Oud 27-08-2001, 23:04
Donderdag: Half 1 vertrokken met zware tassen. Onze gehuurde bus inclusief chauffeur reed verkeerd. 4 uur lang zonder eten en drinken gewacht tot we binnen waren. Ik was de enige die tegen die tijd nog redelijk nuchter was en droeg dus, behalve mijn eigen bagage, nog twee tassen van anderen. Muntjes gekocht voor 3,50 per stuk. Daarna een pak sap voor de schoftelijk dure prijs van 2 muntjes. Met moeite de tent opgezet met zn tweeën. Jointje gerookt, biertje gedronken en flauwe liedjes gezongen. Gedanst in de 24uurstent.

Donderdagnacht: Buren draaiden de hele nacht harde muziek, van gabber tot bob marley. Zonder lenzen rond 5 uur geprobeert langs de greppel richting de wc te lopen. In het half uur dat ik sliep, is ons bier en ons krukje gejat.

Vrijdag: Een half uur in de rij gestaan voor een pak water en gare croissantjes. Iedereen had een kater en ook mijn slaperige tentgenoot werd door de felle zon de tent uitgekookt. Vriendin was zo flauw om een foto te maken van mijn ochtend-rotkop.
Rond half 2 vertrokken naar zebrahead en gedanst tot we bijna flauwvielen. Broek gepast bij een kledingtentje, mijn eigen maat was te klein, en een maat groter, te groot. Bewerkt door gast met hogedrukspuit met koude lucht.
Duur eten gekocht waar ik maagpijn van kreeg. Lol gehad bij de dropkick murphys. Half in slaap gevallen achterin de tent bij muse. Fijngeplet en outgegaan bij de prodigy, waar ook nog eens een technische storing was waardoor we moesten wachten. Halfdood teruggelopen naar het dommelsch podium waar de rest zat, en bleek dat ik een vette zonnesteek had opgelopen. Hannibal proberen te kijken maar toch maar halfziek naar de tent teruggelopen, om daar in slaap te vallen bij de gabbermuziek van de buren.

Vrijdagnacht: Weer een lenzeloos ritje naar de wc, waarbij ik onderweg een buurman tegenkwam die het nodig vond om me op te tillen en met me rond te lopen.

Zaterdag: Half uur wachten bij de douche en daar meer dan een half uur onder gestaan. De hele dag door watergevechten gehouden om koel te blijven. Vriendin outgegaan tijdens delinquent habits omdat ze het nodig vond om een pure joint op te roken onder 32 graden zon. Cola, water en eten voor haar gehaald en daardoor after forever gemist. Uit ons dak gegaan bij system en afgekoeld in de schaduw van een vuilnisbak bij fear factory. Oude bekenden tegengekomen bij live. Toch maar geen eieren gegooid bij Nelly Furtado. Anouk ontweken. Vrienden tegengekomen bij placebo die zich met een ketting aan elkaar vastgemaakt hadden. 's nachts opnieuw ziek geworden van het junkfood, dus met maagpijn weer terug naar de camping. Nog een kwartje moeten betalen bij de ehbo voor paracetamol.

Zondagochtend: samen met buurman gelachen om mensen die de sloot in liepen en al zijn water opgedronken. In de pit gestaan bij tanzwut. Herbal joint gerookt, met vriendin belachelijk duur gegeten om muntjes op te maken. Donkere lucht aan zien komen en gevlucht naar de camping. Vooral uit de buurt gebleven van de alpha tent omdat daar eels en pulp speelden.
In de stromende regen in de lekkende tent gezeten. Ouders belden om te zeggen dat er savonds bij thuiskomst geen eten in huis was. Met een vriendin gedoucht in de regen. Tent opgevouwen in de regen. Shaggie van de buren gedraaid in de regen. Door de modder richting pendelbus, die het niet deed. Andere pendelbus, vervolgens twee treinen en een taxi.

Zondagavond: zzzzzzzzZZZZZZZZzzzz...

Advertentie
Oud 28-08-2001, 04:57
predsletjee
predsletjee is offline
the afterparty ?
Oud 28-08-2001, 06:57
JT
JT is offline
Citaat:
predsletjee schreef:
the afterparty ?

Duidelijk

Oud 28-08-2001, 09:20
Hmmz daar had ik nog nie eens aan gedacht... verplaats m zelf wel effies

[edit] Maar goed... wie waren d'r dus nog meer op lowlands? [/edit]

Cat
Oud 28-08-2001, 10:07
CobainMeisje
CobainMeisje is offline
Lowlands was teeeeeee vet!
ik vond het zooo cool!
kben alleen nog steeds he-le-maal dood enzo..maarja!
anyways..het was gewoon geweldig!
xxxxx mandaaah
Oud 28-08-2001, 16:08
Verwijderd
ja het was superrrrrrrrrrrrr
Oud 28-08-2001, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Darkcat schreef:

Maar goed... wie waren d'r dus nog meer op lowlands

ikke was er nie iig

maarre, die foto met je 'ochtend-rotkop' (hey, t waren je eigen woorden ) die ga je toch wel posten he ( )?

Oud 29-08-2001, 11:29
Citaat:
Sabje! schreef:
maarre, die foto met je 'ochtend-rotkop' (hey, t waren je eigen woorden ) die ga je toch wel posten he ( )?
Nah ik hoop eigenlijk dat die vriendin hem zelf al door de papierversnipperaar haalt
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten