![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Huidschilfers van dieren (katten, honden, cavia's, enz.) Appels (niet alle, die met veel sap!), nectarines ofzoiets. (Ook voor dat sap). wasverzachter, pleisterplak! huisstofmijt, rook. En verder niet geloof ik. Ik heb er geen last van. (behalve de rook en dieren dan) dus ik onthou het ook nooit zo precies. Als er iets gebeurt( een reactie bedoel ik) dan denk ik meestal, owja, dat kon niet!
![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door Ingemar (21-12-2001).]
||
Verwijderd
|
Citaat:
zo , gluten ,dat is echt gaar. dan ben je vast ook erg klein. een meisje op mijn stage plek (z.m.l.k school) (meisje heeft syndroom van dowm) heeft een glute dieet, en èèn broodkruimel van normaal brood kan voor haar al zorgen dat ze niet meer groeit. het enige snoep dat ze mag eten is koetjesrepen en naturelchips. allemaal glute vrij , echt heel naar voor haar. dan is je darm-iets helemaal glad terwijl er bij normale mensen bobbels opzitten en dat zorgt er weer voor dat je niet groeit. zij is even groot als een kind van 5 en ze is 9 jaar. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik neem aan dat het glutendieet een glutenvrijdieet is? Anders heeft dat meisje een probleem. ![]() [Dit bericht is aangepast door Leonoor (21-12-2001).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en kan het soms niet zijn dat je toevallig ziek raakt door iets, maar dat het lijkt alsof het door iets anders komt? |
![]() |
|
![]() |
ik ben allergisch voor school,dan ga ik helemaal stressen en heb ik wienig vrije tijd en van drugs ga ik gekke dingen doen en sterven mijn hersencellen af en ik ben al helemaal allergisch voor coordinatoren, die zorgen ervoor dat ik geschorst word end at is vrij jammer!
Dat is dus waar ik allergisch voor ben!
|
* veel huisdieren
* stof * melkprodukten * ei en astma dus nog veel dingen waar ik het benauwd van krijg zoals vis/mist (?) /stof en als ik bv over mijn arm kras met me nagel dan krijg ik hele rooie krassen net als dat je genageld bent door een kat en dat blijft een halve dag zitten heel vaag ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Die stof, in dit geval dus lactose, kan iedere stof op aarde zijn. Sommige mensen zijn zelfs allergisch voor water! Stel je voor ![]() xxx Eefje |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En hoe kom je erachter waar je precies allergisch voor bent? Is er voor alles een test (bij een arts)? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|