Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Nope niet echt slecht alleen waar om de
asus 7100, philips brander, Bezuinigen op een videokaart is niet echt verstandig, philips branders zijn echt kut (mijn mening, de branders op school philips 8 speed kunnen maar branden op 4 anders trekt ie het niet. Plextor betere keus) 17'inch, 19' ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
amateur |
![]() |
|
![]() |
Die keuze van systeem heb ik ook moeten maken.
Nu heb ik staan: Intel P4 1,4 Ghz 128 MB @ 800 Mhz geheugen 40 GB HD 7200 Rpm Nvidia Geforce 2 MX 32 MB Tv Out 12x DVD 12x10x32 CD-RW SB 512 Pci 3com Etherlinkkaart Sony 3,5" diskettestation Windows ME Nederlands Logitech muis en toetsenbord Creative FPS 1500 boxen Printer: HP Deskjet 980cxi Scanner: Canon Canoscan n1220u Logitech Quikcam WEB Monitor: 19" Net klein maandje oud. Ben best trots op dit systeem... kan weer even 3 jaartjes mee doen. Edit: Monitor vergeten bij te zetten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
je zegt dus dat omdat ze klote pc's hebben die niet mee kunnen met de snelheid van de brander die ze erin hebben gezet dat Philips branders klote zijn? uitleg van je logica? ![]()
|
![]() |
man dat wat je daar zecht is allemaal vloeken en scheltden... Pentium 4, RIMM, INTEL 850, Philips, YAKKES!
ik zou voor 'n TB 1,4Ghz gaan, is in MHZ 100 trager, maar in performance 30% sneller!
|
![]() |
en verders, een GF 2 MX isvoor PC's tot 600Mhz, anders is je videokaart zwaar de bottleneck! en een mi9ditower voor een P4? wil je 'm dood hebben? dan kan je 'n eitje baklken op jee kast!
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Leren in verband flyaway | 7 | 28-06-2008 10:07 | |
Software & Hardware |
[Drivers] Computer gaat op standby door driver dlennartd | 6 | 18-01-2006 19:47 | |
Software & Hardware |
Computer gaat soms niet aan Cait | 4 | 26-10-2005 12:43 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Politiek filosofie: alternatief? Hannibal | 69 | 10-11-2004 11:05 | |
Software & Hardware |
[Nieuwe Computer] Welke onderdelen Joris | 57 | 28-07-2003 12:42 | |
Films, TV & Radio |
Buffy-topic #2 x-spekkie-x | 500 | 14-07-2003 13:37 |