Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
En als je in je hele leven ook nog nooit ergens anders bent geweest, tsja dan heb je ook weinig vergelijkingsmateriaal. Maar dat moet je ook zelf weten. Beter kijk je een keer in middelburg vlissingen rotterdam of antwerpen. Ik vind dat niet in vergelijking staan met renesse waar luitjes van 14 staan zich staan te bezuipen. het bier inderdaad niet te zuipen is en de discotheken stuk voor stuk gigantisch kleine veredelde cafes zijn. Geloof me als ik zeg dat ik niet zo'n nerd ben die nooit weggaat, integendeel zelfs maar ik geloof alleen dat ik of een andere smaak heb als 75% van schouwen duiveland of gewoon iets verder kijk maar dat komt misschien ook omdat ik er niet vandaan kom. Godzijdank. [Dit bericht is aangepast door ReiN (12-02-2001).]
|
![]() |
Ken jij mij?? REIN?? ow? Maare het is inderdaad zo dat er steeds meer van die jonge koters komen in renesse, maar ja ik heb genoeg vrienden daar van mijn eigen leeftijd en ik vermaak me nog steeds. En ik ben heus al wel eens verder geweest als Renesse, maar nog niet genoeg.. :-) Maar volgend jaar ga ik van het studenten leven proeven dus wie weet ben ik dan ook niet meer in renesse te zien.
Oja ik kom by the way ook niet van Schouwen hoor, ik ben een echte LIMBO BIMBO ;-D
|
![]() |
Is rennesse een beetje chil om op vakantie te gaan of niet????
en (heel belangrijk) zijn er mooie dames??? en Is die camping duin en strand leuk of nie... zou je me hierop antwoord willen geven want dan gaan we daar waarschijnlijk wel op vakantie en dan weet ik of het het bruutste plaatsje van nederland is XXX realvince |
![]() |
|
![]() |
Tuurlijk is het lachuh hierzo!!
Enne de mooie dames... ik ben er!!! hahahah nee hoor maar het is zeker de moeite waard en zal er geen spijt van hebben, en duin en strand is een goeie keuze, als je daar nog kan boeken tenminste.. dussuh hurrie up groetjes!!!!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Nou Sanne
in ieder geval bedankt voor alle info... ik heb net het reserveringsformulier gemaild en gebeld of er nog plaats was en dat was er dus misschien zie ik je nog wel in rennesse. We gaan al meteen de 1e week v.d. vakantie omdat de rest al allemaal vol zat... C-Ya XXX realvince |
![]() |
|
![]() |
Ik ben het met Sanne hellemaal eens RENESSE is tOPPIE zomers dan in de winter is er voor omstanders dus toeristen geen ... te doen in de zowmer is het super gaaf. leuker als loret of wat dan ook.
Ik kan er zeker over mee praten ik heb namleijk van de zomer 8 weken langh in renesse gezeten in in T roefke gewerkt en het is gewoon super daar en de jongere campings al hellemaal TOPPIE gewoon en dit is er allemaal te doen : --> *Discotheek 'T Roefke* *Discotheek Pinky* *Discotheek Trinity* Discotheek de Next *discotheek Pigalle* Het cafeetje Bar De Stulp Cafe De Pub Bar The Country Club Cafe De Babbel genoeg toch Greeeetzzzz Savage
||
![]() |
Citaat:
eyy dan ga ik ook!!!! ------------------ Mango rulezzz!! -=Mango-Squad=- Life sucks, just like you.. (sorry)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
hey,
ik had gehoort dat het daaro wel chill was?? ik woon hiero in zo'n boeren gat en ben zowat de enige die niet op een camping wil staan (B)heisen. Lekker lol maken en natuurlijk leuke meiden. ![]() CiAo, Pim reageeer anders ff prive ofzo, Polinifreak@hotmail.com
|
![]() |
Ja dat is echt waar van die sluitings tijd, behoorlijk klote he? Nu in de winter is het gewoon tot 3 uur open. Maar in de zomer komt er anders te veel gerotzooi enzo. Maar je kan dan gewoon naar het strand gaan ofzo hoor na twee uur, das meestal ook heel gezellig daar.
|
![]() |
Ja je hebt toch al in mijn berichtje hiervoor kunnen lezen, dat Renesse om 2 uur dicht is? en ik ben bang dat dat dit jaar weer het geval zal zijn. Een paar jaar terug was er gewoon veels te veel gerotzooi in Renesse. Veel ruzie enzo, vechten, enz. Dus ja jammer maar het is zo. doei doei groetjessss kisssizzzz sanne
|
![]() |
Ja dat klopt wel dat ze bij duin en strand met pasjes werken, dus als je op de camping zit heb je gewoon zo'n pasje. Ik als eiland bewoner, krijg een pasje hoop ik. vorig jaar heb ik er gewoon een gekregen maar dat omdat ze me kennen snap je. dus vandaar!!!
doei doei -x-x-x-x-
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
nee klopt je kan niet zonder pasje de discotheek in en of je de camping op kan zonder pasje weet ik niet helemaal zeker, het valt te proberen maar ik weet dat niet precies. Maar bij de discotheek controlen ze heel goed dus dat lukt je echt niet zonder pasje!! Dus?? ja uhm veel succes d'r mee
-x-x-x- Sanne
|
|