Advertentie | |
|
![]() |
|
ja, dat zeiden ze vroeger ook tegen mij.
*ja maar ik moest ook veranderen* op een schuldmakende toon. ik was het daar nooit mee eens, maar ik was toen zo onzeker dat ik er niets over zei en et maar van me af lied glijden. ik vind een mens vertellen dat die moet veranderen iets heel fouts, althans de woordkeuze. Je aanpassen is weer iets anders, maar ook niet altijd even effectief. dat ligt weer aan waarom je gepest zou worden, en daar is vaak niet echt een rede voor.. "je bent een makkelijk doelwit, want je bijt niet van je af". makkelijk gezegd, maar hoe verander je dat? je bent naar mijn mening het sterkst als je jezelf bent. als ze jou op die manier niet willen accepteren is dat hun probleem. het is natuurlijk nog steeds erg vervelend dat je wordt gepest. praat met je mentor/mentrix, vertrouwenspersoon p je school hierover. en als zij met het argument komen dat jij moet veranderen zeg dan (als je dat ook echt bent, want dat kon ik niet helemaal uit je verhaal opmaken) dat je dat niet wilt, dat jij jezelf wilt blijven. en dan vinden jullie samen vastwel een oplossing. het ligt niet aan jou.
|
![]() |
Neej absoluut niet doen!!!! Ik heb de rest van de topic niet gelezen alleen jou stukkie, maar je moet jezelf blijven en je bent wie je bent en niet wie je wilt zijn of wat anderen willen dat je bent en ze moeten je gewoon nemen zoals je bent...
Als je wilt praten kun je me toevoegen op msn, als ik online ben ben je altijd welkom... Mijn msn is shining_moon2@hotmail.com.. Sterkte.. Kus, Marchje
|
![]() |
Heey hey!
Nee tuurlijk moet je niet veranderen, die pesters moeten veranderen. Maar jammergenoeg is dat tot nu toe bijna nooit gebeurd. En daarom wordt er gesproken over "je houding" veranderen. Ik vraag me af of jij dan verandert, want ben je nu dan WEL jezelf?.. Je kunt jezelf niet zijn, omdat die pesters dat niet toe laten. Ik denk dat ze in deze zin bedoelen => jezelf veranderen zodat je juist weer jezelf bent, en schijt hebben aan alle mongolen die zo nodig vervelend moeten zijn..... en das zeker niet makkelijk! Kus en sterkte ermee! |
![]() |
|
Verwijderd
|
waneer jij niet meer gepest wordt, ga jij denk ik vanzelf meer praten, en jezelf meer laten zien. je hebt door het pesten dat niet meer gedaan omdat iedereen "sterker" was als jou. ehm, ik weet ook niet hoe ik dat verder moet zeggen om te zeggen wat ik bedoel..
dus: eerst moet 't pesten stoppen! |
![]() |
|
hey mensen,
erg bedankt voor jullie adviezen,ik hoop dat het pesten snel ophoud,want ik ga er echt aan onder door.......een vriendin van me zei,als je je zelf moet veranderen,blijf er nix meer van je over........dus ik weet het nu ook niet meer......het is een rotzooi in me hoofd en wil het opruimen,ik wil dat de dag snel komt dat ik weg ben daar en dan door gaan met me leven......maar nogmaals erg bedankt!!!!!!!!!!!
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Jeetje waar moet ik beginnen.. coecie | 18 | 24-06-2009 16:55 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Hoe moet ik veranderden volgens jou? Some | 7 | 18-09-2003 07:08 | |
Psychologie |
Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen..... HelpMePlease | 12 | 07-10-2002 17:35 | |
Psychologie |
hoe moet ik nou verder...? ben het ff kwijt denk ik... Miracle | 11 | 03-09-2002 18:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
*moet ik veranderen omdat.........* Janet | 1 | 17-01-2002 15:51 |