Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Met 2 van m'n ex-en heb ik geen contact meer. 1tje ben ik nog goede vrienden mee, de ander mail ik af en toe, maar niets bijzonders.
Ik heb het net maandag uitgemaakt met m'n vriendin. Ik wil graag vrienden met r blijven, want ik geef ontzettend veel om r (en ik hou ook nog veel van r). Het ging gewoon niet, omdat we te verschillend waren heb ik het uitgemaakt. |
![]() |
|
Heb een ex... eerste keer niet... ging om met haar klas en zij zat natuurlijk bij haar klas... Zij zat een klas eerder dan mij...
Moeilijk doen, enz enz.. elkaar negeren... om elkaar heendraaien... Nog steeds moeilijk... en dat na dik 2 jaar... ![]() En nu nog steeds, heb alleen e-mail contact met haar... zij zit in een moeilijke periode... contact met mij is leuk als het ook positief voor haar uitpakt... anders niet... Tsja, contact wil ik wel onderhouden, ga ondertussen wel verder met me leven... maarja.. ondertussen is dat contact ook wel hypocriet... ![]() |
![]() |
|
![]() |
kweenie.. we hebben elkaar gewoon een tijd genegeerd. dat is ook eigenlijk hoe het uitging.
![]() en nu, nu is ze gewoon een meisje op school die ik ken. niet meer, niet minder. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
normaal doen tegen elkaar is soms best moeilijk als het uit is gegaan. ligt natuurlijk ook heel erg aan de situatie, maar toch.
ik heb een ex die ik NOOIT meer zie en al zou ik m zien, dan zou ik er met een grote boog omheen lopen. Maar ik heb ook een ex die ik nog steeds spreek en zie, en dat loopt nu weer heel normaal (na elkaar wel eerst een paar weken niet te hebben gezien om het allemaal een beetje te verwerken) tis best lastig... |
![]() |
|
Verwijderd
|
hangt er gewoon van af. m'n eerste ex negeer ik straal, maar da's niet omdat ie m'n ex is (gewoon omdat ie een eikel blijkt te zijn. gelukkig woont ie momenteel in frankrijk voor een jaartje
![]() m'n tweede ex spreek ik alleen nog over internet, toffe kerel ![]() m'n derde ex moet bij me wegblijven, zeker als ie dronken is ![]() ![]() m'n vierde ex is nog een goeie vriend ![]() vijfde ex is een schatje... hij heeft me nooit pijn gedaan, en van het begin tot het einde was ik zijn hemel en aarde... hij droeg me echt op handen en zou z'n leven voor me gegeven hebben. (one of the best things that ever happened in my life, that guy...) (hij kan uiteraard wel niet tippen aan m'n huidige vriend...) xxx |
![]() |
|
gewoon hem een tijdje negeren... meestal wordt het contact later wel beter, als ik het een beetje verwerkt heb enzo...
als hij mij echt 'pijn' heeft gedaan ofzoiets dan probeer ik hem altijd te ontlopen... en dat kan oneindig duren voordat ik hem weer wil spreken... ![]()
|
![]() |
ik snap wat je bedoelt, ik heb dit ook een tijdje gehad met mijn exvriend, alleen ik was de gene die voorstelde om vrienden te zijn...
Het vrienden zijn opzich liep niet lekker, en ik werd er het dupe van omdat hij niks meer voor me voelde.... Uiteindelijk spraken we elkaar alleen op msn, en werd mijn gevoel minder en het zijne sterker.... Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat je elkaar eigenlijk aan het lijntje houd, en het beste eigenlijk is dat je in het begin geen contact meer hebt, dat beide partijen over het gevoel heen zijn... dan kun je pas verder als vrienden denk ik.. Vrienden na een relatie wil eigenlijk nooit, zoals ik het erken...met mijn laaste exvriend wil het eigenlijk ook niet, geen contact werkt van mij uit niet, maar vrienden zit ik eigenlijk ook wel over te twijfelen... |
Advertentie |
|
![]() |
|
Niet omgaan met diegene. De beste oplossing. Ik vond het in het begin heel moeilijk, maar iedere x als ik hem zag kwamen er weer gevoelens. Dus nu heb ik hem al 3/4 maanden niet meer gezien. Zijn paps spreek ik overigens bijna iedere week, wat een man, als t kon was ik met hem getrouwd!
![]() Kuzzje IK ![]()
||
![]() |
Citaat:
Zij begreep me tenminste.... Niet mee omgaan is idd het beste! maarem is vaak makkelijker gezegt dan gedaan, kom ik dat met mijn laaste exvriend maar! We hebben allebei meer gevoelens voor elkaar dan vriendschap!!en hij is weer terug bij zijn ex ![]() Dan maar gewoon over het gevoel heen zetten!i.p.v vrienden!
|
Verwijderd
|
Als je het ook al (vriendschap) goed met haar kon vinden voor je iets kreeg, kun je er best mee blijven omgaan, eventueel eerst met een pauze.
Als je haar niet kende en het alleen maar die relatie was, dan moet je proberen of je er nog 'n paar keer vrijblijvend overheen kunt, om het af te leren. Als dat niet werkt: links laten liggen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
pff hoe ga je nu met je ex om :s alys | 6 | 22-02-2007 16:42 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #35 Verwijderd | 498 | 05-06-2006 14:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Een stukje uit mijn boekje Bikinie-meisje | 19 | 19-08-2003 20:47 | |
Liefde & Relatie |
mijn ex doet vaag! (alwéér) rabecca | 9 | 02-10-2002 06:44 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriend & zijn vrienden.. Piccola | 93 | 27-09-2002 19:40 | |
ARTistiek |
Een poëtisch en vaag verhaal metzondernix | 35 | 12-08-2001 14:07 |