Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Barbaar!! Trigun is geweldig, en alleen botte gevechten zijn dat niet. Ga dan Dragonball Z kijken, daar zit met al het geknip van Fun en de rest toch alleen nog maar actie in.
Rond tien/elf komen idd de Gung Ho Guns erin.... maar tegen ep. 15 ofzo wordt de art wel wat minder goed. Gelukkig maakt het verhaal veel goed... |
![]() |
||
Citaat:
![]() *spoiiiler* behalve als je Wolfwood natuurlijk meerekent, dan is het vanaf 9. */spoiiiler* owja, en Trigun een 'pokkeserie' noemen is heiligschennis! ![]()
||
Citaat:
|
gaaf! en ik zei Monev ja.. hijs wel koel, maar niet de koelste Gun..
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Okey ik beken ik ben een van die types die van vette actie houd, maar nog meer houd ik van die humor(Samurai Pizza Cats Anyone?). Voor mij gaat het er ook om hoe het getekend is. Bij street fighter alpha zero vond ik de tekenstijl gewoon zwaar klote(is die niet dezelfde als bij 1 van de cartoons op fox?), maar ik had gehhord dat de 1e SF wel mooi was. Verder ben ik ook niet zo´n typ die van veel gepraat houd. Ghost... vond ik er vertiefd mooi uit zien, maar het was me te diep gepraat. The Guyver vond ik af en toe ook wel te veel gelul. Akira vond ik vreemd genoeg niet te diep, al was het eind mij te vaag(ik snapte hem wel, maar hij was erg diep). Plz excuse me for my lack of knowledge, maar ik zit hier met een modem. 9 jan komt UPC me eindelijk aanhooken voor kabel(hoop ik) en dat terwijl ik vorige week zaterdag had aangevraagd. Kreeg maandag al een belletje ![]() |
![]() |
|
Street Fighter vond ik ook waardeloos getekend, Ninja Scroll ook niet denderend. Ghost was al beter, maar nog steeds niet zo goed als bv. Trigun, Outlaw Star, of Cowboy Bebop. Het beste geanimeerd vind ik toch wel de 5 Oh My Goddess! OAV's, op de voet gevolgd door Ranma. OMG is gewoon heel mooi, en Ranma lekker spontaan, vrolijk.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
In een woord... geweldig! *kijkt boos naar Bluesummers* She made me... ik ben wel blij eigenlijk
![]() ![]() Nee het verhaal is erg leuk, je moet wel alles zien van het begin af aan, anders vat je er echt niets van! Helaas oh helaas zijn er maar 26 afleveringen *huilt*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Back to topic: Als suggestie heb ik Blood - The Last Vampire; Korte, op zichzelf staande film van pakweg 50 minuten. Bevat goede actie, maar ook daar draait het meer om het verhaal, de personages etc. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
De manga is zoveel cooler dan de anime eigenlijk.... Spoilers, maar hier wat verschillen:
1) Caine the Longshot en Chapel the Evergreen zitten niet in de manga. Wolfwood is daar zelf de Chapel. Wel zit er een andere Gun-Ho Gun in de manga die niet terugkomt in de anime; Elendira the Crimsonnail, een travestiet en de sterkste van alle Gun-Ho Guns. 2) Grey the Ninelives is eigenlijk een robot die van binnenuit door 9 dwergen wordt bestuurd... Vond ik veel grappiger eigenlijk ![]() 3) Zoals bij bijna alle andere Gun-Ho Guns, wordt ook saaie Hopperd the Gauntlet veel meer uitgewerkt in de manga. Hij wil Vash doden om zijn geliefde die om was gekomen in July wreken enzo. Tragish ![]() 4) Leonof the Puppetmaster bv. was een crew member bij Vash en Rem op het ruimteschip... Hij pleegt in de manga ook zelfmoord als hij het lijk van zijn vrouw verliest tijdens het gevecht met Vash. 5) Zazie the Beast is meer een lijk bewoond door insecten dan een mens... 6) Rai-Dei the Blade is wel iets minder stoer in de anime ![]() 7) Legato gaat niet dood in de anime. Wat er wel met hem gebeurt, komt niet eens door Vash. 8) Enzovoorts.
|
Oh ja en die Midvalley gast is hartstikke corrupt in de manga. Best leuk, maar je moet 't allemaal zelf maar gaan lezen. Ik heb 'm in het japans gelezen, maar ik heb d'r wel veel moeite voor moeten doen want mijn japans was destijds nog niet zo best
![]()
||
Citaat:
En verder, aan alle Legato-aanbidsters; in de manga eet hij ontzettend veel en ranzig, is hij niet de sterkste gun-ho gun, ziet hij er ernstig debiel uit in z'n verlamde status, en hij wordt rondgedragen. Wel leuk; in de manga probeert Midvalley te muiten en Legato te doden, maar zelfs in verlamde status kan hij 'm nog aan (met z'n geest en al die crap)
||
Citaat:
enge dingen ? ![]() ![]() ik wil ook de mangaaaaa ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik ben meer van het 'classic' straatje ![]() Bluesummers; ik zit wel stoer te praten maar heb de manga ook nog niet helemaal uit hoor ![]() Misschien dat ik ze over een maandje heb... 22 Februari --> Animecom 2003
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
[tekening/photoshop] Trigun Bluesummers | 15 | 03-02-2003 21:38 | |
Films, TV & Radio |
Het grote DBZ-topic! AirRaid | 687 | 22-01-2003 01:15 | |
ARTistiek |
Anime/manga topic (vrij voor posts en discussie :p) Verwijderd | 221 | 12-06-2002 17:07 | |
Films, TV & Radio |
Waarom word er geen animé uitgezonden in nederland? Dikkie | 32 | 14-05-2002 17:07 | |
ARTistiek |
tekening gebaseerd op een trigun fic(past mistakes) Bluesummers | 5 | 09-03-2002 20:07 | |
Films, TV & Radio |
Nederland wil manga op tv!!!! Rembo | 12 | 03-03-2002 17:50 |