Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Eerlijk gezegd, als een meisje wat verlegen is en rood aanloopt dan word ik er het er juist minder door
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik heb ook heel erg dat ik niet op iemand af durf te stappen. En wordt ook heel snel rood als mij iets gevraagd wordt. En ben ook erg bang voor sommige groepen, dat ze iets naar je gaan roepen enzo.
Ik werd daar gek van en ik ben met een leerlingbegeleider van school gaan praten. En die heeft me doorgestuurt naar bureau jeugdzorg en nu doe ik een cursus sociale vaardigheden. Ik hoop dat dat helpt om wat zekerder van mezelf te worden en meer zelfvertrouwen te krijgen. Ik ben nu pas met die cursus begonnen, maar ik heb al wel t idee dat t werkt!!!! |
![]() |
||
Citaat:
Goh heej, weet je wat ik laatst vond, jou telefoonnummer, misschien moeten we iets afspreken dan kan ik hem aan je terug geven, liefs duifeltje [sms mode] of zoiets ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan je aanraden niet te sms-en. De jongen in kwestie weet dan namelijk niet zeker of je het wel meent. Vraag het hem bij voorkeur recht in zijn gezicht of minstens over de telefoon. |
![]() |
|
Doe jezelf dit niet aan, eindig niet zoals mij. Leg eerst contact BUITEN de digitale wereld. Dus: niet sms-en/msn-en tot je hem echt een keer goed gesproken hebt en een beetje goed kent. Zo te merken is het echter al te laat voor dit soort adviezen... Zucht, weer een onmogelijke situatie waarin beide partijen niets durven. Tenzij... als hij wel durft, laat hem dan het initiatief nemen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sorry, dit klinkt hard, maar je moet er echt op af gaan!. Ik bedoel, wat kan er nou fout gaan? Als je dan toch heeel verlegen wordt staak je de poging en probeer je het later nog eens. Waarschijnlijk zal hij het schattig vinden ![]() Go girl ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
FF voor ieder1 hiero. Je kunt tel.nrs, adressen enz te weten komen door de woonplaats en achternaam in te voeren. Bij startpagina.nl staat onder het nationale telefoonboek enzow heel veel dingen. Zo ben ik ook aan tel.nrs, adressen enz gekomen:D en zellufs e-mail.
Maareh anders ga je eerst ff n sms-je sturen met iets dr in van eh: hey... hoe gaat ie, ja ik kreeg je nr van vriend... van my, du ik d8 ik stuur je ff sms-je. Maar verder allez goed? Vant weekend nog wat gedaan? Kben .... naar ... gegaan, waz wel leuk. Maar ik stop nu, anders word t zo lang en dan ga ik je ook vervelen:D. Spreek je latr keej. Grtzzz..... Op puntjes iets invullen. Versturen. Enn... klaar! Suc6 dr mee. Liefs van Sara
|
heyz... ik heb het juist omgekeert klinkt vaag maja.
normaal ben ik best velegen wordt wel steeds minder, maar als ik een jongen echt leuk vind ben ik gewoon amper verlegen ga er niet zelf tegen aan praten of erop af stappen maar reageer op dingen en aangezien ik nogal onhandig ben reageren ze vaak wel op mij haha, en lul dan hele verhalen tegen ze aan... ![]() dan heb ik echt het gevoel alsof ik ze al jaren ken terwijl dat egenlijk nooit zo is echt raar. Maar probeer is om ergens op te reageren als ie een blunder maakt of iets anders dat is wel makkelijker dan zo een heel verhaal ophangen en als ie meepraat dan doet hij hopelijk de rest
|
![]() |
He Free, ik zei toch al: je eerste vriendje (of welke jongen dan ook die JOU leuk vindt) gaat een RAMP worden, had ik ook, zit in de familie, maak je niet zo druk, want t wordt toch niiix, bovendien kan je wel wat beters krijgen dan die brugmup die alleen zn bek opentrekt als zn vrienden erbij zijn. (waaruit je kan concluderen dat hij net zo verlegen is als jij bent) MUTSIIIEE
![]()
|
hahahahahahaha LOL, sorry, volgensmij ben ik aantrekkelijk voor brugmuppen (ook al voor muggen)hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahaha,
HAHA maar wat als ie nou wél leuk is, dàt wil ik naruurlijk niet mislopen ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|