Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Idd, haal je kast ff open en kijk of de kabels er nog goed inzitten. Ze kunnen er waarschijnlijk maar op één manier in. Overigens: als je je kast nooit openhaalt, als je niet zo'n tweaker bent, is de kans dat de kabel los is gaan zitten wel erg klein natuurlijk...maar je kunt nooit weten.
Misschien heeft-ie ook wel gewoon de geest gegeven, dat kan natuurlijk ook nog. Heb je niet iemand in je vriendenkring die er een beetje veel van weet? |
![]() |
|
![]() |
heb dit ook wel eens voor gehad , en de oplossing is niet zo voor de hand liggend :
ga naar configuratiescherm , systeem , apparaatbeheer , verwijder in het lijstej bij ide controllers de primary controller en secondary controller . start opnieuw op , dan begint hij het opnieuw te installeren enkele keren herstarten en je cdrom zou terug moeten zijn |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
thx! voor de reacties tot nu toe! Dit heb ik dus geprobeerd...tevergeefs... Ik kan ze niet verwijderen omdat ik niet op ok kan klikken als hij vraagt dit te verwijderen. Ik was toch al van plan om in de vakantie ff een format c te doen...maar is het probleem dan opgelost, of is dat nutteloos? |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem met licentie vidkaart Changshan | 2 | 21-12-2008 19:39 | |
Software & Hardware |