Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat mij momenteel helpt is een boek maken met alles wat me bezighoudt. Met de nadruk op mooie/positieve dingen. Ik heb een blanco boek gekocht en heb daar een foto opgeplakt die heel erg bij mijn positieve kant past. Ik heb er ook een paar foto's ingeplakt en verhalen en gedichten. Ik ga hem ook tussendoor als schoolagenda gebruiken. Maar dat hoeft natuurlijk niet. Het wordt echt heel mooi en speciaal en je hebt iets tastbaars, wat jij echt "bent", wat uit jou voortkomt. Je ziet jezelf dan ook veranderen en ik denk dat het in jouw geval iets wordt om trots op te zijn. Alles wat je wil bereiken zit in je, het is alleen de kunst om het te zien. Als je bijvoorbeeld ballerina wil worden, maar je hebt geen aanleg, zal je het nooit worden. Maar er zijn redenen waarom je het wil, bijvoorbeeld emoties uiten en erkenning krijgen. Uitblinken. En al die dingen zijn los ook te verkrijgen. Begrijp je wat ik bedoel? Er zijn zo veel mooie en diepe (ik weet even geen ander woord) dingen op de wereld en die zijn er ook voor jou. Sofie
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
ik hou heel erg van het leven maar het zit vol met beproevingen en dat zijn er nu even teveel op een rijtje voor me.. en dan raak ik gewoon in de war.. maar naja het komt wel goed. heel erg bedankt je helpt me wel ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
kort verhaal!! Verwijderd | 3 | 05-03-2012 20:02 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Buiten het heelal Afwezignummer2 | 158 | 10-07-2010 14:58 | |