Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hey!
wij hebben ook onwijs veel po's, handelingsdelen en dat soort gedoetjes! moest afgelopen maandag het pws inleveren! GELUKKIG ZIJN WE DAAR VAN AF, nu de rest nog ![]() maja succes ermee allemaal
|
Hm... Vreemd... Ik hoef helemaal niet veel werkstukken te maken. Als er werkstukken zijn komen ze wel allemaal tegelijk...
Het vervelendst is Frans leesdossier. 10 texten lezen en beschrijven (kopiëren en overschrijven), de leraar bladert er in 10 seconden door en je bent klaar. Waardeloos! Als die nonvaleurs bij het M van Onderwijs denken dat ik zo wat leer hebben ze het helemaal mis! Van mij mogen ze al die afvink opdrachten schrappen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met een PO ben ik echt wel langer bezig. Met mijn profielwerkstuk ben ik nu al ruim over de 35 uur... Die dossiers zijn ook gigantisch veel werk... echt stom dat we dat nu allemaal in een keer op ons dak krijgen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vind ik wel goed, maar ja, nu zit ik nog met de vinkjes ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(niet echt legaal, tuurlijk) nau moet ik straks voor mijn examen nog een po van sk, na en een profielwerkstuk inleveren en oja voor gym nog eentje, volgens mij gaat dat wel lukken
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Hoe tijd verloopt Vogelvrij | 57 | 26-01-2005 14:34 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: te simpel Ieke | 0 | 31-01-2004 14:59 | |