Oud 12-03-2002, 15:00
Henkbeckham
Henkbeckham is offline
Hoi. De laatste tijd hoopt zich steeds meer vuil op op mijn gezicht. Dode huidcellen ofzoiets. Met water er alleen afwassen helpt niet echt. Nou zoek ik een goedkope maar goede zeepbar voor je gezicht. Ja het woord zeep is misschien fout gekozen, want ik zoek toch iets dat 100% vrij van zeep is en niet uitdroogd enz. Nou hopelijk begrijpen jullie het nog en kunnen jullie me helpen
Oud 12-03-2002, 15:02
jul!@
jul!@ is offline
hoi!!!!!!
sorry maar ik zou het niet weten ik wou dat ik je kon helpen maar sorry!! veel succes verder!!!!!! greetz dj Wazzup
(julia)
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 15:40
Verwijderd
er is een zeep die 100% zeepvrij is, weet alleen de naam niet meer, maar het is heel bekend, ga gewoon effe langs de drogist en vraag het daar, of kijk even rond, je ziet het zo staan.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 16:38
Henkbeckham
Henkbeckham is offline
Ja dat zal ik dan maar doen, als iemand nog iets weet hoor ik het wel. Dan ga ik morgen maar naar de drogist
Oud 12-03-2002, 16:55
Shannia
Shannia is offline
IK hebbuutt alle dode huidcellen verdwijnen en een z8e huid joh!!!! OEJOW!! tis f.4,25 (nog minder eurootjes) toen ik het kocht! dat is een tijdje geleden alweer, ik hoop dat het nog te koop is..
Je koop ut bij de HEMA (van Miss Helen dus) en het heet 'Reinigende scrubcreme met abrikozenolie' !! Het schuurt over je gezicht, echt heerlijk en het resultaat al HELEMAAL VERBLUFFEND jaaa dames, zo kom ik aan dat z8e huidje!
xxxxxxxx Shannia
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 17:29
Verwijderd
je kan toch ook een facewash nemen? eentje die een beetje scrubt? die zijn bijna altijd zeepvrij en drogen je huid zeker niet uit. ik heb er zelf eentje van Dr van der Hoog voor de droge huid, weet ff niet hoe die heet maar ik zal wel even kijken.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 21:45
X-je
X-je is offline
nivea zonder zeep: een doorzichtige tube

X-je
Oud 14-03-2002, 13:06
Verwijderd
sebamed 'zeep', heel goed. Zeepvrij dus geen irritatie en werkt goed (bij mij in ieder geval wel).

Hij is groen
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 17:27
Henkbeckham
Henkbeckham is offline
Ik ben dus die groene Sebamed gekocht op aanraden van Morgan. Nou hopelijk is die goed en krijg ik er geen 'last' van. Heeft iemand anders toevallig ook nog ervaring met Sebamed?
Oud 14-03-2002, 17:32
Verwijderd
'k gebruik ook wel eens Semabed, werkt wel...maar niet goed genoeg.
Vind ik. Wel tegen vuil, maar verder niet zo...

[Dit bericht is aangepast door Leonoor (14-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 21:28
Verwijderd
Uh, hoop maar dat sebamed zeep dan bij jou ook een goed effect heeft, anders is het mijn schuld ..

-_o
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 08:53
Henkbeckham
Henkbeckham is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Uh, hoop maar dat sebamed zeep dan bij jou ook een goed effect heeft, anders is het mijn schuld ..
Tsja......ik hoop het ook
Oud 15-03-2002, 21:03
kizzy
kizzy is offline
ik gebruik meestal clean & clear om me vuil van me gezicht af te halen.. het helpt vind ik wel hoor! het is geen zeep maar je ziet altijd wel veel vuil op je wattenschijfje zitten...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 07:33
Henkbeckham
Henkbeckham is offline
Oh tering, die sebamed droogt enorm uit. Ik kan zowat niet lachen. Auw. Hmm toch maar weer met water wassen hoor, want dit is echt een klote gevoel
Oud 16-03-2002, 14:42
more.than.a.woman
more.than.a.woman is offline
ik was mn gezicht altijd met zachte face wash (??) van dove. droogt je gezicht niet uit, en helemaal niet als je er daarna nog iets op smeert.
Oud 18-03-2002, 22:21
evelishere
evelishere is offline
Citaat:
Mateja_Kezman schreef:
Ik ben dus die groene Sebamed gekocht op aanraden van Morgan. Nou hopelijk is die goed en krijg ik er geen 'last' van. Heeft iemand anders toevallig ook nog ervaring met Sebamed?

Ik krijg irritatie van gewone zeep (basisch) en gebruik daarom sebamed, sindsdien gebruik ik het ook voor mijn gezicht, en ik had altijd last van puistjes en meeëters en daar ben ik nu grotendeels van af.

Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 22:22
evelishere
evelishere is offline
Citaat:
Mateja_Kezman schreef:
Oh tering, die sebamed droogt enorm uit. Ik kan zowat niet lachen. Auw. Hmm toch maar weer met water wassen hoor, want dit is echt een klote gevoel
Sorry, hoor maar sebamed kan niet uitdrogen, omdat het zuur is, wast het juist niet alle vet van je huid af (vet is niet slecht, is zelfs in bepaalde mate nodig om je huid te beschermen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 08:33
@pie
@pie is offline
Citaat:
evelishere schreef:
Sorry, hoor maar sebamed kan niet uitdrogen, omdat het zuur is, wast het juist niet alle vet van je huid af (vet is niet slecht, is zelfs in bepaalde mate nodig om je huid te beschermen.
[scheikunde]zuren zijn de tegenhanger van basen, en compenseren elkaar dus[/scheikunde]

dat het je gezicht dus uitdroogt vind ik niet gek, maar dat hoort ook. hoe wil je anders je gezicht 'schoonkrijgen'? als mijn gezicht een half uurtje lekker kurkdroog en strak staat vind ik dat juist lekker, dan weet ik dat ik n schoon gezicht heb zonder bacterien of vet erop.. als ik er weer een of ander zacht vet zeeplaagje opdoe voel ik me echt nog steeds vies.. mahja, ik gebruik ook nooit labello ofzo, vette troep..

[Dit bericht is aangepast door @pie (19-03-2002).]

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten