Advertentie | |
|
![]() |
|
MyCom is erg duur, service kan ik niets over zeggen.
Kijk anders eens bij Informatique: www.informatique.nl Of www.gistron.com of www.funcompuder.de ![]()
|
Ik ben absoluut niet tevreden over MyCom (Eindhoven).
Ik kan hier hele verhalen vertellen, maar ik kan vertellen dat de service ruk is (lange wachttijden, en als er iets stuk is moet je eerst naar de service balie, waar ook lange wacht tijden staan en wat je ook nog eens 15 euro per "service-tik" kost). En ze zijn nog duur ook, ik vind het geen fijne winkel.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Die langere wachttijd zal je voor lief moeten nemen, zelf bouwen kan natuurlijk ook, is helemaal niet moeilijk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ja, de service is wel oke verder, maar goed. Alles wat ik nodig heb is er ook bij MyCom en die heeft ook wel een redelijk groot assortiment. |
![]() |
|
Nouw , ik heb ooit een 21164AA-533 proberen te bestellen bij MyCom , die gast die mijn 'hielp' kon me niet verder helpen dan "neej , sorry dat hebben we niet , moet ik mijn baas vragen" en een Baas die het ook niet kon ;-)
Die zelfde actie heb ik nu al 3 keer gedaan in een Computer winkeltje , iedere keer dezelfde reactie :'-(
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
maar de 21164AA is zeker sweet :-) |
![]() |
|
atje85: Wat is het prijsverschil met een shop als Gistron? www.gistron.com
Die leveren ook aardig snel ( gemiddeld ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb m al bij MyCom besteld. Volgens hun duurt t 3-4 werkdagen afhankelijk vd drukte in t filiaal, maar dat zal wel meevallen in deze economische tijden ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik koop iig nooit meer wat bij Mycom, alhoewel ik nu wel een zwart inktpatroon en fotopapier moet hebben, wat ze misschien wel alleen bij Mycom hebben (voor een HP printer), maar ik ga nog liever even verder kijken dan dat ik iets bij Mycom moet kopen. :/
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als het bij die overige Mycom vestiging net zo kut werkt, zou ik daar ook niet kopen. Je wilt echt niet (geloof me) een uur wachten, voordat je aan de service balie bent, als je iets wilt ruilen omdat het defect is oid.
||
![]() |
Citaat:
|
Hier in Eindhoven staan altijd wacht rijen, dat is echt zo irritant. Dat ze daar nou zelf iets niet aan doen.
Maar ook heel de houding van die Mycum medewerkers staat me niet aan. Ik heb iig genoeg gezegt. Zoek het zelf verder maar uit waar je je spulletjes haalt. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik woon in Hilversum dus daar zal ik t niet kopen ![]() Bovendien is t logisch dat t daar in Eindhoven drukker is omdat er indie omgeving minder MyCom shops zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Over mycom hoofddorp ben er ik erg tevreden. Ze helpen je goed nemen de tijd voor je. Hebben genoeg mensen die mensen helpen daar dus wachtrijen zijn niet lang. Alles word perfect uitgelegd.
Als iets defect is word het meteen vervangen. Voorbeeldje. Had dvdspeler gekocht in 2001 op de hcc beurs bij hun. Ingebouwd etc etc. Werkte goed. Tot op een dag het laatje opstond. De deurbel ging en ik naar beneden moest renen vergeten dat het laatje nog openstond. Gevolg ding dus stuk. Ik naar mycom uitgelegd precies zoals het gebeurd is. Krijg gewoon een nieuwe mee ![]() Ik ben iig tevreden over ze. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Haastte je en stootte je tegen die CD tray aan ofzo?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ja ik had het gewoon verteld enzo en kreeg gewoon een nieuwe mee ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hehe, maar je dacht: ik vertel het toch maar, je weet maar nooit wat er gebeurt? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|