![]() |
||
Citaat:
maar misschien kun je wat doen aan je kledingstyle ![]() [Dit bericht is aangepast door het dappere meisje (17-03-2002).]
|
Verwijderd
|
Hmm, hoe moet ik dit zeggen.. je "oosterlijke" genetische grondslag heeft er ook mee te maken vermoed ik. Chinezen zien er bijvoorbeeld altijd jonger uit dan blanken. Maar goed, ik tast in het duister hier
![]() Ik ben zelf 21 en lijk ook 18 :/ Heb ik van mijn moeder, die had op haar 30ste nog het uiterlijk van een 18 jarige ![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door ******** (17-03-2002).] |
![]() |
|
Verwijderd
|
tja, weinig aan te doen...
't is in ieder geval beter als er vele ouder uit zien... vorig jaar vertrok een vriendin van mij op italiëreis met 't school. en ik dacht dat één van die haar vriendinnen (ook zeventien) de moeder was van iemand dat meeging!! ![]() mij schatten ze ook altijd ouder, maar gelukkig niet *zo* oud... ![]() *blue* |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door Dotcom (20-03-2002).]
|
![]() |
ah bedenk net dat ik weleens foto van je heb gezien, je hebt een beetje buitenlandse invloeden in je. Uit welk land?? Ik heb een buurmeisje en -jongetje die 1/8 indonesisch zijn, daardoor lijken ze ook altijd veel jonger.
||
Citaat:
maar misschien kun je wat doen aan je kledingstyle ![]() [Dit bericht is aangepast door het dappere meisje (17-03-2002).][/QUOTE] ik bedoel maar dat niet alle jongens van 18 perse glad zijn..zo komt het bij mij over als ik dat lees van die gast Rat
|
wees blij dat je geen baardgroei hebt
![]() ik heb 't tegenovergesteld, ik ben 16jr en ze schatten me minstens 20 ik heb 't voordeel dat ik op ouderen voel, maar wat als ik er straks uit zie als 30?? hellup!! maar je kunt idd iets aan je kleding doen. of hoge zolen dragen ![]() succes ermee iig, ik weet 't verder heleaas ook niet... probeer 't je niet zo veel aan te trekken ![]() miep
||
Citaat:
![]()
|
Kleding maakt de man!
Zelf draag ik sinds anderhalf jaar ofzo voornaamlijk twee-delige kostuums, en dat heeft mijn image behoorlijk veranderd. Ik kan niet zeggen dat ik er erg masculien uitzie, maar door de kleding straal ik een zekere volwassenheid en autoriteit uit, waardoor mensen mij toch serieus nemen. Slim hè? ![]()
||
Citaat:
![]() Woord wat je bedoelde was: "contradictioneel"? Hoe oud schatten jullie mij hier? ![]() [Dit bericht is aangepast door Dotcom (25-03-2002).]
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik weet het niet meer.... Mandii--xx | 6 | 28-01-2010 21:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Films, TV & Radio |
Buffy-topic #2 x-spekkie-x | 500 | 14-07-2003 13:37 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
De Kantine |
waarom doen mensen zo moeilijk over hun leeftijd? icegirl.com | 53 | 15-10-2002 16:29 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |