Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Naar een kroeg/discotheek/oid gaan waarbij je geen entree hoeft te betalen en frisdrank drinken ipv alcohol.
Vind je alcohol een must ( ![]()
|
![]() |
Ik maak iets van op een goeie avond 15 a 3,25 per bier (prijs in mijn favorietste kroeg) zon rond rond de 50 gulden, ik geef weleens rondjes maar krijg ook terug,
Ga dus bijvoorbeeld als je weleens een rondje wil geven opletten wie van je vrienden dat ook doe, persoonlijk hou ik niet van gasten die van anderen profiteren Vooral vrouwen mag ik niet als het van die hoer types zijn, ga dan maar extra bij pappie en mammie slijmen maar als ik geen waar voor me geld krijg kan je oprotten en reken maar dat ik vrouwen snel doorheb waar ze het voor doen Door mijn eerlijkheid heb ik dan wel minder vrienden dan de meeste, maar met de 2 goeie maatjes die ik momenteel heb, beleef je meer plezier dan met zon grote groep Owja als je geen bier lus maar dat dure troep zuip dan maar thuis flink in ga wat later uit, gebruik je verstand want ik druk graag ook van die exclusieve drankjes zoals rooie wodka of breezer, beesen enzo maar sla ik eerst thuis een litertje naar binnen voor ik de deur uit ga want ik de kroeg ga ik het niet halen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Goedkoop op stap? ThaClub | 4 | 18-03-2009 16:30 | |
De Kantine |
wat is nou echt een leuke stad (in NL) om een dagje naar toe te gaan? marlies | 51 | 30-09-2003 14:05 | |
Drugs & Alcohol |
Wat kan het goede zijn aan de op dit forum besproken middelen Riconoscente | 44 | 08-08-2003 20:18 | |
Drugs & Alcohol |
Wat drink je bij uitgaan? Laantjuh | 61 | 23-07-2003 14:34 | |
Drugs & Alcohol |
Alcohol grens? Hardcore | 20 | 22-09-2002 12:47 |