![]() |
|
Ik wil wel ff een opmerking maken dat ook al gebruik je de pil, je wel degelijk zwanger kan raken, die dingen zijn zeker geen 100% zeker...dus als ik jou was zou ik voorlopig nog zeker condooms gebruiken, want als je eenmaal een kind hebt, kan ik je verzekeren, dat je geen leven meer hebt. En ik spreek uit ervaring door mijn lieve live zus
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind het zo stom dat het leven voor sommige mensen alleen maar uit die vrijheid van handelen bestaat,
veel kunnen doen, uit kunnen gaan, 'het ervan kunnen nemen'... er is toch niets mooiers dan een kind krijgen? ok, misschien wil je het nog niet, ik wilde dat tot voor kort wel, maar nu ook niet meer zo snel, liever als ik wel een vrouw heb ![]() haha |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ook je ouders zouden je kunnen steunen. Ik ben altijd blij geweest dat mijn moeder mij gehouden ondanks het feit dat ik geen bewuste keuze was, haha. ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
bij de meeste vrouwen is het praktisch nul, maar er zijn er een paar die zo'n beetje 'immuun' zijn voor de pil, en bij hen is de kans soms wel 10 %.... dus als je geluk hebt, kun je het een jaar lang drie keer epr dag doen zonder zwanger te raken en als je pech hebt, kun je het tien keer doen en dan is t raak... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Goed, ik moet ff paar opmerkingen maken. Me zus gebruikte de pil, maar was misschien verkouden, had misschien koorts...gebruikte daardoor medicijnen die de werking van de pil sterk kunnen verminderen, dit is zeker waar!
Verder moet ik mijn opmerking over baby = geen leven even nuanceren; me zus was 19 (gelukkig net opleiding afgerond), goed, ze heeft de vader de deur uit gekickt, maar ze woont na 2 jaar nog thuis en dat is niet altijd even prettig, voor me ouders, haar en mij.... Ik wil nu dan ook zeggen dat het niet voor iedereen geldt, maar op zo'n jonge leeftijd vind ik persoonlijk gewoon dat je alles moet doen om te voorkomen dat je ongewenst zwanger wordt, want het veranderd je leven aanzienlijk, zowel negatief als misschien positief.....
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat kan ik niet geloven, dat is onmogelijk. Volgens de dokter dus: "je hebt je maandstonden dus je kan niet zwanger zijn." Maar euhm, dat bloedverlies kan ook door de zwangerschap komen en zijn dus geen maandstonden. Laatst gewijzigd op 22-01-2003 om 11:43. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Zwanger? Vragen over de pil? Soa's? Lees dit eerst! Verwijderd | 0 | 19-05-2010 15:58 | |
Seksualiteit |
stopweek blubby | 3 | 02-03-2010 12:53 | |
Seksualiteit |
Zwanger.? pinkxdevil | 17 | 15-12-2009 09:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vraag over Nuvaring Sagana | 1 | 12-07-2009 12:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
zwanger worden ? dushigirl16 | 13 | 13-08-2007 21:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
de pil en zwanger? zo0tjuh | 1 | 02-02-2004 11:29 |