Oud 25-12-2001, 21:08
Droyd
Droyd is offline
Ik heb gemerkt dat bij sommige spelen direct3d in software kan worden getekend terwijl het er even goed blijft uitzien. Ik heb een geforce 2 mx en ik vind dat wanneer je anti-alias aanschakeld, je spelen hun fps echt wel goed zakken. Ik heb een p4 1,5 ghz en sommige scenes (vooral met anti alias aan!) zijn gewoon sneller dan met mijn 3d kaart. Geforce 2 is goed, maar niet overdreven revolutionair. Maar zijn er mensen die iets weten van een Direct3d software driver. Mijn vriend kan sommige spelen een software driver aanschakelen terwijl die voor mij niet beschikbaar is, maar ik zou wel willen weten of dat nu echt bestaat of niet.
Oud 26-12-2001, 08:17
The twe@ker
The twe@ker is offline
Om de spellen op software matig laat draaien dat zit meestal bij het spel er zlef in. Je kan ook proberen om de nieuwe nVidia Detonator 23.11 drivers. Die kan je downloaden via deze link, en dan moet je je os keizen.
Oud 26-12-2001, 09:19
Droyd
Droyd is offline
Die drivers zijn echt niet goed volgens mij. Der kickt een vreemd probleempje in sinds de 22.xx drivers. In sommige situaties v/ een spel gaat de framerate echt heel veel naar beneden zonder reden. Probeer eens de test van DXdiag uit te voeren. Bij mij verliep die draaidende kubus nogal schokkerig.
Ik heb geforce 2 en mijn vriend TNT 2 en ondanks die dezelfde drivers gebruikt heb ik al bij één spel gezien dat er bij hem mooier uitzag. (Sommige text was niet gefilterd bij mij) Maar dat was maar slechts één spel, kan me geen reet schelen, et was mortal kombat 4.
Enkel die vertraging die plots optreed zit vind ik dan wel klote.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten