Oud 15-01-2002, 18:47
fraiser
fraiser is offline
heyyy hier ben ik weer met die vragen van me :-) :

-Is het erg als mijn altaar in het zuiden staat ipv het noorden??In het noorden gaat dat namelijk niet...

-Kan er iemand mij tips geven hoe je de jaarfeesten moet vieren in een ritueel(in je eentje)???

-Ik wil best beginnen met rituelen uit te voeren,maar ik weet niet hoe ik moet beginnen....

Zo hopelijk vind je mijn gezaag niet te erg :-D

Blessed Be!
Gillian
Advertentie
Oud 15-01-2002, 19:00
wicce
wicce is offline
[QUOTE]Gilliantje schreef:
[B]heyyy hier ben ik weer met die vragen van me :-) :

-Is het erg als mijn altaar in het zuiden staat ipv het noorden??In het noorden gaat dat namelijk niet...

ik vind dat eigenlijk een beetje onzin, mijn altaar staat ook niet naar het noorden, nou big deal... als je later op jezelf woont kan je em vastwel naar het noorden zetten. maar omdat je hem niet naar het noorden kunt neerzetten omdat er geen ruimte is, is echt niet erg hoor

-Kan er iemand mij tips geven hoe je de jaarfeesten moet vieren in een ritueel(in je eentje)???

hmm, tja, irri, heb net een heel stuk daarover geschreven en verstuurd maar niet opgeslagen . ik zal nog even wat zoeken.
de sabbats kan je heel goed op jezelf vieren door je eigen ritueeltje te creeren. maak een bijbehorend gerecht bijvoorbeeld, versier je altaar in de kleur van de sabbat en schrijf een ritueel dat bij jou past. meditatie hoort er bijna altijd in. het leuke van het alleen vieren is, is dat je het op de manier kan doen die jij graag wil. je zit niet aan regeltjes vast zolang jij je er maar prettig bij voelt.
als je naar de sabbats zoekt bij google vind je automatisch info over de solitaire heks.

-Ik wil best beginnen met rituelen uit te voeren,maar ik weet niet hoe ik moet beginnen....

klein, en je hebt vast al wat gelezen daarin hoor je te vinden hoe je moet beginnen. begin igg met meditatie oefeningetjes: http://communities.msn.nl/witchbroom/techniek.msnw
en begin met het schrijven van kleine rituelen. stel duidelijk vast wat je wilt bereiken.

succes

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten