Oud 02-02-2002, 20:50
star9
star9 is offline
Op een depri bui van afgelopen dinsdag na gaat het eindelijk 'ns allemaal goed..

Ik weet nu dat m'n vriend echt van me houdt, ik twijfel er niet meer continu aan.
Ik heb qua zogenaamde vrienden voor mezelf gekozen.
Mensen die in m'n MSN-lijst stonden en me alleen gebruikten voor als ze zelf problemen hadden, maar geen tijd voor mij hadden. Die mensen zijn gewist.
Als ik in de spiegel kijk, ben ik nog lang niet altijd tevreden, maar daarvoor ben ik vrouw, denk ik dan maar..

Ik ben niet meer zo heel erg onzeker, laat me niet meer zo snel van m'n stuk brengen door meningen van mensen die eigenlijk niet belangrijk zijn. Zoals mensen die me vreemd aankijken als ik voorbij loop, of mensen die me niet echt kennen of niet om me geven.

Ik luister alleen nog maar naar mezelf en naar mensen die om me geven en dus bijv kritiek leveren omdat ze van me houden.

Ik kan eindelijk ns zeggen dat het allemaal goed gaat.

Natuurlijk gaat het niet elke dag geweldig. Natuurlijk ben ik soms nog depri. En natuurlijk is het dan nog zwaar voor mij en m'n vriend. Maar het merendeel van de dagen gaat het goed. En daar ben ik trots op.

Volgend weekend gaan mn vriend en ik samen weg. En daar, op het strand, gaan we al de pijn en het verdriet achterlaten en samen vooruit kijken.

Daar ga ik ook iets speciaals voor hem doen.

Het gaat goed.
Ik ben trots op mezelf.. Ik heb mezelf kunnen veranderen. Het was niet gemakkelijk, maar het is wel gelukt. Samen met mn vriend. Zonder hem had ik het niet gekund.

Gossie, wat ben ik blij.. en gelukkig.. en ongelooflijk verliefd..

En dat moest ik gewoon ff kwijt..
Oud 02-02-2002, 20:54
Marc S
Marc S is offline
Gelukkig. Keep it up, zou ik zeggen
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 20:57
*Norena*
*Norena* is offline
kop op meis!!!

positief blijven1!!!
Oud 02-02-2002, 20:59
star9
star9 is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Gelukkig. Keep it up, zou ik zeggen

en hoest met jou eigenlijk?

Oud 02-02-2002, 21:01
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
star9 schreef:
en hoest met jou eigenlijk?
Boeit je dat eigenlijk wel? Of ben ik zo iemand die jou gebruikte om zijn eigen verhaal aan kwijt te kunnen?

Nah, het gaat wel... er is niet zoveel veranderd eigenlijk :/
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 21:02
star9
star9 is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Boeit je dat eigenlijk wel? Of ben ik zo iemand die jou gebruikte om zijn eigen verhaal aan kwijt te kunnen?

Nah, het gaat wel... er is niet zoveel veranderd eigenlijk :/

Nee het boeit me niets..
daarom vraag ik t ook

Oud 02-02-2002, 21:04
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
star9 schreef:
Nee het boeit me niets..
daarom vraag ik t ook

Ik voel me vaak nog steeds rot, maar jah... ik heb wel het 1 en ander meegemaakt het laatste jaar... ik ben nu al vaker in discotheken en kroegen geweest... enkel om uit te vinden dat ik daar ook niet veel mee opschiet :/
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 21:06
star9
star9 is offline
Citaat:
Marc S schreef:

Ik voel me vaak nog steeds rot, maar jah... ik heb wel het 1 en ander meegemaakt het laatste jaar... ik ben nu al vaker in discotheken en kroegen geweest... enkel om uit te vinden dat ik daar ook niet veel mee opschiet :/

Misschien moet je gewoon accepteren dat dat niets voor jou is..
heb ikke gedaan.. en mij maakt t echt niet uit.. maar ja.. zo gemakkelijk zal dat waarschijnlijk niet voor jou zijn..

Oud 02-02-2002, 21:08
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
star9 schreef:
Misschien moet je gewoon accepteren dat dat niets voor jou is..
heb ikke gedaan.. en mij maakt t echt niet uit.. maar ja.. zo gemakkelijk zal dat waarschijnlijk niet voor jou zijn..
't is idd niet zo eenvoudig, aangezien er nu weinig overblijft, behalve dom geluk, waar ik niet in geloof.

Eigenlijk komt het erop neer dat ik continu meer moet blijven proberen, vaker het huis uit moet, maar bij elke keer dat ik terug kom van een waardeloze avond, wordt de drempel groter de volgende keer te gaan...

Uiteindelijk zit ik weer achter mijn computer, afgesloten van alles...
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 21:10
star9
star9 is offline
Citaat:
Marc S schreef:
't is idd niet zo eenvoudig, aangezien er nu weinig overblijft, behalve dom geluk, waar ik niet in geloof.

Eigenlijk komt het erop neer dat ik continu meer moet blijven proberen, vaker het huis uit moet, maar bij elke keer dat ik terug kom van een waardeloze avond, wordt de drempel groter de volgende keer te gaan...

Uiteindelijk zit ik weer achter mijn computer, afgesloten van alles...

Ik doe in ieder geval niets meer wat ik niet leuk vind als ik het echt niet wil en het voor anderen niet uitmaakt of ik het wel of niet doe.. (is dit te volgen?)

Tenzij het noodzakelijk is zoals bezoekjes aan de tandarts enzo..
Oud 02-02-2002, 21:14
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
star9 schreef:
Ik doe in ieder geval niets meer wat ik niet leuk vind als ik het echt niet wil en het voor anderen niet uitmaakt of ik het wel of niet doe.. (is dit te volgen?)
Dat begrijp ik wel.

En dan stelt zich de vraag wat we nu leuk vinden. Want bij mij blijft zo bar weinig over, uiteindelijk zijn de meeste dingen voor mij niet meer dan vervelend...

De momenten dat ik even lol heb, kun je op 1 hand tellen.

Hmm, voor noodzakelijke dingen doe ik wel alles. Ik ga gewoon naar de dokter, voor mijn werk wandel ik ook zo bij een klant binnen en trek mijn bek open, dat boeit me allemaal niet, het is namelijk onpersoonlijk :/
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten