![]() |
|
Poll: Wat vind jij slecht aan de hedendaagse games ?[*]Ze lijken teveel op mekaar[*]Ze worden gewoon te duur[*]Ze hebben teveel specs nodig[*]Leuk dat 3d maar die laadtijden...[*]Ze zijn te kort[*]Het downloaden gaat veel te langzaam [*]Ze werken te verslavend[*]Graphics, drivers, en al die shit[*]De reviews geven een foute indruk[*]Slecht, niks toch
Ook een poll maken? Klik hier
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind ze vaak gewoon veel te duur, echt jammer..
Overigens vind ik ook dat de specs wel enorm snel stijgen, kan ik echt niet bijhouden.. Tot nu toe gaat het aardig met mijn videokaartje etc maar ik moet hem binnenkort echt upgraden, anders kan ik niet fatsoenlijk nieuwe spellen spelen.. Specs gaan me te snel dus... |
![]() |
|
Indien je volgende keer een Poll opent, zet er dan [Poll] ( TAG) erbij.
Ik kon: Graphics, drivers, en al die shit Ze hebben teveel specs nodig Lijken erg veel op mekaar. Ik heb toch voor de 1e gestemd. Games van nu hebben idd een prachtige 3D, en word na keer steeds mooier en steeds realistisch ( denk aan: Splinter Cell ). Natuurlijk hoord wat specs erbij, met hoge systeemeisen speel je je game met hoogste reso, waar je van de Graphics kan genieten. ( Denk aan Doom3 ) Spellen van nu zijn OK
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor een flutuitbreiding van de Sims betaal je al €45,- en voor een goed spel zit je snel op €60,- dat vind ik echt duur hoor... Twee jaar geleden waren spellen die toen erg goed waren zo rond de fl. 100,- dan vind ik €60,- echt te duur... |
![]() |
|
Verwijderd
|
PS2 willen af en toe ook wel eens goedkoper zijn. Ik kocht een maand of twee geleden Ratchet and Clank voor 55 euro. Das goedkoper dan nieuwe psx spellen destijds.
Maar nog steeds vind ik het te duur, en het kan me niet schelen dat het vroeger duurder was. Te duur is te duur. Als er over 10 jaar minder milieuvervuiling dan nu is dat toch ook nog altijd te veel? |
![]() |
||
Citaat:
Veel saven en loaden voor het geval ze je zien. En gas granaten samen met de augmentation die daar bescherming tegen geeft. (zolang hun in de ogen staan te wrijven sprint jij er langs ![]()
|
Ik vind dat de prijzen idd de pan uitstijgen.. Zelf wil ik tot de 30 euro uittrekken voor een goed spel.. 66 a 70 gulden.. Een spel waar al bekend bij is dat het vet groot is mogen ze dan iets duurder maken.. Maar meer dan 1 euro per uur speelplezier vind ik echt iets teveel van het goede...
||
Citaat:
|
Ik speel alleen PCspellen, en voor een goed spel wil ik wel €49,99 neerleggen. Maar dan verwacht ik wel goede support, een goede SP, goeie skirmish mode, een goed verhaal en niet al te veel bugs.
||
Citaat:
Dat kan op de console niet. (alhoewel nu de Xbox online begint te komen en zijn eigen harde schijf heeft begin ik daar ook al aan te twijfelen) En zoals ik iemand al eerder zag zeggen over Championship Manager. Ik start nog steeds mijn oude 100MHz PC met Windows95 wel eens op om Championship Manageer 97/98 te spelen ![]()
||
Citaat:
sinds wanneer zijn de goede pc spellen weer 49,95? ![]() meestal toch al rond de 60? |
![]() |
|
heb een cube... vind ze nogal prijzig, de echte kwaliteit waarvoor ik deze prijzen zo zou neerleggen is nog nergens te bekennen, vind ook dat ze er te weinig gameplay in stoppen
|
![]() |
games worden veelste duur
![]() ![]()
|
![]() |
|
![]() |
M'n interesse is verzadigt. Dat komt met name door het princiepe 'gamen' maar ook doordat het niet meer origineel zeker mbt. concepten. Dune2, dat was nou origineel. Bovendien een goed verhaal. Het spel liep ver vooruit in de tijd (net als de Amiga
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
PC Games neem ik aan?
Leuk leuk, momenteel: multiplayer fps (UT2003), strategie (AoM & SC4) & singleplayer fps (binnenkort Unreal2). ![]() Daarnaast nog een xbox voor het race en vecht plezier en af en toe wat gefrag met wat mensen. ![]() Teduur? Ach, ligt eraan watvoor spel hè... Ik vind 50€ niet TEveel voor een spel... Prijzig, tja, dat wel. Maar voor een goed spel is het zeker te doen. En smaken verschillen, dus elk spel heeft wel een fan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Slechtse game ooit (niet van die goedkope online games) DAH | 198 | 21-07-2011 15:16 | |
Games |
Game-verslaving Angelos | 28 | 16-04-2007 16:56 | |
Games |
Vraag aan mede moderne games pessimisten knijtert! | 53 | 06-07-2006 10:45 | |
Games |
[Discussie] B.I.G, wat vinden jullie ervan? Jolt | 122 | 25-02-2005 22:05 | |
Games |
enquete spelcomputers; wie is lief? Chill | 40 | 07-12-2003 16:57 | |
Psychologie |
homosekualiteit - enquete Outrageous | 107 | 03-10-2002 20:38 |