Oud 13-02-2001, 18:43
hhs
hhs is offline
Misschien een domme vraag maar wat zijn nou een beetje de verschillen tussen die 2 campings(duinhoeve/duin&strand)?
Ik ben bij beide op de website geweest en het ziet er allebei wel leuk uit...
En nog een vraagje bij duin&strand is het daarzo dat je het voor een week een plaats hebt van zaterdag tot zaterdag of mag je b.v. ook gewoon op zondag aan komen...?
Hé alvast bedankt he!

kuzzie kris
Oud 13-02-2001, 18:47
oznem
oznem is offline
in het hoogseizoen van zaterdag tot zaterdag
Oud 13-02-2001, 20:15
Sanne uit Zierikzee
Sanne uit Zierikzee is offline
Uhm de verschillen:
- duinhoeve is echt een grasveld met een weggetje er door heen maar geen vaste plaatsen. Dat is dus wel leuk, als je gewoon heel vroeg daar aankomt heb je kans op een leuk plekje.
- duin en strand moet je van te voren boeken en is al snel volgeboekt dus wees snel, duinhoeve kan je niet boeken, moet je gewoon vroeg in de morgen zijn.
- duin en strand id een discotheek bij waar het in het hoogseizoen heel erg gezellig is, en druk, ook van buiten de camping.
- duinhoeve heb je (twee jaar geleden) op een dinsdagovond een disco, maar de bus stopt voor de camping.
- bij beide campings is het strand erg vlakbij, dus daar kan je lekker te keer gaan in de duinen, nee hoor, maar is altijd erg gezellig na sluitings tijd van de discotheken.
- de prijzen zijn volgens mij aardig hetzelfde, misschien duin en strand iets duurder, maar scheelt niet veel.
- als je niet van plan bent om elke dag naar renesse de bus te betalen is duin en strand het meest aan te bevelen, i.v.m. de discotheek daarbij.
Oud 13-02-2001, 20:15
Sanne uit Zierikzee
Ik hoop dat je er wat aan hebt, en anders vraag je maar....

doei doei
Oud 14-02-2001, 15:57
hhs
hhs is offline
thanks!
Oud 14-02-2001, 17:15
Sanne uit Zierikzee
Graag gedaan ;-)
Oud 21-02-2001, 14:19
savageland
savageland is offline
check me homepage en bekijk de foto's en maak zelf uit wat jouw het leukste lijkt
http://beam.to/savageland

greeeeetz Savage
Oud 02-05-2001, 19:16
hhs
hhs is offline
hE!
ik bn er eindelijk over uit waar we heen gaan..>duinhoeve.
Want daar hoef je toch niet te boeken..maar wie weet hoeveel kans je op een plaats hebt?
Want als je daar dan aankomt met je koffer en er is geen plaats dan is dat denk ik wel een teleurstelling.....
kiz6
Oud 13-05-2001, 21:39
hhs
hhs is offline
ik kreeg een email van camping duinhove dat het jongerenveld vol is geboekt...maar ik hoorde juist van iemand dat je daar helemaal niet hoeft te boeken..
help!ik snap het niet meer...?
weet iemand het?
Oud 13-05-2001, 21:48
Mizz X
Mizz X is offline
Citaat:
hhs schreef:
ik kreeg een email van camping duinhove dat het jongerenveld vol is geboekt...maar ik hoorde juist van iemand dat je daar helemaal niet hoeft te boeken..
help!ik snap het niet meer...?
weet iemand het?

hmmmmz, wij hoefden nooit te boeken..(ik ben er de afgelopen 3 jaar geweest), ik belde altijd even, en ze zeiden dat je niet kon boeken. En dan gingen we daar gewoon heen er is is meestal plek zat. Dus ik weet het van dit jaar verder ook niet....sorry
ik zou gewoon even bellen als ik jou was!
Oud 15-05-2001, 14:40
CosmicStar
CosmicStar is offline
Ik ga dit jaar ook met een paar vriendinnen naar de Duinhoeve, en tegen ons hebben ze gezegd dat we niet hoefden te boeken. Ik hoop wel dat als we er aan komen een beetje plek is eigelijk.
Oud 17-05-2001, 20:59
hhs
hhs is offline
ow okee! dan ga ik ook ff bellen~~~!
Oud 21-05-2001, 09:58
Moonspell
Moonspell is offline
Klopt, je kunt inderdaad niet boeken dus je moet geluk hebben. Ik en nog 5 andere vriende gaan er dit jaar ook heen

Wanneer weten we nog niet
Oud 21-05-2001, 14:51
hhs
hhs is offline
gezellie....

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten