Oud 10-12-2002, 18:55
dreadlocks
dreadlocks is offline
had een virus scan cd van een vriendin geleend, maar die bleek alweer verlopen te zijn. heb m zelf gedelete, maar nu geeft m'n computer de hele tijd foutmeldingen als ik m opstart dat ie bestanden van die virusscanner mist, en dat deze evt door windows wordt gebruikt. nu is het zo, dat ik deze foutmeldingen weg kan krijgfen door de scanner weer te installeren, maar dat wil ik helemaal niet, en plus ook al zou ik het willen, m'n vriendin heeft de CD niet meer!

dus! Is er een andere manier waarop ik deze foutmeldingen weg kan krijgen? Ze worden gegeven net voordat de computer het bureaublad opstart zeg maar, dat je grijze lettertjes hebt met zwart beeld. HELP!
Oud 10-12-2002, 19:17
WolterB
WolterB is offline
dan heb je iets fout gedaan met verwijderen

hoe heb je t prog verwijderd?
Oud 10-12-2002, 19:21
Phreak
Phreak is offline
Hmm, Start -> Uitvoeren-> msconfig->Opstarten. Probeer de prog. daar uit te zetten door te vinken. Indien je niet weet wat voor prog. vink dan alles uit. Echter kan je zoeken naar de prog. door Start->Zoeken naar bestanden/mappen-> en daar je gewenste prog op te zoeken en te verwijderen. Succes.

- Jeroen
Oud 13-12-2002, 19:00
kikkerkut
kikkerkut is offline
start>uitvoeren>regedit. zoeken naar de prog, fabrikant van de hardware etc. en deleten. vergeet niet eerst een backup van je register te maken, voor het geval het fout gaat
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 20:06
Verwijderd
Citaat:
kikkerkut schreef:
start>uitvoeren>regedit. zoeken naar de prog, fabrikant van de hardware etc. en deleten. vergeet niet eerst een backup van je register te maken, voor het geval het fout gaat
Ze heeft de software op een foutieve wijze verwijderd, en jij raadt haar gelijk aan met het register te gaan knutselen? Courage's raad is hier representatiever.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten