Advertentie | |
|
![]() |
|
1280*1024
fuck de 800*600 gebruikers. ![]() ![]() Tja, wijst zichzelf lijkt me. Dat linksonder is Coolmon, dat geeft mijn computerstatus weer (IP's heb ik er natuurlijk uitgehaald) die oranje link is een link waar mijn muis opstaat. Dat boxje staat gewoon een simpel links.html bestandje in met al mijn meest gebruikte links. Daaronder een zoekbox met Google, Google Images, CDDB.com, Astala*** (geen link, is tegen de policy) en GoT. Menutjes met snelkoppelingen erin in mijn startbalk, gewoon een paar mappen maken en die mappen aanwijzen als Toolbars. Werkt perfect. En zo blijft mijn startbalk lekker clean. de codes om die iFrames zo te maken is te vinden op http://ad.rb-338.com geloof ik. origineel van de achtergrond heb ik van iemand van GoT dacht ik, lang geleden. Hier te vinden (maar 16 kb up) En de link naar de Coolmon website De WinXP style heeft ChosenOS, en die heb ik erop gezet met StylesXP
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Webdesign (HTML/CSS) & sitechecks Enlightenment | 511 | 10-08-2006 14:14 | |
Software & Hardware |
[winxp] verlengde desktop (tv) een andere achtergrond? Verwijderd | 1 | 23-12-2005 17:08 | |
Software & Hardware |
[Linux] Achtergrond KDE panel veranderen Verwijderd | 1 | 10-11-2005 16:19 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Etnische achtergrond relevant bij misdrijven? Pakistaan | 47 | 05-02-2005 23:36 | |
Software & Hardware |
geen achtergrond 666 | 2 | 13-08-2004 22:06 | |
Software & Hardware |
[Programma] Achtergrond over meerdere schermen Flshman | 2 | 31-01-2004 18:56 |