Advertentie | |
|
![]() |
|
Als je t doet om woede af te reageren kun je misschien ook wa anders doen misschien als je weer zon bui voelt opkomen da je weer wilt snijden kun je je misschien in de mensen gooien of een luchtje gaan scheppen ( de hond uit gaan laten) of een boxbal gebruiken
![]() En als je al bij een psychologe loopt en je voelt je nie fijn bij die persoon kun je indd misschien maar beter een andere vinden en als t daar nie aan ligt, je psycholoog kan je vast wel helpen met manieren om van het snijden af te komen zij is een deskundige en wij niet ![]() liefs Gwenny p.s. mathfreak hangt bietje de psychiater hier uit he ![]() ![]()
|
![]() |
Dit is mijn 3e psycologe die ik nu heb. Die andere twee vertrouwde ik inderdaad niet. Het kliktte niet tussen ons. Op zich gaat het met die gene die ik nu heb wel goed. Ze weet het van het snijden maar toen ik dat liet zien zei ze: oh ja ik zie het jah.! Heb ik veel aan jah. Ik weet niet wat ik nu moet doen eigenlijk. Ik durf mijn masker ook helemaal niet af te zetten. Ik praat ook nooit echt over het verleden, heb daar ook nog niet gehuild. Misschien hou ik me te sterk, dat masker wil maar niet af.
Over dat snijden.. Ik heb pas geleden een boxbal gekregen van mijn vader. Wel heellief allemaal maar of het helpt? Nog niet, maar dat kan nog komen. Na een half jaar kreeg ik vandaag ineens geld van mijn moeder op mijn rekening gestord. wat ik daarmee moet? weet ik ook niet.Ik probeer haar net een beetje te vergeten stort ze geld!!!! Mijn pa begonvandaag tegen me dat ie hier weg wil. hij wil naar nieuw zeeland daar om te wonen.( ik ben daar geboren) Ik ben vandaag weer 1 van die klootzakken tegen gekomen hij lachtte!! Er komt weer veel op me af ![]() Maar thanx voor jullie reacties allemaal, vind het wel fijn eerlijk gezegd bai bai moi
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
My Life SounD | 7 | 30-06-2002 07:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Trade my life / Rain A loved one | 4 | 07-11-2001 14:55 | |
Verhalen & Gedichten |
My Life Ammar | 6 | 06-11-2001 19:31 | |
Verhalen & Gedichten |
I fianlly know what is missing in my life... ~Black~Angel~ | 10 | 24-09-2001 20:58 | |
Verhalen & Gedichten |
My life... celestial | 1 | 25-08-2001 21:46 |