Oud 02-02-2003, 11:03
mrs B
mrs B is offline
hey mensjes!
ik zit op atletiek en ik doe nu steeds vaker mee aan wat belangrijkere wedstrijden maar ik ken daar dus eg niemand!
misschien zijn er hier mensjes die ik daar tegen kan komen!
ZOu wel leuk zijn!!

xuzziez
Oud 02-02-2003, 16:52
Tofke_H
Tofke_H is offline
Als ik me goed kan herinneren is luckyleo iemand die op atletiek zit. Wie weet ziet hij dit topic ook wel
Ik doe het dus niet
Oud 03-02-2003, 13:59
Verwijderd
Hey,

Ikzelf doe ook aan atletiek. Ben nu een jaar en een week lid, maar heb eerlijk gezegd nog geen enkele wedstrijd gelopen. Dat zal er binnenkort denk ik wel van komen als het baanseizoen weer gaat beginnen. Jij vroeg om mensjes die je daar tegen kon komen he? Nou, ik woon in zuid-limburg dus ga dan naar wedstrijd in limburg en belgie en duitsland, en daar zul jij waarschijnlijk niet heen gaan, dus mij zul je niet tegenkomen...
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 15:56
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
*steekt vinger op*
Oud 03-02-2003, 18:32
Smartie
Smartie is offline
Ooit (zo'n vijf jaar geleden) hoorde ik tot de top van Nederland met kogelstoten en discuswerpen. Helaas ben ik er mee gestopt, maar ik denk niet dat een "come-back" zin heeft, ik ben mijn techniek en kracht namelijk allemaal kwijt

In ieder geval veel succes met je carriere
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 19:24
mrs B
mrs B is offline
Citaat:
NoMercy285 schreef:
Hey,

Ikzelf doe ook aan atletiek. Ben nu een jaar en een week lid, maar heb eerlijk gezegd nog geen enkele wedstrijd gelopen. Dat zal er binnenkort denk ik wel van komen als het baanseizoen weer gaat beginnen. Jij vroeg om mensjes die je daar tegen kon komen he? Nou, ik woon in zuid-limburg dus ga dan naar wedstrijd in limburg en belgie en duitsland, en daar zul jij waarschijnlijk niet heen gaan, dus mij zul je niet tegenkomen...
Ik woon zelf ook in limburg!!!!Welke vereniging zit je?
Dan zal ik je vast wel es tegen komen hoor! Ik ga nu ook vaker naar wedstrijden int noorden ( aan mn carriere werken *ahum*)
xiez
Oud 04-02-2003, 19:25
mrs B
mrs B is offline
Citaat:
~*Mad^Athlete*~ schreef:
*steekt vinger op*
*mrs B geeft mad athlete de beurt....*
Oud 04-02-2003, 20:04
Verwijderd
Citaat:
mrs B schreef:
Ik woon zelf ook in limburg!!!!Welke vereniging zit je?
Dan zal ik je vast wel es tegen komen hoor! Ik ga nu ook vaker naar wedstrijden int noorden ( aan mn carriere werken *ahum*)
xiez
a.v. Achilles-Top(Kerkrade)....jij dan?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 20:50
alwaysgood
alwaysgood is offline
ik zit ook onder atletiek. Ik doe alleen maar lopen, 400 +800 meter. Zit er nu een jaar onder en loop op de 400 meter ongeveer 58 seconden en op de 800 ongeveer 2:10.
Ik zit bij www.avwijchen.nl Ligt bij Nijmegen in de buurt.
Oud 05-02-2003, 15:22
snoopy
snoopy is offline
nou, ik woon in Amsterdam, en zit daar ook op atletiek. Maar ik krijg er zo'n last van m'n rug van, dus ik denk dat ik ga stoppen. Doe ook trouwens niet op heel hoog niveau atletiek, ofzow.
*gaat nu op streetdance* (maar ik heb ook een hoop andere dingen, nog.)
Oud 05-02-2003, 21:22
alwaysgood
alwaysgood is offline
volgens mij is streetdance slechter voor je rug dan atletiek
Oud 05-02-2003, 21:57
Thomas
Thomas is offline
Ik doe het niet, zie de lol er eerlijk gezegt niet van in.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 11:25
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Als ik me goed kan herinneren is luckyleo iemand die op atletiek zit. Wie weet ziet hij dit topic ook wel
Goed zo Tofke! Ja, ik doe aan atletiek. Best fanatiek eigenlijk. Train nu onderhand zo'n beetje 10x per week, waarvan 8x lopen en 2x kracht. Tevens hebben we ook nog geregeld mentale en mediatraining. Ik doe ook veel 'belangrijke' wedstrijden mee. Ik weet niet precies wat jij belangrijke wedstrijden vind, maar ik loop bijvoorbeeld 15 febr NK-Indoor en 3 maart NK-cross. Ben nu eerste jaars senioor dus het is lastig om daar voorin te lopen. Daar is nog wat tijd voor nodig. Vorig jaar was ik nog junior en werd ik 2e op de 800 m bij het NK. 800 m en 1500 m zijn mijn afstanden in de zomer. In de winter loop ik meestal crossen en soms een blok indoorwedstrijden.
Ik loop bij TDR en onze website is www.teamdistancerunners.nl
, meer info over mij staat op: http://www.teamdistancerunners.nl/at...php?atleetid=8

Wat is jouw naam, bij welke club zit je en welke wedstrijden doe je mrs B? Grote kans dat ik je dan nogeens tegen kom, lijkt me gezellig een scholieren meeting met een atletiekwedstrijd!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 16:49
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Ik zit ook op atletiek, al best wel lang eigenlijk. De laatste tijd heb ik niet zoveel wedstrijden meer gedaan, maar ik ga 15 februari wel naar het NK indoor in Gent, misschien zie ik daar wel iemand van jullie . Ik doe vooral hoog-en verspringen (in Gent alleen hoog)
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 18:55
mrs B
mrs B is offline
HEYHEY

Ik kom net terug van het LK in Dusseldorf! Ging lekker; kogel nieuw PR (= goede moed voor mn NK in Gent) en hoog ging sinds lange tijd weer eens goed!
Ik zie jullie daar!
Ik zit bij AV caesar uit Beek....

kuzziez
Oud 15-02-2003, 21:05
Sultan_of_Swing
Nou vandaag was Gent dus, het ging met mij wel redelijk, ik was derde op hoog. Er was tegelijkertijd kogelstoten dus ik heb je misschien wel gezien.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 17:09
alwaysgood
alwaysgood is offline
hoe hoog had je gesprongen sultan?
Oud 17-02-2003, 17:13
Sultan_of_Swing
1 meter 85, de winnaar had 2.00 Ik hoop dat ik dat dit seizoen ook nog haal, mijn p.r is trouwens 1.90
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten