Oud 11-02-2003, 19:21
Precious lady
Precious lady is offline
Hey mensjes,

Ik ahd een vraag mijn vriend is de ene dag heel lief voor me en de andere dag weer heel afstandelijk.
Hij is ook erg gesteld op zijn privacy dat merk ik erg goed.Ik vertrouwe hem volkomen maar soms heb ik het idee dat hij het niet meer ziet zitte.Terwijl hij de dag erna heel lief is en zegt dat ie me mooi vind etc..
Als ik em vraag of er iets dan zegt ie da ik me niet moet aanstellen maar graag zou ik hier met hem over prate!
Hebbe jullie advies of kennen jullie dit wat kan ik et beste doen!
Want hij is wel heel sweet !

xx thnxs
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-02-2003, 19:41
elledc
elledc is offline
Hm.. ik was ook wel zo'n beetje toen ik net verkering had met mijn vriend. Ik was zeer onzeker (ik ben nu eenmaal niet zo makkelijk) en wist niet of ik er 100% wou voor gaan met hem. Uiteindelijk voelde ik me steeds beter met hem omdat ik er vaak over gebabbeld heb met hem. Tip: probeer erover te praten.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 19:58
Cootje
Cootje is offline
ik vind dat je bijna verplicht bent om over je relatie te praten, als je dr niet over praat gaat het echt wel kl*te...

praten helpt, zeg dat maar tegen hem als hij zegt dat je je aansteld...lekker vriendje...waarom stel je je aan als je dr over wilt praten?

en dat antwoord wat je me gaat geven zeg dat is tegen hem?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 20:59
Precious lady
Precious lady is offline
thnxs voor jullie reactie,

Ik weet ook wel dat het dom is dat hij er niet over wil praten ik snap het ook niet dat hij dat niet wil...En op zich is hij zo ook niet echt sociaal tegen over mij eerder asociaal!
Dan ga ik ook twijfelen maar is het is niet dat ik onzeker ben het is vooral dat hij zo vaag doet.Hij hoeft niet de hele tijd complimentjes te geven maar zijn houding komt dan zo raar over dat ik geen hoogte van hem kan krijgen!

thnxssss
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten