Oud 04-10-2001, 19:33
OOBLOW
OOBLOW is offline
bij techno,trance,club,progressive,hardhouse,
jungle,2step of welke dance dan ook.....

MC's horen in de hip-hop thuis.En niet in de dance!

Ze zijn goed in sfeer verneuken en irriteren met hun loze geschreeuw om DJ's te promoten die te slecht zijn om een zaal met hun eigen kunsten op de kop te krijgen en als laatste redmiddel maar een MC charten die alleen maar kunnen zeggen:

Yo partypeople, throw your hands in the air! of
DJ.... is in the house yo

dat is toch klote?

op Awakenings heb ik gelukkig geen MC gezien......(hoort het dan toch een beetje bij goedkope trance?)
Oud 04-10-2001, 21:32
Lyx
Lyx is offline
nooit gehad ... een MC gezien bij trance music

gelukkig maar
Oud 04-10-2001, 22:04
Verwijderd
Precies...die MC's sucken...

op Mysteryland 2001 was die MC bij Marco V zó irritant...luister de set er nog maar 'ns op na, echt ongelooflijk storend gewoon...
Oud 05-10-2001, 22:57
pinhead
pinhead is offline
die gast lult toch aan het begin 2 minuten vol? op mysteryland 2001 zelf vond ik het in mn shirtje (en de regen..) ietsje te koud bij marco v. dus ben ik maar weer de eclipse in gerend net op tijd trouwens...want 20 seconde na binnenkomst begon het ff te hozen volgens mij
Oud 06-10-2001, 02:11
GinnyPig
GinnyPig is offline
MC's zijn zwaar irritant. Ze moeten oprotten!

Alhoewel.. die MC Marxman (stem van de Impulz/Dance Valley reclames etc) heeft wel een phatte stem

Maar als je dacht dat de MC van Marco V @ Mysteryland irritant was, dan moet je eens de sets van Qlimax (02-06-2001) beluisteren.

En dan met name die van Gary D. Die MC daar denkt gewoon dat hij bij iedere plaat wat moet zeggen #(#^$()@

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten