Oud 14-12-2002, 20:54
Six4Eight
Avatar van Six4Eight
Six4Eight is offline
Ik was gister met een groepje vrienden in een discotheek in Amsterdam waar ik wel is vaker heenga, bleek dat er dit keer vrij veel homo's aanwezig waren.

Nou kan me dat echt niet schelen, ik heb wat goede vrienden die ook homo zijn, maar het leek wel alsof ik bij die mensen in de markt lig. Het begon al gelijk bij binnenkomst, een homofiele Engelsman die constant om me heen komt hangen. Vraagt na een kwartiertje of ik homo ben, ik zeg volmondig 'Nee' en gelukkig begreep hij dat redelijk. Toch moest hij me weer even aanraken iedere keer als ik langskwam en daar baal ik gewoon van.

Een uur later loopt er een jongen langs me, kijkt naar me, gaat stilstaan, en gaat een tijdje lief staan kijken en glimlachen. Mijn vrienden lachen uiteraard en gelukkig liep die gozer door zonder iets te proberen.

Tegen het einde van de avond sta ik in een andere zaal, weer een vent van een jaar of 30 die tegen me aan komt staan rijden. Ik had het toen echt goed gehad, 3 keer op een avond is niet leuk meer.

Ik begin me dan serieus af te vragen of ik me verkeerd kleed of gewoon een bepaalde aantrekkingskracht uitoefen ofzo. Had zelf een witte broek aan en daarboven een strak hemd zonder mouwen. Opzich niet apart want je ziet er wel meer mensen bijlopen zo (ook hetereo ).

Ook erg irritant trouwens dat sommige van die gasten niet van ophouden weten en nog nooit van het woord 'nee' gehoord hebben. Ze blijven proberen en komen gewoon keer na keer weer naast je staan en dan iedere keer toch 'stiekum' even aanraken. Het moest niet veel meer worden anders had ik er toch een mep verkocht.

Herkent iemand dit trouwens, dat je een aantrekkingskracht op je eigen geslacht hebt? Dit was niet de eerste avond dat dit me gebeurde en ik begin er onderhand flink moe van te worden.
__________________
biertje

Laatst gewijzigd op 14-12-2002 om 20:57.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-12-2002, 21:05
Verwijderd
Weet je ook eens hoe het is om een meisje te zijn!

Mja, irritante mannetjes die niet van ophouden weten en de betekenis van het woord nee niet kennen heb ik ook elke keer mee te maken als ik uitga, is gewoon een manneneigenschap, geen homo-eigenschap.

Verder vergaat je wereld toch niet??!! Wat is er nu precies zo erg aan?! Je kan niet meer doen dan duidelijk zijn, dr is geen knopje dat je om kunt zetten of iets dergelijks.. Je zal er maar mee moeten leren leven, met de leeftijd wordt het vast minder
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 21:06
Six4Eight
Avatar van Six4Eight
Six4Eight is offline
Mjah kan me wel voorstellen wat je als meisje zijnde iedere avond uit door moet maken :-)
__________________
biertje
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Six4Eight schreef:
Herkent iemand dit trouwens, dat je een aantrekkingskracht op je eigen geslacht hebt?
Nee, damnz, ik zou willen dat het zo was!!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 21:34
Verwijderd
Precies, daar hebben wij meiden nou altijd last van. Niet zeuren
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 21:48
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Six4Eight schreef:
als meisje zijnde
Dit is fout.
(Sorry Alicia *zet Labrador-ogen op*)

(Na het lezen van de topic)
Damn, wat een rottig idee dat jongens aan je zitten!
Ik moet er toch niet aan denken! Ik ben 100% hetero, kleine gok: daar ligt het aan. Maar toch, yuck!
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 07:57
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
nou, ik heb dat niet echt. maar ja, wel rot voor je. maar als ze t iedere keer weer proberen, geef jij ze dan niet toch ergens t idee dat ze kans maken door bijvoorbeeld vriendelijk terug te lachen of alleen maar met jongens te dansen? ja ik weet niet...
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 08:13
Verwijderd
Als je met een homo oogcontact maakt, denkt hij gelijk van "hey, die toont interesse". Jij staart ze misschien onbewust aan..
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 08:58
Billy_bob
Billy_bob is offline
Dat verhaal ken ik! GEwoon zeggen dat je geen homo bent en laten gaan, meestal begrijpen ze het wel! En het kan idd kloppen dat je ze misschien toch aantrekt met oogcontact (onbewust)
__________________
vive le bob?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 09:21
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Nee nog nooit meegemaakt, het lijkt me opzich wel eens wat, ik zou met gevleid voelen, maar jongens vinden dat idd veel erger. Misschien moet je minder mooie kleren aan doen of ergens anders uitgaan...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 09:47
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Ik denk dat je er gewoon helemaal niets aan kunt doen,

Homo fiele mannen hebben de eigenschap zichzelf bij iemand ' uit te nodigen' oftewel op te dringen. Omdat het meoilijk is in te schatten of iemand homo is of niet, maken ze bij jouw gewoon een inschattingsfout.

Jij aan de andere kant hoeft dat helemaal niet in de hand te hebben gewerkt. tenzij je met je blote buik en strakke shorts rondloopt, ik neem aan van niet.

Als je in het algemeen knap bent en een leuke uitstraling hebt, dan heb je meestal aantrekkingskracht op beide sekse. Homofiele mannen zijn naa rmijn mening alleen wat meer ombeschoft als het op versieren aankomt. Zij zouden in eerste instantie moeten vragen of iemand homo is voordat deze zich geintimideerd gaat voelen.

en dat aanraken: gewoon een knietje geven
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 09:55
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
Citaat:
Optima schreef:
(...)

Homo fiele mannen hebben de eigenschap zichzelf bij iemand ' uit te nodigen' oftewel op te dringen.

(...)

Homofiele mannen zijn naa rmijn mening alleen wat meer ombeschoft als het op versieren aankomt. Zij zouden in eerste instantie moeten vragen of iemand homo is voordat deze zich geintimideerd gaat voelen.

en dat aanraken: gewoon een knietje geven
Ook goedemorgen zeg!! Als je zo nodig iedere homo over één kam wilt scheren ga je dat hier maar doen... Het is gewoon stuk voor stuk gelul, gegeneraliseer dus. Jij bent er zeker ook zo ééntje die, als je één keer door bijv. een Turk bent overvallen, direct iedere Turk van criminaliteit beschuldigt?? Kijk eens een keer uit je doppen joh.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef:
Ik denk dat je er gewoon helemaal niets aan kunt doen,

Homo fiele mannen hebben de eigenschap zichzelf bij iemand ' uit te nodigen' oftewel op te dringen. Omdat het meoilijk is in te schatten of iemand homo is of niet, maken ze bij jouw gewoon een inschattingsfout.

Jij aan de andere kant hoeft dat helemaal niet in de hand te hebben gewerkt. tenzij je met je blote buik en strakke shorts rondloopt, ik neem aan van niet.

Als je in het algemeen knap bent en een leuke uitstraling hebt, dan heb je meestal aantrekkingskracht op beide sekse. Homofiele mannen zijn naa rmijn mening alleen wat meer ombeschoft als het op versieren aankomt. Zij zouden in eerste instantie moeten vragen of iemand homo is voordat deze zich geintimideerd gaat voelen.

en dat aanraken: gewoon een knietje geven
Euhm.. het lijkt me absoluut geen homo-eigenschap maar gewoon een manneneigenschap hoor??!!! Misschien ga ik uit op de verkeerde plekken ofzo maar waar ik ook ben er is altijd minstens 1 opdringerige man per avond! Je kan zo bot zijn als je wil, zo hard nee schreeuwen als je wil, maar dan nog snappen ze het niet..
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 10:34
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
'DAN MOET JE VERDOMME MAAR GEEN ZAKDOEK UIT JE BROEK LATEN HANGEN.'

hankey codes zijn koel
__________________
Project Mayhem
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 12:23
Herrie
Herrie is offline
Ik ben zelf ook 99,5% hetero (100% hetero zou ik eerder zeggen, maar je weet maar nooit ), maar omdat ik er blijkbaar niet verkeerd uitzie willen homo's ook vaak contact met mij.

Op m'n werk hebben we er ook een aantal en die zijn altijd buitengewoon geïnteresseerd. Ik trek me er weinig van aan.... Ze weten dat ik geen interesse heb, toch maken ze opmerkingen e.d. Ik ben er nu wel aan gewend geraakt en ik speel dan ook regelmatig een spelletje met ze..... Gewoon bij 1 van die gasten op hun schoot gaan zitten Dan beginnen ze toch weer te denken dat ze misschien een kans maken en dan de volgende keer dat ze toenadering zoeken gewoon keihard 'Nee' zeggen
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 12:30
Verwijderd
Volgens mij moet je helemaal niet zeggen dat je hetro bent. Want dan wordt de uitdaging om jou te versieren alleen maar groter. En als ze zien dat jij je geïntimideerd voelt dan vinden ze dat alleen maar leuk. Daar heb ik ook altijd last van Voor mij is dat iets waar ik gewoon aan moet wennen, want het is niet anders in die scene. Maar ik kan me voorstellen dat het voor jou knap vervelend is...
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 13:49
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Ze blijven treiteren.

Ik ken het namelijk.

Laatste keer had ik ook last van zo'n engelsman. En die heeft zo'n beetje de hele avond achter me aan gezeten. Tot ik de opmerking maakte. "Outside, your face, my fist." De hele rest van de avond geen last meer gehad van die gast.

Je moet ze tegenwoordig nog gaan bedreigen voor ze doorhebben dat ze verschrikkelijk irritant bezig zijn en iemand anders uitzoeken om te treiteren.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 14:21
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Een ex van mij had dat ook... die werd gewoon minstens 1x per avond door een jongen benaderd zal ik maar zeggen Ik kon er altijd wel om lachen, maar hij vond het zelf iets minder geloof ik
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-12-2002, 15:41
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
ModuM schreef:
Ook goedemorgen zeg!! Als je zo nodig iedere homo over één kam wilt scheren ga je dat hier maar doen... Het is gewoon stuk voor stuk gelul, gegeneraliseer dus. Jij bent er zeker ook zo ééntje die, als je één keer door bijv. een Turk bent overvallen, direct iedere Turk van criminaliteit beschuldigt?? Kijk eens een keer uit je doppen joh.
MOET JIJ EENS GODVERDOMME GOED LUSITEREN JOCHIE. ik weet verdomd goed hoe homofiele mannen reageren in een bar en hoe ze op de versiertoer gaan. dat jij nu dingen in mijn mond gaat leggen die NERGENS op slaan maar van JOU een druiloor. je verdraait wat ik zeg omdat jij je aangevallen voelt. Ik heb het volste recht van sprkeen omdat ik me ook begeven heb ik de homo -scene en van een ervaringsdeskundige ( homo zelf) weet hoe dat er aan toegaat.

hou voortana je mond dicht wilje!
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 16:39
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Optima schreef:
Ik heb het volste recht van sprkeen omdat ik me ook begeven heb ik de homo -scene en van een ervaringsdeskundige ( homo zelf) weet hoe dat er aan toegaat.
Typfouten? Nevermind ook...
Toch vraag ik me af: toch niet álle homofiele mannen doen zo? Alle heteromannen zijn toch ook niet hetzelfde? (En vrouwen dan? )
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 16:45
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
Optima schreef:
GODVERDOMME
Spreek vrijmoedig over God, maar misbruik nooit Zijn Naam!
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 17:38
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
Citaat:
Optima schreef:
MOET JIJ EENS GODVERDOMME GOED LUSITEREN JOCHIE. ik weet verdomd goed hoe homofiele mannen reageren in een bar en hoe ze op de versiertoer gaan. dat jij nu dingen in mijn mond gaat leggen die NERGENS op slaan maar van JOU een druiloor. je verdraait wat ik zeg omdat jij je aangevallen voelt. Ik heb het volste recht van sprkeen omdat ik me ook begeven heb ik de homo -scene en van een ervaringsdeskundige ( homo zelf) weet hoe dat er aan toegaat.

hou voortana je mond dicht wilje!
Grapjas!!

Weet je? Ik ben 18 jaar en val op jongens/mannen (hoe je het wilt noemen). Dat maakt mij tot een homoseksuele man. Ik kom af en toe in cafées/bars/enz., maar ga nooit op versiertoer. Zo, nu is er al één homoseksuele man die dat niet doet, en dat maakt dat jij generaliseert door bovenstaande reactie. Nu kan ik nog wel een flink aantal argumenten noemen waarom jij generaliseert, maar één lijkt me voldoende. Daarmee zal ik je er ook van behoeden nog verder de grond in geboord te worden.

Eigenlijk geef je zelf je ongelijk namelijk al toe, door te beginnen met dergelijke aanvallende berichten, zodat je hoopt dat ik bang word en zal zeggen dat je gelijk hebt. Homo's zijn namelijk altijd watjes en dus snel bang he??

Verder ben ik geen "jochie" (ik ben 18 jaar, weet je nog?), leg ik niks in jouw mond (ik heb je voor zo ver ik weet nog nooit gezien), en is mijn oor niet aan het druilen. Dus wie kraamt hier nou onzin uit?

Tot slot wil ik nog even de aandacht vestigen op de reactie van Tacidvs hier direct boven. Lees hem even een aantal keren door, laat hem tot je doordringen en doe er wat mee.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 17:49
Super Vegeta
Avatar van Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Yug, wil er niet aan denken!!
__________________
Feel the pride of a lion!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 19:26
Gonzo
Avatar van Gonzo
Gonzo is offline
Ik heb het pas één keer mee gemaakt dat een vent me aan het versieren was.

Een goede vriendin van me lag in een deuk, toen die gast op Utrecht Centraal mijn telefoonnummer wou hebben. IK vond het aanzienlijk minder.
__________________
"Stampen, Beukûh & kjoe-dance komen niet voor in mijn woordenboek"
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 19:40
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Hmm ik heb af en toe wel meisjes die me willen versieren. Maar das dan jammer voor ze
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-12-2002, 23:00
Verwijderd
Citaat:
ModuM schreef:
Tot slot wil ik nog even de aandacht vestigen op de reactie van Tacidvs hier direct boven. Lees hem even een aantal keren door, laat hem tot je doordringen en doe er wat mee.
ja dat vind ik ook

Verder hoop ik dat jullie ruzie wat minder kan
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 17:38
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Een vriend van mij werd op lowlands gewoon constant lastig gevallen door homo's, tja nie echt wat aan te doen (wij lachen )
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 17:45
Tangaslip Jongentje
Avatar van Tangaslip Jongentje
Tangaslip Jongentje is offline
je moet er gewoon een lolletje omheen maken. Gebeurt me ook weleens in de Bobs, en dan gewoon lekker lol maken en lachen. Homo's kunnen je beste vrienden zijn, en ze zijn onwijs gezellig. En de meesten begrijpen het meteen als je zegt dat je geen fagget bent.
__________________
NEC is linker RIJ-TJE
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 17:47
kleinmeisje17
Avatar van kleinmeisje17
kleinmeisje17 is offline
tja misschien komt het wel door je kleren,.. ik denk namelijk dat homo's strakke kleertjes juist geil vinden .. en dat meen ik,
suc6 dr meej
__________________
Geniet van elke dag.. En je bent pas rijk als je gezond bent!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 19:42
neeltje
neeltje is offline
hahahahhahahhahhaha, en dan nog zeggen dat niemand je wil!!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 20:01
Verwijderd
je draagt te strakka shirtjes dude
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 21:03
Piccola
Piccola is offline
Nog nooit meegemaakt.
Het is inderdaad wel vervelend als ze niet stoppen terwijl jij duidelijk 'nee' hebt gezegd. Maar verder zou ik het wel een compliment enzo vinden als een meisje op me zou vallen.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 02:50
Tatsu
Avatar van Tatsu
Tatsu is offline
Dit jaar op vakantie geweest in Zeeland... had het toen ook in een discotheek dat 2 jongens me zo aankeken... en dat ik er wel mooi uitzag...
Ach, vond het wel een compliment...
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 02:56
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Had zelf een witte broek aan en daarboven een strak hemd zonder mouwen.
Homo?
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 07:44
Iotje
Avatar van Iotje
Iotje is offline
Citaat:
Six4Eight schreef:
Ik was gister met een groepje vrienden in een discotheek in Amsterdam waar ik wel is vaker heenga, bleek dat er dit keer vrij veel homo's aanwezig waren.

Nou kan me dat echt niet schelen, ik heb wat goede vrienden die ook homo zijn, maar het leek wel alsof ik bij die mensen in de markt lig. Het begon al gelijk bij binnenkomst, een homofiele Engelsman die constant om me heen komt hangen. Vraagt na een kwartiertje of ik homo ben, ik zeg volmondig 'Nee' en gelukkig begreep hij dat redelijk. Toch moest hij me weer even aanraken iedere keer als ik langskwam en daar baal ik gewoon van.

Een uur later loopt er een jongen langs me, kijkt naar me, gaat stilstaan, en gaat een tijdje lief staan kijken en glimlachen. Mijn vrienden lachen uiteraard en gelukkig liep die gozer door zonder iets te proberen.

Tegen het einde van de avond sta ik in een andere zaal, weer een vent van een jaar of 30 die tegen me aan komt staan rijden. Ik had het toen echt goed gehad, 3 keer op een avond is niet leuk meer.

Ik begin me dan serieus af te vragen of ik me verkeerd kleed of gewoon een bepaalde aantrekkingskracht uitoefen ofzo. Had zelf een witte broek aan en daarboven een strak hemd zonder mouwen. Opzich niet apart want je ziet er wel meer mensen bijlopen zo (ook hetereo ).

Ook erg irritant trouwens dat sommige van die gasten niet van ophouden weten en nog nooit van het woord 'nee' gehoord hebben. Ze blijven proberen en komen gewoon keer na keer weer naast je staan en dan iedere keer toch 'stiekum' even aanraken. Het moest niet veel meer worden anders had ik er toch een mep verkocht.

Herkent iemand dit trouwens, dat je een aantrekkingskracht op je eigen geslacht hebt? Dit was niet de eerste avond dat dit me gebeurde en ik begin er onderhand flink moe van te worden.

Zowiezo is dat niet leuk ook al is dat het tegeovergestelde geslacht! Ik vind het ook niet prettig als er een of andere kerel in de discotheek tegen me aan gaat rijden of me ander lastig valt. En als het een griet is vind ik het even erg. maar dat ligt bij heterojongens toch vaak anders die zijn meer zeg maar superhetero ofzow en daarom vinden ze het meestal erg als een homo achter hun aan gaat. Ikke zou 't nie erg vinden als zo'n vet lekkere mokkel achter me aan gaat

Maar om maar weer ontopic te blijven. was je niet gewoon in een homokroeg beland??? Misschien verklaart dat het. En anders weet ik het ook niet, neem een vriendin mee en pak haar op de bek ofzow midden in die tent.....
__________________
~Life is like death, without it you're alive!~Regim change begins at home!~Death as only remedy!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 23:51
Six4Eight
Avatar van Six4Eight
Six4Eight is offline
Citaat:
Pr0xy schreef:
Homo?
Nee niet eens
__________________
biertje
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-12-2002, 08:22
RoSaLiNi
Avatar van RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(Roos)

Tja euhm, dat doen heteromannen af en toe ook. Die hebben ook niet altijd door dat "nee" ook echt "nee" is.
Of je iets homosexueels uitstraalt, kunnen wij niet bepalen. Dat kan je beter laten beoordelen door hetero's denk ik.
Ik ken je foto's wel, ik vind je er niet homo uitzien, maar de kans dat jij voor homo wordt aangezien als je in een homobar staat, is natuurlijk groter dan wanneer je in een "heterobar" staat.
Of heb je dit probleem ook als je op plekken komt waar doorgaans niet zoveel homo's komen?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 13:08
Verwijderd
Citaat:
benchMarc schreef:
Ja, maar ze vallen allemaal op jongens, op een klein deel na. Het merendeel van de jongens valt op meisjes, dus nogal iritant als er van die homo's om je heen komen hangen.

Een keer kwam dat voor bij een maat van mij, zat constant zo'n homo aan te pappen met hem, terwijl hijzelf geen homo is. Op den duur werd ie er ziek van, heeft ie em op z'n bakkus geslagen
Wat is nou het verschil met jongens die ons komen irriteren, dan?!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Wat is nou het verschil met jongens die ons komen irriteren, dan?!
Dat zijn geen homo's
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 21:49
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Dat zijn geen homo's
*slaat de ogen ten hemel* (jaja, Morgan heeft eindelijk het Nederlandse equivalent voor *rolls eyes* gevonden)
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 10:30
In Your Room
Avatar van In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Nee, damnz, ik zou willen dat het zo was!!
*agrees*
__________________
And if rain brings winds of change, let it rain on us forever.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 10:36
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
je bent de bitch
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 19:51
robijnbeertje
Avatar van robijnbeertje
robijnbeertje is offline
wat een flauwekul, wat boeit het nou dat jij word lastig gevallen door homo,s?
Hetero mannen vallen mij ook lastig, en dat is net zo irritant, maar ik negeer die losers, ik val nu eenmaal niet op mannen, tja ben ik even blij, meisjes doen dat niet bij elkaar.
playing hard to get
__________________
knuffelen is het fijnste om te doen
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 14:49
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Ja, hoor eens...Als ik in de Red en Blue sta in Antwerpen, of Exit in Amsterdam en er is een opdringerige homo die mij in mijn kont knijpt, dan sla ik hem. En ja, dat is al eens gebeurd. En ja ik ben zelf ook homo Het is voor mij dus net zo vervelend om door ongewenste homo's te worden versierd als voor jou hoor. Als je niet meteen heel duidelijk maakt dat lichamelijk contact niet gewenst is, ben je zelf een lamstraal
Maar als iemand je nou eens een lieve glimlach geeft, wat boeit dat nou? Streelt je ego toch weer? En veel homo's wonen zo'n beetje in mouwloze strakke shirts, dus misschien dat je volgende keer beter wat anders aan kunt trekken
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 15:40
Yamyam
Yamyam is offline
Even wat anders maar wat wel past in deze topic:

Ik vindt t zo jammer dat (hoe leg ik dit uit), omdat deze wereld gericht is op hetero-zijn ik bedoel men gaat ervanuit; ik hoor hoogstens homo-mensen zelf me vragen of ik een vriendin heb maar 99,9% van de tijd vraagt iedereen alleen maar of ik een vriend heb; zoiezo al irri; maar daarom ook heb ik het idee dat t moeilijker is om te zien of meisjes uberhaupt wel wat voor me voelen. Van jongens merk ik t wel; die doen hun best; of die zeggen t; of die zijn overduidelijk hetero; maar als ik dan een meisje zie lopen heb ik geen idee wat ze is/of wil of wat dan ook. Zo kom ik dus makkelijk(er) aan een jongensrelatie dan met een meisje. Terwijl ik dat nou eigenlijk es wil.

*snapt iemand dit*?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 23:45
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Yamyam schreef:
Even wat anders maar wat wel past in deze topic:

Ik vindt t zo jammer dat (hoe leg ik dit uit), omdat deze wereld gericht is op hetero-zijn ik bedoel men gaat ervanuit; ik hoor hoogstens homo-mensen zelf me vragen of ik een vriendin heb maar 99,9% van de tijd vraagt iedereen alleen maar of ik een vriend heb; zoiezo al irri; maar daarom ook heb ik het idee dat t moeilijker is om te zien of meisjes uberhaupt wel wat voor me voelen. Van jongens merk ik t wel; die doen hun best; of die zeggen t; of die zijn overduidelijk hetero; maar als ik dan een meisje zie lopen heb ik geen idee wat ze is/of wil of wat dan ook. Zo kom ik dus makkelijk(er) aan een jongensrelatie dan met een meisje. Terwijl ik dat nou eigenlijk es wil.

*snapt iemand dit*?
Daar zul je toch mee moeten leren leven...ga wat meer uit op plaatsen waar veel potten komen, of kom op een andere manier met ze in contact. Natuurlijk blijft internet ook het perfecte medium. Heb al heel veel "gelijkgeaarden" leren kennen op deze manier En nee, dat hoeft dus niet per se om een relatie of voor sex, maar gewoon leuke nieuwe vrienden
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 13:43
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
hmmm.. ik heb dat ook best vaak eigenlijk. toen ik op vakantie was op kreta, was ik met mn broer meegegaan naar een cafe, komt dr zo'n grieks meisje op me af van een jaar of 17/18 die dacht dat ik ook ong 16/17 was en die me wilde versieren. maarjah, ik heb gewoon duidelijk nee gezegd.

ik heb er geen moeite mee, want je moet begrijpen dat het voor homoseksuele mensen soms moeilijk te zien is of iemand homo of hetero is. iemand die ik ken die homo is werd ook een keer versierd door een meisje.. tja.. wat doe je eraan?
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 13:46
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Yamyam schreef:
Even wat anders maar wat wel past in deze topic:

Ik vindt t zo jammer dat (hoe leg ik dit uit), omdat deze wereld gericht is op hetero-zijn ik bedoel men gaat ervanuit; ik hoor hoogstens homo-mensen zelf me vragen of ik een vriendin heb maar 99,9% van de tijd vraagt iedereen alleen maar of ik een vriend heb; zoiezo al irri; maar daarom ook heb ik het idee dat t moeilijker is om te zien of meisjes uberhaupt wel wat voor me voelen. Van jongens merk ik t wel; die doen hun best; of die zeggen t; of die zijn overduidelijk hetero; maar als ik dan een meisje zie lopen heb ik geen idee wat ze is/of wil of wat dan ook. Zo kom ik dus makkelijk(er) aan een jongensrelatie dan met een meisje. Terwijl ik dat nou eigenlijk es wil.

*snapt iemand dit*?
ik kom juist makkelijker aan een relatie met een meisje. die begrijp ik beter en die voel ik vaak wel aan.. maar van jongens volg ik juist weer helemaal niets..
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 13:48
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
robijnbeertje schreef:
wat een flauwekul, wat boeit het nou dat jij word lastig gevallen door homo,s?
Hetero mannen vallen mij ook lastig, en dat is net zo irritant, maar ik negeer die losers, ik val nu eenmaal niet op mannen, tja ben ik even blij, meisjes doen dat niet bij elkaar.
playing hard to get
jij bent geloof ik het tegenovergestelde van een homo-hater

als jij wat betreft je geaardheid in je waarde gelaten wil worden, moet je andere mensen ook in hun waarde laten. is wel zo logisch.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Experimenteren met leden van hetzelfde geslacht - Homoseksueel?
powersneder
50 21-04-2013 15:37
Seksualiteit Ben je bi als je orgasmes krijgt van meiden
Verwijderd
70 08-06-2012 23:04
Seksualiteit Vorm van biseksualiteit?
Lovedrunk
5 30-03-2012 17:02
Liefde & Relatie Mijn vriendin vreemdgegaan met meisje?!
inferno3000
108 25-06-2005 11:19
Psychologie pedofilie
Donny must die
44 16-03-2005 14:40
Psychologie homosexualiteit is een geestelijke ziekte
Verwijderd
266 11-04-2003 13:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:25.