Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Kben al zo vaak zo kwaad op haar geweest daardoor ![]() De volgende keer neem ik mn cavia mee naar de manege en laat m onderzoeken door de rondlopende dierenarts ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
kun je niet de dierenarts opbellen en 'm vragen wat het kan zijn en of behandeling nodig is? misschien bestaat er ook wel een hulplijn voor dit soort dingen, maar dat weet het telefoonboek dan beter dan ik... enige keer dat ik meemaakte dat een cavia een bult had, hadden we drie weken later zes cavia's... heb je 1 cavia of woont hij/zij samen met een andere cavia? |
![]() |
|
Wij hebben een konijn gehad die ook een tijd zo'n bult had die niet groter werd, maar na een tijdje werd ie dat wel en sprong het open
![]()
||
Citaat:
![]() Maar het is geen bult die in de huid zit oid ![]() ![]()
|
Mijn hamster had dat ook en in het begin bleek hij er helemaal geen last van te hebben. Dat bultje zat er al een paar maanden..Toen opeens werd ie ook ziek.. -> bleek het dus kanker te zijn...en was het te laat....
Ik zou toch even naar de dierenarts gaan als ik jou was.. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|