Oud 10-02-2003, 08:37
RW
RW is offline
Toen ik laatst intiem was met mijn meisje merkte ik een zeer onaangename geur op in de schaamstreek. Ik heb er nix van gezegd omda ik van haar hou en nie wil kwetsen... Wie weet raad wat ik moet doen?
Greetz
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 08:44
Verwijderd
Het kan zijn dat dt de normale geur is voor haar als ze opgewonden is, als die geur je niet bevalt dan is er waarschijnlijk iets mis - misschien val je niet zo op haar, ben je iig niet verliefd, of val je niet op meisjes en ben je daar nog niet achter...

Het kan ook zo zijn dat ze zich slecht wast of dat ze een infectie heeft (hoeft niet per se te komen door slechte hygiene) of dat ze meer verzorging daar nodig heeft dan de gemiddelde persoon. In dat geval kan ze zich wassen met speciaal spul daarvoor, Lactacyd enzo.

Ik denk wel dat ze het niet leuk vindt als je er met haar over praat, ze zal ietwat beledigd zijn waarschijnlijk, en ik begrijp dat je haar niet wilt kwetsen... maar als je wilt dat er verandering in komt, is de enige manier om daarvoor te zorgen er voorzichtig met haar over te praten (niet te bot, dan wordt ze alleen maar boos en doet ze er nog niets aan)
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 10:03
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef:
als die geur je niet bevalt dan is er waarschijnlijk iets mis - misschien val je niet zo op haar, ben je iig niet verliefd, of val je niet op meisjes en ben je daar nog niet achter...

wat heeft dat er nou mee te maken? je kunt toch gewoon heel erg verliefd zijn op iemand en gewoon vinden dat ze stikt? of wilde je zeggen dat de kots van je geliefde ineens bloemetjes geur wordt en dat je t wil laten liggen totdat de geur weg is? kom op zeg heeft er toch niks mee te maken, je kunt zo verliefd zijn maar lekker ruiken =lekker ruiken en stinken blijft toch echt stinken

RW: ga eerst ondre de douche misschien dat dat helpt sommige meisjes hebben t heel snel sommige bijna niet hoelang ze ook door gaan. En inderdaad zoals hierboven(wat ik dus heb weggeknipt) onderzoeken of t door de hygiene komt of eigen geur, en daardoor haar wat maatregelen laten treffen
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 11:04
SounD
SounD is offline
>>als die geur je niet bevalt dan is er waarschijnlijk iets mis - >>misschien val je niet zo op haar, ben je iig niet verliefd, of val >>je niet op meisjes en ben je daar nog niet achter...

Zou kunnen.. ik denk eerder dat je naar wel/niet verliefd zijn en bij elkaar passen moet kijken dan gelijk naar helemaal niet op meisjes vallen.

>wat heeft dat er nou mee te maken? je kunt toch gewoon heel >erg verliefd zijn op iemand en gewoon vinden dat ze stikt?

Geur heeft er bijna ALLES mee te maken. Ik denk dat veel mensen niet beseffen hoe belangrijk dat is.
Iemand waarmee alles klikt en die een lichaamsgeur heeft die je (onbewust) niet aanstaat, daar kun je vaak niet echt verliefd op worden.

Ik heb vaak genoeg gehoord dat mensen hun vaste partners lekkerder vonden ruiken/smaken dan hun one night stands.
Oud 10-02-2003, 12:24
Verwijderd
Citaat:
SounD schreef:
>>als die geur je niet bevalt dan is er waarschijnlijk iets mis - >>misschien val je niet zo op haar, ben je iig niet verliefd, of val >>je niet op meisjes en ben je daar nog niet achter...

Zou kunnen.. ik denk eerder dat je naar wel/niet verliefd zijn en bij elkaar passen moet kijken dan gelijk naar helemaal niet op meisjes vallen.

>wat heeft dat er nou mee te maken? je kunt toch gewoon heel >erg verliefd zijn op iemand en gewoon vinden dat ze stikt?

Geur heeft er bijna ALLES mee te maken. Ik denk dat veel mensen niet beseffen hoe belangrijk dat is.
Iemand waarmee alles klikt en die een lichaamsgeur heeft die je (onbewust) niet aanstaat, daar kun je vaak niet echt verliefd op worden.

ik had t dus met t verband tussen verliefd zijn en dan geen geur kunnen ruiken daar kwam t op neer bij sarah, je bent niet verliefd op der want je ruikt der, godemorgen, als je verliefd bent gaat je neus niet meteen dicht zitten hoor, geur veranderd ook niet.

Als je verliefd bent op de gene pak je die gene gewoon zoals die is met geur erbij, je kunt t willen veranderen, als je dat kunt moet je dat dan zeker doen, maar t is niet zo dat de ander lekker gaat ruiken als je verliefd bent op die gene
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 12:32
SounD
SounD is offline
Als iemand niet lekker ruikt kun je meestal niet eens op diegene verliefd worden.
Ik heb het niet over een keertje zweet lucht, maar lichaamsgeur die losstaat van hiegiene.

Ik ben verliefd..dan maakt het niet uit dat ik me niet op mijn gemak voel bij mijn partner, dat klopt niet.
Je neemt een geur niet voor lief.

Als iemand kwa geur niet bij je past, kan je relatie daarop stranden.
Oud 10-02-2003, 12:48
Verwijderd
Citaat:
SounD schreef:
Als iemand niet lekker ruikt kun je meestal niet eens op diegene verliefd worden.
Ik heb het niet over een keertje zweet lucht, maar lichaamsgeur die losstaat van hiegiene.

Ik ben verliefd..dan maakt het niet uit dat ik me niet op mijn gemak voel bij mijn partner, dat klopt niet.
Je neemt een geur niet voor lief.

Als iemand kwa geur niet bij je past, kan je relatie daarop stranden.
(dit is allemaal na der hand dat je verliefd wordt, je ruikt immers niet continu bij elk leuk meisje ff tussen de benen of je der wel aardig vind)

Maar als je der niet moet omdat ze een keer stikt dan is dat diep triest, als je van iemand houdt dan neem je dat voor lief, je gaat je relatie toch niet kapot gooien omdat de ander stikt? je kunt er iets aan doen als dat niet gebeurd ok, maar je pakt dus liever met een moordenaar die lekker ruikt dan een super lief meisje dat niet zo ruikt zoals jij t wilt? kom op zeg, misschien vind t meisje dat je haar niet goed zit dan dumpt ze je daar toch ook niet op?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 14:15
SounD
SounD is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
(dit is allemaal na der hand dat je verliefd wordt, je ruikt immers niet continu bij elk leuk meisje ff tussen de benen of je der wel aardig vind)

Maar als je der niet moet omdat ze een keer stikt dan is dat diep triest, als je van iemand houdt dan neem je dat voor lief, je gaat je relatie toch niet kapot gooien omdat de ander stikt? je kunt er iets aan doen als dat niet gebeurd ok, maar je pakt dus liever met een moordenaar die lekker ruikt dan een super lief meisje dat niet zo ruikt zoals jij t wilt? kom op zeg, misschien vind t meisje dat je haar niet goed zit dan dumpt ze je daar toch ook niet op?
Ik had het toch duidelijk over lichaamsgeur die niets met hygiene te maken heeft en niet zei dat je iemand moest dumpen zodra die gene een keertje niet lekker ruikt.

Iemand tussen de benen ruiken is erg overdreven, maar inderdaad zoek je een relatie meer met je neus dan je denkt. Dat gebeurd onbewust.

Het is zo dat als die moordenaar kwa lichaamsgeur bij je past dat je eerder daarop verliefd wordt dan op een lief meisje. Maar dat is puur lichamelijk en als je weet dat het een moordenaar is, dan blijf je waarschijnlijk wel uit de buurt als je dat neit op prijs stelt.

Je hebt het steeds over meisje, maar jongens kunnen ook naar ruiken. Ik heb liever een jongen (of meisje) waar ik me op mijn gemak bij voel omdat de geur prettig is, dan een super lief meisje (of jongen) waarvan de geur me niet aanstaat.

I
Oud 10-02-2003, 14:18
3Doentje
3Doentje is offline
Citaat:
spacegirl schreef:

Netjes gezegd, helemaal mee eens
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 14:25
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef:

dit is even heel wat anders dan ik bedoel iemands kots ruikt inderdaad nooit lekker... en als je iemand niet aardig vindt omdat diegene een keer stinkt dan is dat inderdaad triest.

maar als iemand altijd een geur heeft die jij onaangenaam vindt, dan hoeft dat niet eens voor anderen onaangenaam te zijn, als jij dat vindt dan kom je niet graag bij iemand in de buurt, toch?

maar het vocht dat vrouwen produceren als ze opgewonden zijn, als hun partner verliefd op ze is dan vindt diegene dat ten eerste al automatisch niet stinken en vaak zelfs lekker ruiken omdat het 'bij haar hoort', en ten tweede is het zo dat je idd nauwelijks verliefd kunt worden op iemand als diegene niet lekker ruikt

maar het is toch wel onzin dat ik dat erbij noemde, want RW zegt dat-ie van haar houdt, dus dan is hij op z'n minst verliefd gewéést... dus laten we even hierover ophouden (open desnoods nieuw topic) en hem gaan helpen

Laatst gewijzigd op 10-02-2003 om 14:28.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 19:22
Verwijderd
Citaat:
SounD schreef:
Je hebt het steeds over meisje, maar jongens kunnen ook naar ruiken. Ik heb liever een jongen (of meisje) waar ik me op mijn gemak bij voel omdat de geur prettig is, dan een super lief meisje (of jongen) waarvan de geur me niet aanstaat.

ook goedemorgen t gaat hier om een meisje

Maar ik ben t verder met sarah eens we houden erover op en gaan verder met de topic
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 19:31
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef:
ik had t dus met t verband tussen verliefd zijn en dan geen geur kunnen ruiken daar kwam t op neer bij sarah, je bent niet verliefd op der want je ruikt der, godemorgen, als je verliefd bent gaat je neus niet meteen dicht zitten hoor, geur veranderd ook niet.

Als je verliefd bent op de gene pak je die gene gewoon zoals die is met geur erbij, je kunt t willen veranderen, als je dat kunt moet je dat dan zeker doen, maar t is niet zo dat de ander lekker gaat ruiken als je verliefd bent op die gene
Nee, zij zei dat je, als je het dan niet lekker vond, misschien niet verliefd was...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Nee, zij zei dat je, als je het dan niet lekker vond, misschien niet verliefd was...
inderdaad, ik vind dat dat er niks mee te maken heeft, de realiteit veranderd toch niet zodanig dat je ineens alles van de ander lekker vind ruiken? of denk ik nu erg zwart wit?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 20:18
SounD
SounD is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
inderdaad, ik vind dat dat er niks mee te maken heeft, de realiteit veranderd toch niet zodanig dat je ineens alles van de ander lekker vind ruiken? of denk ik nu erg zwart wit?
Ik denk dat je niet inziet hoeveel geur betekend in een relatie. Het heeft er alles mee te maken. Zonder juiste geur voel je je niet op je gemak bij iemand en zonder dat is verliefdworden bijna uitgesloten.

Er veranderd niets.. je past al bij elkaar wat geur betreft.. of niet en dat bepaald of je verliefd wordt op iemand en hoe lang zo'n relatie kan duren.

RW zei dat ie van het meisje hield.. wil niet zeggen dat dat niet vriendschappelijk is. Nergens staat dat ie verliefd is.

Meer advies dan een moment kiezen dat het meisje zich gewassen heeft of voorzichtig ter sprake brengen, is er eigenlijk niet. Orale sex met een geliefde is meestal juist lekker hoor ik altijd.
Oud 10-02-2003, 20:27
Verwijderd
Citaat:
SounD schreef:
Ik denk dat je niet inziet hoeveel geur betekend in een relatie. Het heeft er alles mee te maken. Zonder juiste geur voel je je niet op je gemak bij iemand en zonder dat is verliefdworden bijna uitgesloten.

Er veranderd niets.. je past al bij elkaar wat geur betreft.. of niet en dat bepaald of je verliefd wordt op iemand en hoe lang zo'n relatie kan duren.

RW zei dat ie van het meisje hield.. wil niet zeggen dat dat niet vriendschappelijk is. Nergens staat dat ie verliefd is.

Meer advies dan een moment kiezen dat het meisje zich gewassen heeft of voorzichtig ter sprake brengen, is er eigenlijk niet. Orale sex met een geliefde is meestal juist lekker hoor ik altijd.
Nee t staat bij seksualiteit meestal hebben ze dan wel een relatie, t kan beinvloeden, maar niet of je erop verliefd wordt, maar als t zo afstotend is wat doet ie er dan mee in bed? ja sorry leg mij dat verband maar eens uit?
En nee als t de relatie beinvloed vind ik inderdaad raar,want je kunt er van alles aan doen in een relatie gaat t echt niet van oooeh je stinkt jou moet ik niet, ze hebben niet voor niks deo,parfum en alles uitgevonden hoor.

Maar laten er nu maar mee stoppen ok? t wordt een wellus nietus verhaal, ik blijf toch bij mijn standpunt, dat je verder moet kijken dan je neus lang is, ok dan kan dat bij oraal meestal niet, maar dan vind ik nog dat van geur niet zo veel moeilijkheden voer gemaakt moet worden en dan meteen verliefdheid bij getrokken moet worden, net alsof je niks meer ruikt als je verliefd bent
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 10:48
Verwijderd
Ik denk dat geur wel een grote rol speelt. Je kunt je op de 1 of andere manier tot elkaar aangetrokken voelen, maar als het qua geur "niet klikt" zal er altijd iets tussenin blijven staan. Dan is het het gewoon niet helemaal.
Dat betekent natuurlijk niet dat je elkaar dan meteen dumpt zo van "je ruikt niet lekker, doei"... ik denk dat mensen vaak niet eens doorhebben dat zoiets de reden is dat het wel goed gaat, wel lekker is, fijn is, vertrouwd...etc...maar niet echt geweldig.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 14:44
Verwijderd
Het is toch ook allang bewezen dat mensen zich meestal door geur aangetrokken voelen tot elkaar. Feromonen ofzow?

Ik denk dat je niet echt helemaal verliefd op iemand kunt zijn als je haar/hem niet lekker vindt ruiken. Ik vind mijn vriend heerlijk ruiken
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 14:47
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Het is toch ook allang bewezen dat mensen zich meestal door geur aangetrokken voelen tot elkaar. Feromonen ofzow?

Ik denk dat je niet echt helemaal verliefd op iemand kunt zijn als je haar/hem niet lekker vindt ruiken. Ik vind mijn vriend heerlijk ruiken
nee maar nu is t dus al zo gedraait over t verliefd worden, in t begin was t nog je bent misschien niet verlief als je je vriendin vind stinken, ja sorry maar ik zie t verband daarin niet hoor
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 14:55
SounD
SounD is offline
>Het is toch ook allang bewezen dat mensen zich meestal door geur >aangetrokken voelen tot elkaar. Feromonen ofzow?

Je hebt deels gelijk.

Het is wetenschappelijk bewezen dat Geur EN feromonen een grote en essentiele rol spelen in relaties en contacten.

Toch zijn er mensen die dit niet in willen zien en denken dat het slecht één onderdeel van relatie is waar je je overheen kunt zitten. Dat is niet zo. Een irritante gewoonte van iemand kun je je overheen zetten. Geur, 1 van de oudste zintuigen ligt aan de basis van iemand überhaubt leuk vinden. Als het daar verkeerd zit dan mag je een persoon gewoon gelijk al niet.
Heb je wel eens dat je iemand die toch niet onaardig is, gewoon niet mag.. klikt niet ook al heb je nog zoveel gemeen. Onbewust ruik je dat die persoon neit bij je past. Het zla dan niet tot verliefdheid komen.

Feromonen zijn stoffen die het lichaam aan de lucht afscheid. Ze werken net als geurdeeltjes, maar waar geur soms nog waar te nemen is, zijn feromonen niet bewust op te vangen.
Een orgaantje in de neus is de sensor voor feromonen. Eigenlijk volgt het verder het verhaal van de subtiele lichaamsgeur die je van een ander oppikt (zelfs door deo, parfum en zeep heen).

Uit onderzoek is trouwens ook gebleken dat mensen die een ongeluk hebben gehad waardoor ze slechter ruiken en/of het Feromoon orgaantje beschadigd is, meer moeite hebben met het vinden van de juiste partner. Soms komt dit ook voor bij een plastische chirurgie operatie waar er iets geraakt wordt in de neus.

SounD...is eigenlijk wel benieuwd naar nog een berichtje van RW nu dat er een beetje advies is en we een heel end afgedwaald zijn van zijn probleem....

Laatst gewijzigd op 11-02-2003 om 14:58.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 14:57
Ariëlle
Ariëlle is offline
Met al da gezwets over geuren heeft die sukkel nog geen zinnig antwoord gekregen he, of maar enkele

Was t de eerste keer dat je vond da ze 'onaangenaam' rook? Of heb je dit nog al gehad? T kan zijn dat ze net haar regels had gehad ofzo?

In ieder geval, als je het nog vaker ruikt (laat ons hopen van niet ), dan moet je er echt eens over praten hoor. Het kan van korte duur zijn, maar evengoe een infectie, en dan moet er zeker iets aan gedaan worden! (hhmmm, als ze een infectie zou hebben zou ze toch ook pijn hebben niet?)
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 16:26
psYchotic
psYchotic is offline
Dat van die geuren, wat sarahbressers zei, dat ligt aan de feromonen, dat zijn geurstoffen die (meestal) het vrouwtje afgeeft om het mennekke te lokken, maar dat is ook wel eens andersom. Je ziet dit vooral veel gebeuren bij insekten, zoals de bij, die wel eens in een vleesetende plant terecht komt, omdat die laatste dezelfde feromonen afgeeft.
Oud 12-02-2003, 02:30
SounD
SounD is offline
Citaat:
psYchotic schreef:
Dat van die geuren, wat sarahbressers zei, dat ligt aan de feromonen, dat zijn geurstoffen die (meestal) het vrouwtje afgeeft om het mennekke te lokken, maar dat is ook wel eens andersom. Je ziet dit vooral veel gebeuren bij insekten, zoals de bij, die wel eens in een vleesetende plant terecht komt, omdat die laatste dezelfde feromonen afgeeft.
Sorry, feromonen zijn GEEN geurstoffen. Ze zijn namelijk niet te ruiken. Een individu heeft niet beust een idee waarom hij een ander individu zo aantrekkelijk vind.

Gebruik liever motten als voorbeeld, dat zijn experts in diertje van het andere geslacht lokken dmv feromonen.

Bij is een vrij slecht voorbeeld. Ik wil niet zeggen dat die geen feromonen hebben. Maar gezien er 1 grote koningin is en alle veel kleinere mannetjes haar volgen, heeft lokken weinig zin. Er is geen competitie in het vinden van een partner namelijk. Wordt bepaald door een meting van kracht. Het mannetje dat het vrouwtje kan inhalen bij het vliegen, het sterkste mannetje dus, die kan met haar paren.

Vleesetende planten gebruiken zoete en rottings geuren om insecten aan te trekken en kleur kan ook een rol spelen. Ik heb nog nooit gehoord van planten die de feromonen van insecten hebben. Als je daar info over hebt hoor ik dat graag.
Oud 12-02-2003, 06:49
Verwijderd
Citaat:
SounD schreef:
Het is wetenschappelijk bewezen dat Geur EN feromonen een grote en essentiele rol spelen in relaties en contacten.
wat is het verband tussen geur en feromonen dan?
Kan iemand wel de "juiste" geur hebben, maar toch de "verkeerde" feromonen, en andersom? En zoja, wat weegt dan zwaarder?
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 07:30
Evangelion
Evangelion is offline
Misschien was ze ongesteld? M'n vriendin ruikt daar ook anders dan normaal als ze ongesteld is...en voor de rest, tja, leef er maar mee ofzo, je bent wel heel kortzichtig als je daar een relatie op laat stuklopen. Ga gewoon eerst samen douchen en daarna sexen, zeker aan te raden
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 10:06
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Evangelion schreef:
Misschien was ze ongesteld? M'n vriendin ruikt daar ook anders dan normaal als ze ongesteld is...en voor de rest, tja, leef er maar mee ofzo, je bent wel heel kortzichtig als je daar een relatie op laat stuklopen. Ga gewoon eerst samen douchen en daarna sexen, zeker aan te raden
Tjezus.

Maar je hebt wel gelijk, het is nl zo bij 80% van alle vrouwen. Probleem is dat je er niets aan kan doen, en je zult er dus mee moeten leven.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 10:48
SounD
SounD is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
wat is het verband tussen geur en feromonen dan?
Kan iemand wel de "juiste" geur hebben, maar toch de "verkeerde" feromonen, en andersom? En zoja, wat weegt dan zwaarder?
Er is geen direct verband. Maar er zijn veel overeenkomsten waardoor al snel een link gelegd wordt.

Overeenkomsten:

- deeltjes die door lichaam afgescheiden worden

- deeltjes die afgegeven worden aan de lucht

- opvangen van deeltjes gebeurd met neus (in mensen)

- bepalend in interacties

Verschillen:

- Hoewel geurtjes vaak heel subtiel zijn kan je ze ook bewust waarnemen, feromonen kun je op reageren maar niet bewust waarnemen.

- Geurtjes hebben geen direct doel, feromonen zijn signaal stoffen met elk een doel dat betrekking heeft op het veranderen van gedrag in andere individuen.

- Geurtjes zijn nog wel eens (ongeveer) hetzelfde bij familieleden, feromonen zijn uniek zelfs voor tweelingen.

- Feromonen bestaan meestal uit 2 chemische verbindingen die in juiste hoeveelheid en verhouding afgegeven moeten worden om het signaal over te brengen. Omdat geur geen direct doel heeft is er bij lichte wisseling van geur geen effect.

Ik weet niet wat er belangrijker is in een relatie..
Er zijn gewoon veel dingen die moeten "kloppen" in een relatie en dit zijn er 2 van, beide met een andere rol.

Zou kunnen dat specifiek sex feromonen toch wel heel belangrijk zijn om iemand in de eerste plaats geinteresseerd in je te krijgen.
Daarna speelt de lichaamsgeur een rol om iemand een prettig gevoel te geven en bij je te houden.
Oud 14-02-2003, 16:27
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Citaat:
RW schreef:
Toen ik laatst intiem was met mijn meisje merkte ik een zeer onaangename geur op in de schaamstreek. Ik heb er nix van gezegd omda ik van haar hou en nie wil kwetsen... Wie weet raad wat ik moet doen?
Greetz
Mischien een tip: Ga met haar onder de douche staan en maak er wat erotisch van dan sproei water in haar schaamstreek en doe er zeep in en was haar in haar schaamstreek.(ja klinkt mischien alsof ik met je aan het spotten ben maar is niet waar hoor. )Maak erotische bewegingen met je vingers enzo. Dat komt niet slecht over bij haar en ze denkt dat je gewoon een sexy spel aan het spelen bent.Mischien is het een stomme hint van mij maar het werkt mischien.Anders sorry voor de stomme tip.
Veel succes nog.
Groeten crash.
Oud 14-02-2003, 16:49
SounD
SounD is offline
Erotisch spel en douchen ok..

maar smeer GEEN zeep in haar schaamstreek.

Zeep kan natuurlijke regulatie processen verstoren. Dat is niet gezond en kan juist tot stinken leiden.

Dat zou dus ook een reden kunnen zijn voor de geur.. TE grondig of zelfs met zeep wassen. Al die vaginale douches ensow schijnen niet zo gezond en hygienisch te zijn namelijk.
Oud 14-02-2003, 16:53
Verwijderd
tnx trouwens (SounD) voor die info over feromonen enzo
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 17:45
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Citaat:
SounD schreef:
Erotisch spel en douchen ok..

maar smeer GEEN zeep in haar schaamstreek.

Zeep kan natuurlijke regulatie processen verstoren. Dat is niet gezond en kan juist tot stinken leiden.

Dat zou dus ook een reden kunnen zijn voor de geur.. TE grondig of zelfs met zeep wassen. Al die vaginale douches ensow schijnen niet zo gezond en hygienisch te zijn namelijk.
Ah ok sorry wist ik niet.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten