Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
heej meis
wat erg voor je allemaal, ik herken zelf de situatie ook wel een beetje (heb hier ook een topic over school geopend) laat je in in ieder geval niet wegjagen op school maar vecht het aan, met spijbelen schiet je niets op dan breng je jezelf alleen maar meer in de problemen... misschien kan je er met iemand over praten op school? probeer met die 2 mensen waar je wel mee om kan gaan veel lol te maken laat de goede kanten van jezelf zien vooral tegen over de leraren zo mogen niet zo tegen jou doen... als je lef heb moet je gewoon een keer recht in het gezicht zeggen/vragen waarom hij zo doet en hoe jij je daarvan gaat voelen.... probeer het meis, je kan je verhaal altijd hier kwijt en ik sta in ieder geval klaar om je te helpen... heel veel strekte liefs me
|
![]() |
Hey meisje...
ik heb ook een tijd gehad op school dat ik me weleens opsloot op de wc. Niet uit angst voor de leraren of lessen, maar omdat ik alles schijtzat was. De chaos, het gegiechel van mijn klasgenoten om onnozele dingen, leraren die je behandelen als een kleuter, snobbige leerlingen die de hele dag tegen je aanzeiken. Het ging toen niet goed met mij. Ik was geestelijk een wrak, ik moest bijna al mijn energie richten op mezelf en mijn herstel. En toen dat net beter ging, was ik lichamelijk uitgeput. Ik kon school er niet bij hebben. Ik kan je 1 ding heel erg afraden: kwaad worden. Dat deed ik altijd. Als een leraar zei 'ja meisje dan moet je maar beter je best doen. Het kan mij niks schelen dat je ziek bent geweest. Nou hup, aan het werk.', dan kwam ik met 'ja dat verslag kan de kanker krijgen! Zeikwijf!' en dan was ik weer weg. Eigenlijk ga ik altijd mijn gang en ga weg wanneer ik wil. Ik heb dus ook niet een echte oplossing voor je. Leraren zijn vaak mensen die denken dat jij maar een klein meisje bent en dat hun leven pas het echte leven is. Ik heb ze vaak met minachting zien kijken. En nee, ik kon niet met ze praten. Je mag van geluk spreken dat je een directeur hebt die je begrijpt! Wat goed werkt als je bang bent voor lessen en school enzovoorts; bedenk je dat je daar vrijwillig zit en dat die leraren er zijn om jou dingen te leren, niet om je te martelen. Ik kan je maar 1 tip geven eigenlijk nog.. doe niets tegen je zin in, blijf kalm, en blijf eerlijk. Zo zullen mensen je eerder begrijpen en serieus nemen. En verder, heel veel succes.
||
![]() |
Citaat:
lief eendje ik herken veel in wat je zegt.. vanaf morgen ga ik school ook weer proberen o te bouwen ik heb nu een 2jaar lange op name gehad en ik ga het weer proberen....... hoe gaat het nu met je?????? Liefs en succes! |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vaag, verdrietig en nog veel meer -Octavius- | 37 | 27-05-2006 18:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
De Kantine |
smoesjes en spiektips! erg handig! Couscousje | 36 | 08-09-2003 18:22 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |