesj! Zou sjello het toch eindelijk leren/

[/update]

------------------
Met citaat reageren
Oud 08-03-2001, 20:34
Bobpje
Bobpje is offline
zucht@sonera
Oud 09-03-2001, 00:35
Troubles@home
Met citaat reageren
Oud 09-03-2001, 01:06
Wasp
Wasp is offline
Citaat:
Elpie schreef:
Troubles@home

Dàt valt de laatste tijd reuze mee.. Hier in Groningen, iig.
Rond 20:00 wel een hogere ping, maar dat is wel logisch.. Valt mee te leven.
Oud 09-03-2001, 13:58
Verwijderd
Sonera (met surfboard-modem) kan never nooit, hoe laat of vroeg het ook is over de 60kb/s heen :-(
Met citaat reageren
Oud 09-03-2001, 14:26
GinnyPig
GinnyPig is offline
Mxstream is altijd maximaal 60 kb/s....

Maar das tenminste altijd zo
Oud 09-03-2001, 21:37
F10®!@n
F10®!@n is offline
Citaat:
nare man schreef:
[update]

Dit is wel een beetje 'n monoloog, maar het moet er gewoon ff uit...'k heb m'n ouwe IP weer terug...ik heb gewoon de IP's van de DNS en DHCP servers van het "nieuwe" IP gebruikt, en handmatig m'n ouwe ingevoerd...mag wel niet van sjello...maar vooruit en mezelf ff een coole hostname toegekend (nare-man.arnhem.chello.nl )

Maar het belangrijkste...het is nu 3 over 9 's avonds en ik down gewoon met 170 kb per seconde! Ik weet niet precies waardoor het komt, maar ik heb ik heb gewoon een packetloss van nog maar 1% en een snélheden...sjiesj! Zou sjello het toch eindelijk leren/

[/update]

Ze hebben volgens mij ergens (Zwolle(?)) een nieuwe switch geplaatst, waar eerst de capaciteit ontoereikend was.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten