Oud 16-06-2001, 16:30
nosferato
nosferato is offline
Ik weet niet meer precies wie mij had geholpen in het begin dat ik die comp had, maar die had gevraagd om eens een foto te maken van mijn moederbord en hier is hij dan.

Voor diegenen die hier niets van weten: Kan je mij zoveel mogelijk vertellen over dit bordje?

thx

en dit is het stukje dat achter die kaart zit. Het is wel aan de donkere kant!

Heb ik alles goed aangesloten? Ik heb hier namelijk nog niet veel ervaring mee!

bedankt iedereen!

greetz

[Dit bericht is aangepast door nosferato (16-06-2001).]

[Dit bericht is aangepast door nosferato (16-06-2001).]
Oud 16-06-2001, 17:20
F10®!@n
F10®!@n is offline
Dat werkt dus niet met afbeeldingen op geocities.

Even ergens anders een accountje openen...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2001, 17:23
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Citaat:
F10®!@n schreef:
Dat werkt dus niet met afbeeldingen op geocities.

Even ergens anders een accountje openen...

worldzone.net

maareh, je kunt de plaatjes wel bekijken, gewoon ff de link kopieeren en pasten
Met citaat reageren
Oud 16-06-2001, 17:42
nosferato
nosferato is offline
Ik zie ze nochthans wel. Hoe kan dat dat ik ze zie en jullie niet.

Vreemd. Ik open wel ergens anders een accountje. Ik hoop dat het werkt bij tripod

greetz
Oud 16-06-2001, 18:00
Dreams
Dreams is offline
Alles is wel goed aangesloten. Wat voor MB is het eigelijk? Vrij oud, of niet?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2001, 21:05
Verwijderd
Psies...met SiS chipset zo te zien? En ook met een gewone AT-voeding...

Laat me raden, 6x86-166+ ?

Met citaat reageren
Oud 16-06-2001, 21:06
Verwijderd
Vaag trouwens...ik zag die afbeeldingen eerst niet. Toen heb ik ze gecopypast in een nieuw venster en 'gewoon' geopend...en als die Geocities-account náást dit venster openheb, dan laad-ie die images wel! En als ik dat venster met Geocities weer afsluit, krijg ik weer mooie kruisjes...

vaag
Met citaat reageren
Oud 16-06-2001, 21:58
KoRnGuy
KoRnGuy is offline
Citaat: