Oud 16-02-2003, 17:21
AnneCath
AnneCath is offline
Ik heb nu bijna drie maanden een hele lieve vriend en we zijn blij met elkaar. Maar als we bij elkaar zijn doen we niets, ja we hangen wat zoenen knuffelen tv kijken. Maar ik voel dus wel de verveling van dit niets doen komen...!

Wat doen jullie als je bij je vriend/ vriendin bent. Welke dingen doen jullie of is dit wel normaal? Nog tips?

Alles welkom, hoop dat jullie voor wat inspiratie kunnen zorgen..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2003, 17:26
Soezen
Soezen is offline
Je kunt ook een lekker romantisch filmpje huren en die gaan kijken met kaarsjes aan ofzo..Of anders samen een keertje fitnessen ofzo ( als je wat meer actie zoekt)
Ik heb dit niet met mijn vriend maar er is heus niets verkeerd aan
Of vind je hem echt saai?
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 17:30
Verwijderd
Wandelen?
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 17:41
Cerberus
Cerberus is offline
ppppfffff, wees creatief...

en ga anders wandelen ofzo,
samen naar de stad,
filmpje pakken,
huiswerk maken..()
*uch*
Oud 16-02-2003, 19:43
Shake-wijf
Shake-wijf is offline
ik doe ook die dingen met mn vriendje alleen we gaan ook veel op internet kijken liedjes downloaden, zelfs gaan we soms zingen of andere maffe dingen. Je moet gewoon goed creatief zijn dan kun je wel iets verzinnen. En je kan er natuurlijk het allerbeste gewoon met je vriend over praten!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 19:57
Lakitu
Lakitu is offline
Ga samen joggen. Een dagje naar een pretpark. Neem hem mee naar die saaie voorstelling die je voor CKV moet bekijken. Huur een filmpje. Ga met hem shoppen. Stoei met hem. Ga een keertje zwemmen. Ga samen met hem naar een dansclub.

Zoveel te doen, zo weinig tijd!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 20:33
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Lakitu schreef:
Ga met hem shoppen.
Dit is zo'n beetje het slechtste advies wat je kunt geven...

...neem NOOIT, maar dan ook NOOIT, een man mee met winkelen
Oud 16-02-2003, 21:27
coecie
coecie is offline
picknicken, schaatsen, filmpje huren, biosje pikken, in een cafeetje hangen, uit eten gaan, feestjes organiseren voor al jullie vrienden, weekendjes weggaan naar gekke plaatsten, musea bezoeken, in een parkje wandelen, samen naar een discotheek gaan, lunchen, een striptease doen, lekker sexen, een sneeuwpop maken, lange telefoongesprekken voeren, huiswerkbijles aan elkaar geven, een ceedeetje luisteren... gewoon... je interesses delen

er zijn zooooveel dingen te doen...
wat doe je allemaal met vriendinnen? wat wil jij uberhaupt doen? die dingen kun je ook àllemaal met je vriendje doen echt waar... àllemaal
Oud 16-02-2003, 22:19
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
coecie schreef:
er zijn zooooveel dingen te doen...
wat doe je allemaal met vriendinnen? wat wil jij uberhaupt doen? die dingen kun je ook àllemaal met je vriendje doen echt waar... àllemaal
Behalve winkelen.
Oud 16-02-2003, 22:38
coecie
coecie is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Behalve winkelen.
winkelen naar cd's kan wel
boodschappen doen voor het eten kan ook
en... als jij een nieuwe broek nodig hebt, is het wel fijn als je vriendinnetje meegaat om te zeggen dat ie je vreselijk sexy staat...
het is gewoon niet leuk om uren lang in die ellendige paskamers door te brengen als je vriendinnetje iets moet vinden, maar niet precies weet wat
(alhoewel sommige jongens dat ook leuk vinden )
Oud 16-02-2003, 22:47
morlock
morlock is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

Hahaha.... LOL..... lang leve de vooroordelen!!

Er zijn echt wel mannen die het leuk vinden om te winkelen hoor!!

maar... ontopic: Ik denk inderdaad hetgeen boven al genoemd is. Hoewel het misschien nog een tikkeltje te koud is om veel dingen buiten te gaan doen Doe gewoon wat in je opkomt. Meestal zijn dat de leukste activiteiten
Oud 17-02-2003, 08:20
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
coecie schreef:
als jij een nieuwe broek nodig hebt, is het wel fijn als je vriendinnetje meegaat om te zeggen dat ie je vreselijk sexy staat...
De meeste mannen zijn 'functionele shoppers'.

Dat wil zeggen dat ze definieren wat ze nodig hebben ('een nieuwe broek, maat X, kleur Y'), ze naar de dichtsbijzijnde winkel lopen waar ze zo'n ding hebben, en vervolgens aanschaffen.
Ik zou echt niet willen dat mijn vriendin meegaat als ik mijn keuze maak, want dan weet ik zeker dat ze dingen probeert te beïnvloeden...en de meeste mannen gruwelen daarvan
Oud 17-02-2003, 09:44
Verwijderd
Zoiets heb ik ook met mijn vriend gehad, het eerste half jaar lagen we echt altijd in ben te niksen, beetje tegen elkaar liggen en tv kijken.. We waren eigenlijk nog nóóit samen naar buiten gegaan om echt iets te doen.. mijn moeder dacht zelfs dat we niets samen kónden doen, en dat het daarom op den duur uit zou gaan... (Ik citeer haar:'Lekker in bed liggen samen is natuurlijk veel makkelijker dan samen naar buiten gaan, vrienden ontmoeten en dan nóg bij elkaar blijven...') Ze heeft me gedwongen iets te gaan doen met hem, dus dat hebben we gedaan.. Nog steeds kunnen we lekker naast elkaar in bed hangen, maar we kunnen nu ook lekker de stad in etc...

Probeer gewoon eens iets, ga samen op een niet al te drukke dag naar kleding oid kijken.. Of ga met z'n tweetjes naar een dierentuin... Spreek ook eens af met wat vrienden (van hem of van jou) zodat je zo ook samen 'onder de mensen komt'...

Succes iig
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 10:12
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
De meeste mannen zijn 'functionele shoppers'.

Dat wil zeggen dat ze definieren wat ze nodig hebben ('een nieuwe broek, maat X, kleur Y'), ze naar de dichtsbijzijnde winkel lopen waar ze zo'n ding hebben, en vervolgens aanschaffen.
Ik zou echt niet willen dat mijn vriendin meegaat als ik mijn keuze maak, want dan weet ik zeker dat ze dingen probeert te beïnvloeden...en de meeste mannen gruwelen daarvan
wijze man.
Oud 17-02-2003, 14:47
Lakitu
Lakitu is offline
Uhh, ik vind het altijd wel leuk om met een meisje te winkelen. Het is toch leuk als zij kleding gaat passen en het vervolgens aan je laat zien, en om je mening vraagt? Bovendien houden meisjes ook wel van muziek, dus je kunt ook bij de platenzaak naar binnen gaan, en bij de V&D gezellig samen wat drinken ofzo...

Citaat:
Generalisatie is slecht voor jou.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 17:48
Bo
Bo is offline
Pff.. ik kan uren tegen hem aan liggen en met hem knuffelen.. gaat echt niet vervelen!

En verder.. samen de stad in, stappen, uit eten, naar het strand, film kijken (thuis of in de bios), etc.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:

nou voor mij geld dit in ieder geval winkelen met een vrouw doe ik niet meer hoor
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:

Behalve als hij homo is.

*ghehehe. heeft net nieuwe martelpraktijk ontdekt*
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 18:21
Tox
Tox is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

af en toe (heel af en toe) mag wel hoor
Oud 17-02-2003, 18:22
mieltje
mieltje is offline
och joh, je kan zo veel doen, eigelijk alles waar je zin in hebt, zolang het maar saampies is toch?
* filmpie kijken, thuis of bios
* strand,
* koken, altijd geslaagd!!!
* shoppen
* sporten
* nix anders doen dan beetje knuffelen en praten.
* ect enz ect...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 19:09
*LL*
*LL* is offline
Vanalles...
* tv/film kijke meestal.....
* beetje samen op bed hangen...
* naar de stad gaan
* bioscoop gaan
* beetje! winkelen
* en andere dingen.....