Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ligt aan het type moederbord sommige pentium 233 en 200 enzo hebben wel gewoon sdram/dimm (is hetzelfde dus) anderen hebben EDO vanaf P2 is het geloof ik alleen nog maar dimm, en dan dus hoger naar de rimm enzo |
![]() |
|||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
-bladie- DIMM product supports non-interleave read/write burst rates at up to 83 MHz. http://www.islandco.com/usenet_alpha.htm staat ook nog een stukkie (SN-MSP01-HD 128Mb 83Mhz ECC DIMM (2 x 64) $189 ) [Dit bericht is aangepast door Veldmuizzz (25-07-2001).] |
![]() |
||
Citaat:
Je hebt dus DDR SDRAM, maar ook andere soorten kunnen in princiepe op die manier sneller werken. Het is BTW Rambus, en geen RIMM. RIMM is het type kaartje, net zoals SIMM en DIMM. SDRAM zit op een DIMM gepakt (meestal), DDR SDRAM ook. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Zal ik je dan vertellen dat je gewoon ontzettend stom bent
![]() VIA is al maanden bezig met een DDR plank en Intel zou maar voor een bepaalde periode vast zitten aan de deal met Rambus. Citaat:
Overigens vraag ik me af of PC150 inmiddels ook officieel is. Er worden wel heel wat reepjes gebakken onder die naam..
|
![]() |
Interresant:
http://www.tweakers.net/nieuws/17798 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
bestaat wel.. (waarom mag joost weten) alleen nooit uitgebracht/gebruikt in europa to mijn weet. [Dit bericht is aangepast door Jade (28-07-2001).]
||
![]() |
Citaat:
ehm kan dus wel... onafhankelijke mobo ontwikkelaars zijn al bezig met de eerste P4 DDR chipsets en mobo's te ontwikkelen ![]()
||
![]() |
Citaat:
je bent de 2e die 't ziet ![]() mijn hardware-kop liep achter (teveel in de coffeshop gezeten de laatste tijd?) anyways, ook met DDR-RAM erbij zou ik nog steeds geen P4 kopen ![]()
||
Citaat:
DIMM staat voor Dual Inline Memory Module (Goh waarvoor zou SIMM dan staan?) en zegt helemaal NIKS over het type geheugen (FP, EDO of SDRAM) of voor welk type CPU het gebruikt wordt. Het is gewoon een type plankje. Pentium 1 en Pro systemen bijvoorbeeld gebruikten ook SDRAM, het zat op een DIMM, en liep (bijvoorbeeld) op 66MHz (of lager). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|