Oud 19-03-2001, 16:14
SnaKed-Up
SnaKed-Up is offline
Wie gaat er dan ook naar duin en tsrand in Scharendijke??

en wie is er al eens geweest en hoe hebben ze het ervaren??

Oud 21-03-2001, 13:31
tukkerboy
tukkerboy is offline
Citaat:
SnaKed-Up schreef:
Wie gaat er dan ook naar duin en tsrand in Scharendijke??

en wie is er al eens geweest en hoe hebben ze het ervaren??

ik ga een weekje later....

Oud 21-03-2001, 22:38
HoñeY
HoñeY is offline
JAAAAAAAAAAAAA!!!!! ik ben er vorig jaar geweest met een vriendin, dat iz egt phatt daar!!!!! tenminste toen op ons veldje wel, wel streng hoor. Veel waarschuwingen gekregen en kutmeeuwen maar verderz kei tof
Oud 26-03-2001, 10:47
Janne83
Janne83 is offline
Ja, die meeuwen waren klote zeg! Elke morgen dat gekwetter. Nix hielp. (behalve je rommel opruimen, maar daar hadden we geen zin in) Ze zijn daar ook streng, maar ja daar moet je maar gewoon om lachen. Op de camping is ook een discotheek. Als je van kroegen-muziek houdt is dat zeker een aanrader. Als je niet een uur in de rij wilt staan voor de douches moet je naar het 'gezins-gedeelte' gaan. Daar is nooit iemand en het is er errug schoon. Het is een leuke camping. Veel te doen. Toffe mensen. Strand is dichtbij. Koop een buskaartje voor 5 piek, kun je een hele week mee over het eiland scheuren.

Oud 27-03-2001, 11:50
tukkerboy
tukkerboy is offline
Citaat:
Janne83 schreef:
Ja, die meeuwen waren klote zeg! Elke morgen dat gekwetter. Nix hielp. (behalve je rommel opruimen, maar daar hadden we geen zin in) Ze zijn daar ook streng, maar ja daar moet je maar gewoon om lachen. Op de camping is ook een discotheek. Als je van kroegen-muziek houdt is dat zeker een aanrader. Als je niet een uur in de rij wilt staan voor de douches moet je naar het 'gezins-gedeelte' gaan. Daar is nooit iemand en het is er errug schoon. Het is een leuke camping. Veel te doen. Toffe mensen. Strand is dichtbij. Koop een buskaartje voor 5 piek, kun je een hele week mee over het eiland scheuren.

kijk, dit is nog eens informatie waar we wat aan hebben. Bedankt he
Oud 29-03-2001, 11:58
Vanargandr
Vanargandr is offline
Zekerz!!!! Ga ik dit jaar heen

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten