Oud 23-01-2003, 13:07
Verwijderd
Ik was laatst een beetje onhandig met tandenpoetsen en schoot dus flink uit met de tandenborstel; hij stootte langs het tandvlees helemaal boven aan mijn voortanden, echt helemaal boven aan. Dat is nu 3 dagen geleden. Omdat het wat bloedde, heb ik gespoeld met zout water - ter ontsmetting. Maar er zitten nu twee pijnlijke bultjes, ze zijn ook behoorlijk rood. Als ik mijn bovenlip vlak onder mijn neus aanraak, doet het pijn (niet echt pijn-pijn, maar 't voelt niet echt prettig). Daarnaast voel ik het telkens al zitten wanneer ik mijn mond gewoon heb, de bultjes zitten een beetje tussen lip en tand in.
Maar goed, ik ga niet zeuren over hoeveel pijn het wel niet doet ( ) maar ik wil graag weten wat ik eraan kan doen en wat het kan zijn (vooral omdat het dus bultjes zijn)? Gewoon elke ochtend en avond spoelen met zoutwater of dat achterwege laten? (Oh ja, de bultjes zijn wel pijnlijker geworden mettertijd en ook iets groter..)
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 13:16
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
k zou ffe langs gaan bij de huisarts of atndarts.. kweenie een van die 2.. verder nie met zout water spoelen. klinkt niet echt goed. kan je beter gewoon water doen denk k.. of gewoon met rust laten.. vooral dat laatste. als je dr de hele dag aan gaat lopen voelen kan dat ook nie genezen
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 14:51
spunky
spunky is offline
Het lijkt mij inderdaad het best om het met rust te laten. Dus niet eraan zitten, niet steeds met je tong erlangs (ofzo) en ook niet met zoudwater spoelen. Het is immers alleen maar pijnlijker geworden. Naja, ik weet ook niet wat het is natuurlijk maar dat lijkt me het beste.

En als het niet redelijk snel over gaat toch even naar de dokter...
Oud 23-01-2003, 14:59
KiMZz
KiMZz is offline
Tandarts lijkt me... >> Mondwater lijkt me beter om te ontsmetten trouwens!!
Oud 23-01-2003, 15:21
Big Brother
Big Brother is offline
superol!
zijn kleine gele pilletjes die je moet oplossen in warm water om vervolgens mee te spoelen
waarschijnlijk krijg je dit advies ook als je naar de tandarts gaat

het werkt goed tegen aften (bobbeltjes op de tocng en in de mond) en tegen allerlei ontstekingen en wondjes

niet doorslikken, is beetje niet zo goed voor je, maar spoelen
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten