Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja ik vind Gladiator echt wel een goede film, hierdoor was ik helemaal fan van Russell geworden... maar ja ik vind hm eigenlijk alleen in die film helemaal geweldig... in a beautiful mind ook hoor.. maar the insider, en waar hij die loodgieter speelt
![]() ![]() ![]() Russell zet het personage heel goed neer, hij is ook echt zo'n typetje... zo'n fors mannetje.. het perfecte lichaam voor een gladiator. Hij past gewoon perfect in de rol van the general who became a slave.. a slave who became a gladiator ![]() Ik vind het echt een hele mooie film, ik moet altijd bijna huilen op het einde. Ik vind ook dat Joaquin een erg goeie tegenspeler is... daardoor is Russell denk ik ook zo geweldig... ![]() Wat ik ook erg goed vind aan de film is dat er veel gevechten inzitten daardoor is het niet zo'n zeikfilm. Hij staat bij mij op nr. 3... van beste films ![]() Op 1 natuurlijk nog altijd Dances with Wolves en op 2 Braveheart
||
Citaat:
![]() Maar ja; jammer dat ze dat gevecht met de neushoorn niet erin hebben gestopt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() alleen vind ik het jammer dat hij slaaf werd.. ik zou liever zien hoe hij als generaal was ![]() zou het wel mooi vinden als er bv een gladiator 2 uitkwam. Gladiator 2 - The road to leadership ![]() dat je dan bv ziet dat maximus eigenlijk niet maximus heet, maar een simepele naam heeft, dat hij een slavenzoon is die zich heeft opgewerkt dmv moed, behendigheid en intelligentie tot de grootste generaal van dat moment ![]() Ook mooi is het dan, dat hij weer eindigt als slaaf...
||
Citaat:
![]() maar serieus...neushoorn?? Ik vind ook dat Joaquin Phoenix een oscar had moeten krijgen voor zijn rol.
||
Citaat:
Maximus zou de neushoorn *uiteindelijk* verslagen hebben door er op een gegeven moment onder te belanden en met z'n zwaart in z'n buik te hebben gestoken .. als ik me goed herinner. Zou wel heel koel zijn geweest als dat erin zat. ![]() |
![]() |
|
Vrijwel hetzelfde als die tijger dus
... maar als je een neushoorn op je krijgt... dan lig je wel ff in het ziekenhuis...irl... dus dan zou hij amper nog kunnen vechten daarna... toch? ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #29 Spelleider | 443 | 26-02-2007 11:38 | |
Films, TV & Radio |
Gladiator, extended edition Menahem | 15 | 31-05-2005 21:14 | |